Camping Le Beau Rivage

7.7Goed

Frankrijk, Aquitaine, La Roque-Gageac (Dordogne)

7.7Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

106 reviews over Camping Le Beau Rivage

• 2019
    8Danielle29-07-2019

Top camping. Helaas waren de wc's niet altijd fris. Elke dag werd de vloer, wc, wastafels en douches schoongemaakt. Behalve de deuren en muren die er erg vies uitzagen. Daarnaast beschikten de toiletten niet altijd van wc papier.

Het restaurant was echt super, drie keer heerlijk gegeten.

Heerlijk gezeten aan de rivier de dordorgne.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2019

• 2018
    8Isabelle levrard19-08-2018

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• 8B. Hazenbos23-06-2018

Voor ons een camping om terug te komen in het voor

Heerlijk rustige en erg overzichtelijke camping. Het terrein werd goed onderhouden. Het sanitair was netjes en schoon en werd goed bijgehouden. Plaatsen zijn ruim en er voldoende schaduw en ook zon. Bomen zijn getopt en gesnoeid waardoor de camping een verzorgde indruk maakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is door ons als matig/slecht ervaren en véél te duur (meeneemmaaltijd 2 bakjes patat en twee matige salades €30)

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Johan Faas02-09-2017

Prima camping, netjes en schoon

Alles was prima, vriendelijk personeel, en goede animatie

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam. Wisselink.01-09-2017

Prima camping!

9 dagen op deze camping gestaan met caravan. Mooie ruime plaatsen. Camping zit er bijgehouden uit, sanitaire voorzieningen zijn schoon en goed. Vriendelijke mensen. Het is ons opgevallen dat de voorzieningen voor rolstoel gebruikers hier erg goed zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 1Anoniem08-08-2017

Beau DRAMAGE ... maw deze camping nooooit meer

Wat een drama camping. Onvriendelijk personeel. Slechte animatie.. alleen frans sprekend en weinig activiteiten. De gereserveerde plek aan het water was niet meer beschikbaar waardoor we op een veld kwamen te staan. Mogelijkheden ad rivier waren er niet meer. Op de website leek het alsof je op alle plekken de rivier in kan. In werkelijkheid waren dat er 2 en helemaal aan de andere kant van de camping. Brood halen in de campingwinkel, vergeet het maar. Bestellen een dag van te voren. Omdat wij niet gelukkig waren met de aangewezen plek gevraagd voor een oplossing. Die was er niet. We moesten het maar accepteren. Toen wij aangaven daardoor weg te willen en een gedeelte van de voortuitbetaalde 3 weken terug te willen... kregen wij HELEMAAL NIETS TERUG. We zijn na 4 dagen weggegaan en hebben nog geprobeerd iig 50 % terug te krijgen, maar helaas, we hebben niets terug gekregen. Dus... resume, geld weg, een kater en een waardeloos begin van de vakantie. Absoluut GEEN aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Asrem27-07-2016

Groene ruime gemoedelijke camping

Camping is na half juli 50% Frans en 50% internationaal. Plekken zijn redelijk ruim, veel schaduw en heerlijk groen. Bij receptie is men vriendelijk en internationaal. Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes. Dichtbij Sarlat, Domme, la Roque etc. Gewoon een ontspannen camping met lekker veel bbq en niets moet... Het zwembad is perfect!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Johan Faas14-07-2016

Prima camping, leuk personeel goede service

Dicht bij de rivier de dordogne, goed eten in het restaurant. Mooie jeu de boulle baan. Vriendelijk personeel, nette en schone wasruimtes

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Johan faas04-09-2015

Prima camping in het voor seizoen

Prima lekker rustig zonder kinderen in het voor seizoen

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 4Emmy09-08-2015

Onvriendelijk personeel

De camping is op zich best mooi, al zijn de plaatsen allemaal behoorlijk klein. Wij zaten in een stacaravan, die recht aan de doorgaande weg stond en daar hadden we dus behoorlijk geluidsoverlast van. We hadden een aantal keer een vraag en we werden steeds behandeld alsof we onmogelijke eisen stelden. We kregen steeds het gevoel dat we niet welkom waren. Bij aankomst moet je de volledige inventaris checken en opbergen. Wij maakten met 5 personen gebruik van de caravan en hadden daar precies genoeg beddengoed voor. Ik heb dus het papier ondertekend. Bij vertrek bleek echter dat er standaard voor 6 personen beddengoed aanwezig hoort te zijn. Het missende beddengoed mocht ik dus afrekenen, al is dat nooit aanwezig geweest. Ik voelde me er enorm ingeluisd. Vroeg vertrekken was geen optie, want de eindcontrole kon pas om 8 uur plaatsvinden. Dit duurde allemaal enorm lang, zodat we pas rond kwart voor 9 konden vertrekken. Het zwembad was wel erg fijn.

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair