Camping Le Beau Rivage

39 reviews over Camping Le Beau Rivage in het Nederlands

Isabelle levrard
19-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Voor ons een camping om terug te komen in het voor

B. Hazenbos
23-6-2018

Heerlijk rustige en erg overzichtelijke camping. Het terrein werd goed onderhouden. Het sanitair was netjes en schoon en werd goed bijgehouden. Plaatsen zijn ruim en er voldoende schaduw en ook zon. Bomen zijn getopt en gesnoeid waardoor de camping een verzorgde indruk maakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is door ons als matig/slecht ervaren en véél te duur (meeneemmaaltijd 2 bakjes patat en twee matige salades €30)

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima camping, netjes en schoon

Johan Faas
2-9-2017

Alles was prima, vriendelijk personeel, en goede animatie

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima camping!

Fam. Wisselink.
1-9-2017

9 dagen op deze camping gestaan met caravan. Mooie ruime plaatsen. Camping zit er bijgehouden uit, sanitaire voorzieningen zijn schoon en goed. Vriendelijke mensen. Het is ons opgevallen dat de voorzieningen voor rolstoel gebruikers hier erg goed zijn.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beau DRAMAGE ... maw deze camping nooooit meer

Anoniem
8-8-2017

Wat een drama camping. Onvriendelijk personeel. Slechte animatie.. alleen frans sprekend en weinig activiteiten. De gereserveerde plek aan het water was niet meer beschikbaar waardoor we op een veld kwamen te staan. Mogelijkheden ad rivier waren er niet meer. Op de website leek het alsof je op alle plekken de rivier in kan. In werkelijkheid waren dat er 2 en helemaal aan de andere kant van de camping. Brood halen in de campingwinkel, vergeet het maar. Bestellen een dag van te voren. Omdat wij niet gelukkig waren met de aangewezen plek gevraagd voor een oplossing. Die was er niet. We moesten het maar accepteren. Toen wij aangaven daardoor weg te willen en een gedeelte van de voortuitbetaalde 3 weken terug te willen... kregen wij HELEMAAL NIETS TERUG. We zijn na 4 dagen weggegaan en hebben nog geprobeerd iig 50 % terug te krijgen, maar helaas, we hebben niets terug gekregen. Dus... resume, geld weg, een kater en een waardeloos begin van de vakantie. Absoluut GEEN aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groene ruime gemoedelijke camping

Asrem
27-7-2016

Camping is na half juli 50% Frans en 50% internationaal. Plekken zijn redelijk ruim, veel schaduw en heerlijk groen. Bij receptie is men vriendelijk en internationaal. Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes. Dichtbij Sarlat, Domme, la Roque etc. Gewoon een ontspannen camping met lekker veel bbq en niets moet... Het zwembad is perfect!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping, leuk personeel goede service

Johan Faas
14-7-2016

Dicht bij de rivier de dordogne, goed eten in het restaurant. Mooie jeu de boulle baan. Vriendelijk personeel, nette en schone wasruimtes

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima camping in het voor seizoen

Johan faas
4-9-2015

Prima lekker rustig zonder kinderen in het voor seizoen

Gereisd Met partner in juni 2015

Onvriendelijk personeel

Emmy
9-8-2015

De camping is op zich best mooi, al zijn de plaatsen allemaal behoorlijk klein. Wij zaten in een stacaravan, die recht aan de doorgaande weg stond en daar hadden we dus behoorlijk geluidsoverlast van. We hadden een aantal keer een vraag en we werden steeds behandeld alsof we onmogelijke eisen stelden. We kregen steeds het gevoel dat we niet welkom waren. Bij aankomst moet je de volledige inventaris checken en opbergen. Wij maakten met 5 personen gebruik van de caravan en hadden daar precies genoeg beddengoed voor. Ik heb dus het papier ondertekend. Bij vertrek bleek echter dat er standaard voor 6 personen beddengoed aanwezig hoort te zijn. Het missende beddengoed mocht ik dus afrekenen, al is dat nooit aanwezig geweest. Ik voelde me er enorm ingeluisd. Vroeg vertrekken was geen optie, want de eindcontrole kon pas om 8 uur plaatsvinden. Dit duurde allemaal enorm lang, zodat we pas rond kwart voor 9 konden vertrekken. Het zwembad was wel erg fijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig zwembad!

Anouk Geraets
5-8-2015

De stacaravan waarin we verbleven was ontzettend schoon, maar niet alleen dat, maar alles van de camping. Ook het zwembad, met schoon bedoel ik dan ook ontzettend schoon. Het was over het algemeen een franse camping. Als we frans waren hadden we er ons in ieder geval aardig kunnen amuseren door de vele activiteiten die er waren.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Beau Rivage in La Roque-Gageac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.