Vakantiehuis Eden Parc Prestige

7,9

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Parc Prestige voor je op een rij gezet:

18 reviews over Vakantiehuis Eden Parc Prestige in het Nederlands

Prachtig huis met zwembad

vessies
6-8-2013

Vorige jaar goed bevallen dus dit jaar weer geboekt. Algemene indruk is goed maar er is wel achterstallig onderhoud aan huis (kan wel een laagje verf gebruiken) maar ook aan interieur keuken (onze koelkast was kapot)prachtig gelegen aan golfbaan. Zwembad is prachtig, lekker groot en de controle op het zwembadwater is ook goed, maar er lagen wel tegels los van de rand van het zwembad. Het dorp is toeristisch, disco's en restaurantjes. Hoge golven in de Atlantische oceaan. De villa was wel schoon en opgeruimd.

Wij hebben wel een klacht ingediend bij de receptie van het park en zijn eerder naar huis gegaan vanwege geluidsoverlast in de laatste week van onze vakantie. Franse jongens hadden een villa vlak bij ons en begonnen te feesten in de middag en 's avond kwam er steeds meer tuig langs om te feesten.Harde muziek en schreeuwen, dan gingen ze om 01.00 weg en kwamen om 04.30 uur weer met veel lawaai thuis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtige villa met groot zwembad.

vessies
15-8-2012

Algemene indruk is goed. De omgeving van de villa is bos en golfbaan gelegen in een park. Het park zelf heeft geen verdere faciliteiten of restaurant.Daarvoor moet je naar het dorp wat 3 km.is vanaf de villa. Geen probleem voor ons. Het personeel bij de receptie ,tuinman en Poolman was erg klantvriendelijk en sprak goed engels.Omdat wij in het hoogseisoen zaten hebben wij veel betaald 6300 euro. voor twee weken. Dat is wat te veel en zeker als je dan geen internet aan huis hebt. Je moet naar een ander park om te internetten en dat is hinderlijk. De villa had in de woonkamer twee slaap/zitbanken die meer ligbanken waren, zeer goede harde bedden, complete keukeninrichting en de gewone witte tuinstoelen/ligstoelen voor buiten. De schoonmaak was met de franseslag gedaan. Jammer dat je dan eerst de stofzuiger moet pakken om spinnen weg te zuigen. Badkamers waren wel schoon. Het zwembad was geweldig, groot en goed onderhouden.We hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Veel te duur voor wat er geboden wordt

storm aan zee
25-1-2012

In de zomer van 2011 drie weken dit huis gehuurd. Wat een teleurstelling..Het park is qua ligging erg mooi, rustig, netjes etc. Alleen het huis zelf: vieze badkamer (hing een soort fosfor-lucht), zwembad ijskoud (veel bomen, daardoor veel schaduw en takjes), zithoek kon je niet normaal in zitten, na 5 minuten gleed je van de bank naar beneden), kleine keuken. Geen mooi buitenmeubels, gewoon plastic zooi. Voor het bedlinnen voor drie weken waren we 400 euro kwijt (7 pers.) en we moesten het nog zelf wassen ook. Geen tussentijdse schoonmaak (alleen als je extra betaalde) Op zich allemaal niet erg als de huur een stuk lager was geweest! We betaalden 10.000 euro voor drie weken, dan verwacht je wel iets meer luxer.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Mooie Villa, Schitterende Ligging

rejariki
16-11-2011

Erg mooi Villapark, rustig, in de bossen, met een groot privézwembad. Huis is van alle gemakken voorzien. Vlakbij strand en leuk plaatsje.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Nooit meer

spoor
22-1-2011

Slecht onderhouden Villa. overal zat schimmel en in de bedden zat zoveel huismijt dat we 2 weken lang verkouden zijn geweest. ook kregen we uitslag van de bedden maar van welke ongedierte dit was weten we niet. het zwembad was ijskoud en niet warm te krijgen in de zon, dit omdat het zwembad voor het grootste deel van de dag in de schaduw lag.

In de informatie stond dat de villa's konden afwijken van de tentoongestelde villa. Geen van alle villa's leken op de foto's in de vakantiebladen. dat komt omdat die villa helemaal niet in de verhuur zat.

Als ik dit had geweten was ik er nooit geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

we gaan zeker nog een keer terug

Evers
11-6-2010

We hebben we fietsen gehuurd om elke dag in het dorpje zelf te gaan eten, wat zeer gezellig is.

we hadden een zeer ruim huis met 3 slaapkamers een douche en badkamer.

Het zwembad werd regelmatig gecontroleerd, maar wel gewoon kraanwater en niet verwarmt. maar met het warme weer was het goed te doen.

Gereisd met partner in mei 2010

Heerlijke vakantie gehad

liefhert
10-2-2010

Mooi park met mooie huizen. We waren in het naseizoen (oktober) maar qua weer was het goed te doen. Het zwembad van het huis was alleen niet verwarmd en dat vraagt enige moed om erin te gaan. Heerlijk relaxt en leuke uitstapjes gemaakt naar Bordeaux en de omgeving verkend. Het park is rustig maar ook rustig gelegen. In het naseizoen is in de directe omgeving niets te doen. Het nabij gelegen kustdorp Lacanau Ocean is grotendeels gesloten en voor uitstapjes richting Bordeaux is het nog een redelijk eind rijden.

Voor de tijd van het jaar hadden we prachtig weer (20 graden en hoger) en het park is dan heerlijk rustig! Voor iedereen die op zoek is naar rust, ruimte en natuur een aanrader dus. Huis is ook prima. Wij hadden een huis met 2 slaapkamers. Volgens de omschrijving geschikt voor 6 personen aangezien er een slaapbank in de woonkamer staat, maar dat is toch wel heel erg krap. Keuken is voorzien van fornuis, vaatwasser en oven. Ook hadden we de beschikking over een wasmachine/droger

Gereisd met partner in oktober 2009

heerlijk relaxte vakantie gehad!

M. Bohmer
2-8-2009

Het is een rustig park met mooie villa met elk een eigen zwembad. Het zwembad en de tuin worden goed onderhouden, komt regelmatig iemand langs om de boel schoon te maken. Er waren bij ons ook geen kussen voor de ligbedden maar het is maar net wat je er van maakt, wij hebben gewoon kleine kussentjes van binnen gepakt en de handdoeken er overheen gelegd, prima te doen. Wij hadden een ruim huis met 4 slaapkamers, 2 badkamers en 2 toiletten en was met 2 gezinnen in huis heel gezellig, ruimte genoeg!! Het enige nadeel was dat er geen winkeltje was dus je moest het dorp in voor broodjes (kon ook via receptie maar erg duur).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Bij mooi weer goed te doen

Hoi
6-5-2009

Het is een mooi park. De huisjes zijn goed over het park verdeeld en hebben allemaal een tuin op het zuiden met een zwembadje. Op het park zelf gaat het vooral om de rust; er is verder niets te doen en ook voor de kinderen is er bijvoorbeeld geen speeltuintje. Met uitzicht op de golfbaan is het natuurlijk wel leuk mensen kijken. De prijzen in het laagseizoen zijn goed maar wij zouden niet naar dit park gaan in het hoogseizoen. Dan zijn de prijzen naar verhouding veel te hoog.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008
2008

supermooi huis

Erik vd Bosch
25-11-2008

Schitterend in de duinen gelegen. Eigen zwembad is geweldig en wordt goed onderhouden (er komt iedere week een technicus langs). Golfbanen waar de parken aan liggen zijn ook erg mooi.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eden Parc Prestige in Lacanau (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eden Parc Prestige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.