Camping & Spa Airotel L'Océan

Camping & Spa Airotel L'Océan
8,4

Omschrijving
Camping & Spa Airotel L'Océan is gelegen in Frankrijk. Een terrassencamping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Ook kun je ervoor kiezen om in een huisje te verblijven. Denk er wel om dat eten en drinken bij het zwembad niet is toegestaan. De zee is op een paar honderd meter lopen en ook naar het dorp loop je zo.

We hebben een aantal aanbieders voor & Spa Airotel L'Océan voor je op een rij gezet:

38 reviews over Camping & Spa Airotel L'Océan in het Nederlands

zeer nette camping

wille099,
10-8-2018

Heel erg naar ons zin gehad in een stacaravan van de camping zelf. Om 23:00 is het heerlijk rustig en mag er geen lawaai worden gemaakt. In het zwembad mag alleen niet gegeten en gedronken worden. Dat laatste wordt wel door de vingers gezien als het heel warm is. Zee, strand en lekker eten en je kunt overal naar toe fietsen mits je een fiets hebt natuurlijk. Komen hier zeker terug!

Onprettig

Danielle,
10-8-2018

de toiletgebouwen zouden tot 23u open zijn maar soms werd er al vanaf 22.15u schoongemaakt en kon er niet meer gedoucht worden. Ik heb dat als onprettig ervaren.

verder uiteraard fijn dat er zo vaak schoongemaakt wordt, maar daarom is het o.a. ook een 5-sterren camping.

Supercamping top

derudder,
3-8-2018

Een camping gelegen op een helling. Beneden staanplaatsen, in midden zwembad, bovenaan huisjes. Wij waren met caravan, ruimere staanplaatsen caravan voortent auto en bijzettent. Ondergrond kiezels, waar je best caravan op zet, andere deel houtsnippers. Wel hars door bomen, overal in de streek. Best afdekzeil auto meedoen. Sanitair wordt constant gepoetst, als het dan niet meer netjes is is dat de fout van de mensen. Wifi betalend, Zwembad is uniek, gelijk een mini centerparcs. Ideaal als het minder mooi weer is. Wij hadden gemiddeld 26 gr s avonds koelt het af. Af en toe regen maar onmiddellijk gedaan. We hadden geen wond, caming ligt achter duin. S avonds om 23 uur muisstil, streng beleid, tweemaal geluidsoverlast is camping verlaten, terecht. Ze zee en golven zijn super. 300meter wandelen en je bent er. Stadje is 15 min wandelen. Neem je fiets mee mooie fietspaden of huren op de camping. 17 na geweest en super. Dunes pilat bordeaux

Gave strandvakantie, ideaal bodyboarden

Linda,
28-7-2018

Prima camping met mooi zwemparadijs op loopafstand v zee (850 m). Fietsen meenemen is aanrader, in de omgeving uitstekende fietspaden, erg mooi door de bossen. Op de fiets naar t strand en t dorpje ook prettig. Op de camping worden naast fietsen ook skelters verhuurd voor 2 euro/uur, erg leuk voor de kids. Sanitair is netjes, 1x koude douche gehad, dit gemeld en er werd iemand gestuurd. Staanplaatsen zijn niet allemaal even fijn ivm dennebomen her en der op de plekken, sommige plaatsen zijn zandplaatsen en andere aan de kleine kant. We konden bv onze auto niet kwijt, maar we konden hem wel parkeren op de parking vd camping. Bij de receptie kun je tafeltennisbadjes lenen, evenals een rooster voor de bbq. Jammer is dat deze niet altijd beschikbaar zijn (sommigen houden de spullen gedurende hele verblijf). Dit is op te lossen door max. 1 dag uit te lenen, ga je hier overheen, dan betaal je. Gaaf schoon strand met hoge golven met bewaking.

Mooie propere camping op 15 min lopen van de zee e

Jan,
20-7-2018

Restaurant en café terras op de camping is te klein. Goed om snacks en pizza af te halen.

Vakantie

Bart,
20-7-2018

Was een mooie vakantie, huisje was iets wat aan de kleine kant. Huisje was schoon en netjes (gloednieuw huisje). Mooie omgeving zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastische camping

Wielen,
28-9-2017

Een prachtig gelegen camping met zeer schoon sanitair en nette staanplaatsen. Let wel op voor hars op de tent door de vele dennenbomen.

Er is een geweldig zwembad, een kleinere versie van een centerparcs zwemparadijs.

Er is een terras maar dit nodigt niet echt uit om te zitten door een wat snackbar-achtige uitstraling.(er heeft ook nauwelijks iemand gezeten).

Personeel bij de receptie was vriendelijk, zelfs een Nederlands sprekende medewerker is aanwezig.

Op loopafstand ben je bij de oceaan met zandstrand. Wat een uitzicht en volop activiteiten door de vele surfers. In de avond hoor je op de camping de oceaan.

Met de auto zijn er binnen een uur rijden diverse mogelijkheden zoals Bordeaux, de wijnstreken van st Emilion, Cape Feret en de hoogste duin.

Geniet van de verse oesters!

Conclussie, een heerlijke vakantiebestemming.

Restaurant kan beter, daarentegen is het winkeltje heel

Mezelf,
29-8-2017

Restaurant kan beter, daarentegen is het winkeltje heel goed.

Wij verbleven in stacaravan nr

Pieter LENSSENS,
25-7-2017

Wij verbleven in stacaravan nr. 282.

Ideale ligging. Enige minpunt: het drukke verkeer van vrachtwagens 's morgens. Ook gevaarlijk voor de kinderen.

Dit kan eenvoudig opgelost worden door een zij-ingang te maken voor de vrachtwagens. Nu dienen de vrachtwagens telkens de camping door te rijden.

Heerlijke vakantie, goede faciliteiten

Patrick
26-8-2015

Vier sterren echt waard. Super zwembad.

Wel erg streng beleid over stilte na 23:00

Zeer schoon sanitair. Temperatuur douche echter niet stabiel, brrr!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Spa Airotel L'Océan in Lacanau (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Spa Airotel L'Océan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.