6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Talaris Vacances voor je op een rij gezet:

38 reviews over Camping Capfun Talaris Vacances in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Danielle
25-8-2019

Bij aankomst kregen wij met de caravan een plaats toegewezen van een mobile home. Vreemd dat ze gasten naar de verkeerde plaats sturen. Op de plaats aangekomen is het een stoffige bedoeling. Elke auto of golfwagen van de animatie zorgt voor enorme wolken die minuten lang blijven hangen. Er zijn dagelijks stroomstoringen. Erg vervelend als het 40° is. Bedorven eten kan met kassa bon en ondertekening van een verklaring om af te zien van verdere claims worden gecompenseerd. De camping komt echt op de 2e plaats. Op onze plaats is geen kraantje met afvoer in de buurt en voor het vieze en beperkte sanitair moesten we bijna 3 minuten lopen.

Leuke camping!

Carolien
20-8-2019

Super leuke caming met vriendelijk personeel. Veel te doen, gezellige bar, mooi zwembad en leuke speeltuinen. Animatie alles in het frans, personeel kan verder erg goed Engels. Caravan was schoon en netjes. De bedden lagen alleen niet lekker. Groene omgeving, veel bos. Het strand is ook mooi met hele hoge golven. Lacanau Ocean is een leuke badplaats waar je lekker kan eten. Er zijn twee grote meren in de buurt. In de nabije omgeving verder niet zo heel veel te doen (wijngaarden, dorpjes, baai d'arcachon, natuurgebied waar je kunt wandelen en vele fietspaden in de bossen)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

leuke camping, zeker voor kinderen, mooie omgeving

Dave Boeijen
14-8-2019

leuke camping, dicht bij de kust, mooi zwembad en vriendelijk personeel, echt frans dat wel, alles aanwezig, sanitair voor staanplaatsen ver weg, maar schoon, voldoende, houd niet over. rustig na 23.30uur, daarvoor ook maar dat ligt eraan waar je staat

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Redelijke Camping

Bas
17-7-2017

In 2014 ben ik hier geweest, en het was goed te doen. Wij hadden een mooie ruime plek. De zee is super leuk, met leuke golven. Animatie vonden we zelf wat minder, want dat is in het Frans.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

9-8-2016

De camping is prima, netjes verzorgd en zeer mooie chalets. De camping heeft weinig verbeter punten, deze is gewoon okay.

2-8-2016

Geweldig zwembad, fijn personeel, mooie plaatsen. Geen verbeterpunten

2-8-2016

Schitterende camping op een mooie plek in frankrijk. Lacanau lócean ligt op 7 km en biedt voldoende vertier met mooie stranden. Plage sud is een aanrader omdat het daar lekker rustig is. De matrassen van de bedden kunnen qua comfort echt beter. Deze liggen wel erg hard. Daarnaast was er geen waterkoker in de caravan aanwezig, dit is niet meer van deze tijd.

30-7-2016

Deze camping is mooi gelegen in een bosrijk gebied met mooie zwembaden en voldoende activiteiten, tevens in de buurt een heerlijk meer met ook tal van activiteiten en iets verder een strand in een gezellige winkeltjes omgeving, kort om, voor ieders behoefte wat wils. Wat zeker beter kan is de bewegwijzering op de camping, zeker bij aankomst zoek je je op z'n Rotterdams de pleuris naar je accommodatie, laat staan als je in het donker aan komt. Verder zou het (animatie) personeel toch iets meer buiten hun eigen taal moeten kunnen praten.

27-6-2016

Mooie camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed onderhouden zwembaden, zowel binnen als buiten. Ook erg geschikt voor kleine kinderen. Ligt centraal tussen Lacanau en Lacanau Ocean. Voor de camping beginnen goede fietspaden richting de kust als rond het meer.

Gereisd Anders in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
                      • BalsportenVolleybal
                      • TennisbaanAanwezig
                      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Talaris Vacances in Lacanau (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Talaris Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.