Camping Capfun Sud Land

Meer campinginfo

45 reviews over Camping Capfun Sud Land

• 8Astrid Douma16-08-2016

Prachtige gezinsvriendelijke camping.

De camping bestaat voornamelijk uit nieuwe chalets en er zijn ongeveer 15 staanplaatsen. Wij stonden hier met een vouwwagen. De staanplaatsen zijn ruim en bieden genoeg schaduw. Camping is netjes en wordt goed onderhouden. Men was druk bezig met het uitbreiden van de beplanting. Sanitair wordt keurig schoongemaakt. Prachtig zwembad met 2 grote glijbanen en 1 kleinere. Voldoende ligbedden aanwezig en er mag met ballen en zwembanden in het water worden gespeeld. Broodjes zijn op de camping verkrijgbaar, maar op 100m. een bakker waar ook heerlijk brood werd verkocht. Het is een camping waar met name Fransen en Spanjaarden stonden en weinig Nederlanders. Voor onze kinderen was dit geen probleem. Camping dichtbij zee, winkels, restaurants en fietsroutes en goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Bayonne is een mooie oude stad met veel winkels en Hossegor een typisch surfdorpje met een gezellige sfeer. (beide per fiets mogelijk via fietsroutes). Biarritz en San Sebastian (Spanje) zijn met de auto makkelijk bereikbaar en prachtig. Net als de oude trein La Rhune in Sare waarmee je 975m de Pyreneeën in gaat.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 10.16-08-2016

Zeer goed

Een nette camping, die er de komende jaren met de nieuwe begroeiing alleen maar mooier uit zal zien. Vriendelijk personeel, staat van sanitair netjes. Zwembaden prachtig en voldoende ligbedden. Mooie speeltuin, basketbalveld en springkussens. Dichtbij supermarkt, bakker, zee en fietsroutes. Een aantal douches werkte niet of gingen snel uit en de ophanghaken voor handdoek of tas waren niet in alle douchecabines meer aanwezig. Dit is snel op te lossen. Voor de staanplaatsen zou het fijn zijn als er wat dichterbij ook een waterpunt zou zijn.

Anders

• 8.09-08-2016

Het is een mooie en gezellige camping vlakbij het strand. Er werken vriendelijke mensen. Caravan leek nieuw en was erg schoon. Ook het zwembad was leuk. Een campingwinkel zou geen overbodige luxe zijn. In het zwembad zaten veel haren. Dat is echt vies. Dus of vaker schoonmaken of badmutsen.

Anders

• 7krako05-07-2013

Fijne plek als je van het strand houdt

Deze camping hebben we gevonden via de camping-cheque. Voor 15 euro is deze camping niet verkeerd. Alleen de coordinaten die de anwb opgeven kloppen zoals vaak niet. Je komt heel ergens anders uit, dus let op. De receptie medewerkers waren aardig en er werd Engels gesproken. Er zijn zwembaden op de camping, maar je kunt er niets drinken op het terras. Je staat tussen hagen en je hebt een grote plek. Zeker als overnachting op doorreis is dit een goede camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 8fam. van der Horst15-08-2010

prima camping zonder poespas

Animatie gericht op het franse publiek. Camping plek ruim en gescheiden via hagen Werd veel gebruik gemaakt van centrale barbecue plek. Receptie niet allen de engelse taal machtig. Wel vriendelijk. Omroep instalatie 1x per dag/alleen franse taal. Ontbijtservice minimaal en niet vriendelijk. Bakker dicht in de buurt. Zwembad klein in schaduw. Sanitair prima/schoon/goed funcionerend/zelden een wachtrij. Niet gegeten op de camping, maar genoeg eetgelegenheden op loop afstand. Strand ong. 1km weg, wij namen de auto mee, goede en genoeg parkeerplekken. Prima camping voor de rust als je verder geen poespas wil.

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen