Géén boekingskosten

Camping & Spa Airotel L'Océan

FrankrijkAquitaineLacanau (Gironde)

We hebben de beste aanbieders voor Camping & Spa Airotel L'Océan voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 406 reviews
+66/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 406 reviews
  • 6.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping & Spa Airotel L'Océan is gelegen in Frankrijk. Een terrassencamping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Ook kun je ervoor kiezen om in een huisje te verblijven. Denk er wel om dat eten en drinken bij het zwembad niet is toegestaan. De zee is op een paar honderd meter lopen en ook naar het dorp loop je zo.

406 Reviews over & Spa Airotel L'Océan

• 7Hennie19-08-2022

Met gemengde gevoelens...

Wij werden in eerste instantie aardig ontvangen door een half Nederlands sprekende man die ons wegwijs maakte. Toen wij later die dag terug gingen naar de receptie om de weg naar het centrum te vragen, sprak mijn vriendin dezelfde Nederlands sprekende man aan dier haar (waarschijnlijk) niet hoorde. Daarop zei ze tegen mij ''volgens mij hoort hij mij niet". Daarna aan een Frans sprekende vrouw gevraagd maar door de taalbarrière liep dat niet vlot dus maar op pad gegaan. Eenmaal net bij de uitgang komt de mannelijke medewerker achter ons aan en begint ons zonder wederhoor toe te roepen dat hij niet gediend was van ons gedrag omdat wij waren weggelopen. En hij waarschuwde ons! Daar stonden we dan met een dochter die hier door overstuur was en wij er geen woord tussen konden krijgen door het geraas van de man! Verder geen aanmerkingen op de andere medewerkers op of over het verblijf. Wel is alles op Fransen gericht dus dat was jammer.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Ilonka12-08-2022

Zeer franse camping niet gechikt voor nederlanders

Verblijf was goed chalet prima . Helaas geen bedlinben erbij en geen schoonmaak . Wat je wel verwachten zou voor 5 sterren.min punten je moet reserveren wil je wat bij restaurant eten telkens wegestuyrd is gereserveerd. En meneer bij de receptie totaal niet vriendelijk. Sprak nederlands we dachten das makkellijk we stasn nog met mekaar te over leggen mijn man en ik ik ga naar buiten wordt ik achterna gezeten komt woeste man op me aflopen en begint te schreeuwen tegen mij en ik kreeg een aantekening .. hij had ook netjes kunnen vragen heb ik jullie goed begrepen of wat is .geen uitleg niets dat doe je niet op 5 sterren camping . Dus ned sprekende man bij receptie vermijden want je hebt zo waarschuwing aleen omdat we de weg naar centrum vroegen . Winkel dikke plus ook de mensen die er werken zwembad prachtig maar ook dasr ging de helft pas s smiddags aan 0m 2 uur wildwaterbaan . Mooie camping. Animatie ook frans er zijn mooiere .

• 6Eetgelegenheden
  • 6Dutch12-08-2022

Redelijk

Grote camping met veel faciliteiten. Mooi binnen zwembad en klein buitenzwembad. Biede voorzien van glijbanen die de kinderen leuk vonden. Wel heel veel vervelende steekvliegen bij de ligbedden waardoor je weg wil. Redelijk ver van het strand (20min lopen), supermarktje heeft een goed maar beperkt assortiment maar in het dorp zit een carrefour die meer heeft. Uiteraard zijn beide supermarkten duur maar dat is geen verrassing als je in een toeristisch dorpje zit. Strand is prachtig en ruim met altijd mooie golven om te kunnen leren surfen. Kan druk zijn maar er is altijd ruim voldoende plek. Personeel op de camping spreekt nauwelijks Engels, dus geen Engelse of Nederlandse animatie. Dus kleine kinderen moeten zelf op zoek naar Nederlandse kinderen en contact proberen te maken. Erg jammer dat de camping hier niets voor organiseert. De camping is echt gericht op Franse bezoekers. Ook de vele avond animatie is alleen in het Frans.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9FAMILIE_SLUIJTER05-08-2022

Heerlijke vakantie

Alle informatie over entertainment nieuws en regels in het Frans

• 8Eetgelegenheden
  • 9Esther26-07-2020

Top terrassen camping, croissantjes na half 10 uitverkocht, dus op tijd brood halen

Sandra, Chargée de communication, 09-12-2020

Hi Esther,

Thanks for your review ! We are glad to see that you have great holidays !

Hope to see you next year.

• 8Familie de Wit18-07-2020

Prima camping ⛺️

Dit jaar (COVID-19) jaar is de camping op 26 juni open gegaan voor mensen buiten Frankrijk 🇫🇷. De camping heeft voldoende maatregelen getroffen volgens de Franse overheid. Controle, mondkapjes verplicht in de winkels, looproutes enz. wat mij wel opvalt is dat de Fransen het er meer met een korreltje zout opnemen dan de buitenlandse gasten NL, B, D. Algemene indruk van de camping is dat deze terrassen camping mooi is opgebouwd. Genoeg ruimte tussen de verschillende caravans met voldoende privé. Tuurlijk zijn er enkele plekken waar je liever niet zou willen staan, maar dat heb je op elke camping. Zwembad, speelmogelijkheden prima voor elkaar. Strand is voor de echte watersporters lees surfers, bodyboaders een must. De eetgelegenheid is wat minder gezellig opgezet (eten is prima), maar lekker eten en zitten gaan wel samen. Fietsen huren op de camping is goed geregeld. Lacanau ocean is een gezellig dorpje met leuke winkels.

• 5Eetgelegenheden

Sandra, Chargée de communication, 09-12-2020

Hello Family De Wit !

Thanks for your review, glad to see that you have great holidays with us !

Hope to welcome you again next year.

• 9Olivier et Ingrid09-09-2019

Le camping est top, le mobilhome est très bien et la propreté impeccable L'équipe d'animation était un peu moins bien que l'année précédente.

• 9DIXNEUF02-09-2019

très satisfaisant

Superbe camping très propre, très ombragé, très bien placé, proche océan et grande surface, proche de la rue animée. Animation au camping bien. Complexe aquatique au top. Supérette au camping très complète (accessoires, fruits, viande...) Le négatif : installation de notre caravane sur l emplacement compliquée (présence d'arbres et de trou, pas très large). Nous avons passé un agréable séjour, reposant et avoir tout sur place c'est le top.

Miriam, Chargée de communication, 20-11-2019

Merci pour votre joli message. Je suis contente de lire que vous avez profité pleinement de votre séjour. Il est vrai que la situation de notre établissement est un réel confort pour nos vacanciers. Comme vous l’avez constaté notre complexe aquatique est une invitation à la détente et l’amusement. Concernant la taille des emplacements, je suis désolée que celle-ci ne vous ait pas apporté une totale satisfaction. Les places de camping-car et caravane font minimum 80 m². Il est vrai que nous sommes sur un domaine naturel et arboré de pins. Soyez assuré que nous accordons une attention toute particulière au confort de nos vacanciers, n’hésitez pas lors de votre prochain séjour à nous indiquer vos préférences d’exposition afin que nous puissions vous attribuer un emplacement répondant pleinement à vos besoins. Bien à vous Camping & Spa L'Océan

• 8Nadège29-08-2019

Camping propre très agréable, familial. BÉMOL horaire ouverture de la rivière et des toboggans intérieur fermé entre 12h et 14h. Sejour à refaire.

• 10Eric person29-08-2019

Camping parfait comme d'habitude.

Petit truc. Svp mettez le pq toujours dans le même sens car quand il casse on à du mal à trouvé le bon côté 😁🧻 Merci à toute l'équipe.

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar