Camping Yelloh! Village Sylvamar

7,3

25 reacties Camping Yelloh! Village Sylvamar

Vakantie met kids

Giulia, 15-7-2019
Wij gaan van 31 juli t/m zondag 11 augustus naar deze camping. Wij hebben 2 kids, en jongen van 8 en en meisje van 10jaar. Wie gaan er nog meer naar deze camping rond deze tijd met kids in deze leeftijd?

plattegrond van de camping

hylkearnhem, 29-12-2015
Wie kan mij helpen aan een plattegrond van de camping (kampeerplaatsen) waar de plaatsnummers op staan?

Badmuts verplicht?

Danielle, 12-12-2014

Hallo,

Ik was helemaal enthousiast over deze camping, maar lees nu op de site van Vacanselect dat badmutsen verplicht zijn bij de zwembaden? Klopt dat?

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Sylvamar voor je op een rij gezet:

Chalet Mundaka

Sabine, 9-11-2014

Wie heeft er ervaring met Chalet Mundaka? Liggen deze een beetje centraal ten opzichte van de voorzieningen? En wordt de auto gewoon naast de chalet geparkeerd?

Alvast bedankt voor de reacties :-)

Stacarvan type Rossini

Ilse, 17-7-2014
Heeft er iemand ervaring met deze caravan type Rossini?
0 reacties

wie zijn er allemaal van ........

Luc, 1-7-2014

wij zijn er allemaal van 3 augustus tot en met 17 augustus van de nederlanders,

en hopen dat nederland de finale van het wk haalt en dan moeten ze hopelijk tegen Frankrijk en dan winnen we en kunnen wie iedereen daar uitlachten.

0 reacties

Wij gaan van dinsdag 29 juli t/m dinsdag 19 augustus naar deze camping. Wij hebben 2 jongens van 9 en 13 jaar. Wie gaan er nog meer naar deze camping rond deze tijd met kids in deze leeftijd?
3 reacties

Of je een strakke zwembroek aan moet

Max, 11-5-2014
Moet je een strakke zewembroek aan

glijbanen

marritdijkman, 26-4-2014

Hoeveel grote glijbanen langer dan 10 meter zijn er in het buitenbad?

Mijn dochter is namelijk gek op glijbanen. Daarnaast de vraag, is er in de buurt een waterpark waar je nog naartoe kan gaan?

al fresco

marritdijkman, 23-4-2014

Kan iemand mij vertellen hoe de caravans van al fresco zijn, type Rossini? Comfort, zon/schaduw?

En de vraag of er hard gereden wordt op de camping en dan met name bij ons type caravan. Ons dochtertje is vorig jaar op een andere camping onder een auto gekomen vanwege het te hard rijden en geparkeerde auto's, dus we zijn wel een beetje bang. Moeten alle auto's bij de caravan staan?