Vakantiehuis Domaine du Bonheur

Vakantiehuis Domaine du Bonheur
9,3

9 tips over Vakantiehuis Domaine du Bonheur

Anita Walkeuter, 6-10-2014
De safaritenten!!! Een echte aanrader!!!!
Fam. Graat, 5-9-2013
Een culinair avontuur is lunchen in St. Saud in Hostellerie St. Jacques.
R.Graat, 18-8-2013
Lunch in Hostellerie St. Jacques in St. Saud. Geweldige 4 gangen verrassing; de kids vonden het ook super (er is zelfs een zwembad bij)!

Corina321, 11-8-2013
Eten in Chateau de Mavaleix (ook kindermenu). Kasteel Hautefort was erg mooi, de route ernaar toe ook. En een vide grenier (zolderverkoop) is erg leuk om te bezoeken; vraag aan gastheer Jan waar en wanneer.
Marieken, 28-9-2012
Klamboe meenemen of goed muggenspul. Wegens nabij meertje was het half augustus waren er veel muggen.
mvgieling, 9-9-2012
Wel steeds een afstandje tot kinder attracties, maar er is genoeg te doen op de locatie zelf qua spelen en zwemmen. De eigenaren hebben goede tips voor lekkere restaurants. Prachtige kasteetjes in de buurt.

Fam Scheringa Mijdema, 30-8-2012
Vraag Jan naar de excursie mogelijkheden. Hij kan een perfecte inschatting maken wat voor het reisgezelschap interessant kan zijn.
Jeroen van Son, 21-8-2012

Restaurant: Chateau de Mavaleix in La Qoquille (aanraden voor met kinders)

Restaurant: Hostellerie StJaques in Saint Saud La Coussiere

Zwemmen in meertje: ' le grand etang' in Saint Saud.

Peter Wever, 7-8-2012
Appartement Les Etables was ons thuis voor een week. Klein maar zeer compleet en met een uitzicht waarbij je je alleen op de wereld waant. De omgeving biedt genoeg voor leuke dagtrips. De Perigord Vert in het algemeen en Domaine du Bonheur in het bijzonder zijn ons goed bevallen.