Vakantiehuis Domaine du Bonheur

Vakantiehuis Domaine du Bonheur
9,2

61 reviews over Vakantiehuis Domaine du Bonheur in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk gastvrij... heel uniek... ga zo door!!

Thomas Balm
4-9-2018

We werden direct bij aankomst hartelijk ontvangen door gastheer Mike. We voelden ons direct thuis op het prettige en fraai gelegen Domaine. Je ziet en merkt dat er met veel passie en arbeid aan het Domaine gewerkt wordt. De tuin (net een park) is ook heel fraai aangelegd. Samen met Ellen en de kinderen worden de gasten bediend zoals het hoort. Gastvrij, op afstand en toch aanwezig mochten er vragen zijn. We hebben een aantal avonden heerlijk gegeten op het overdekte terras. Er zijn voldoende spullen aanwezig voor de kinderen om zich niet te vervelen. We hebben ons nimmer bezwaard gevoeld om vragen te stellen en we voelden ons ook nooit beperkt om iets te ondernemen op het Domaine. Kortom , heel gastvrij, heel vriendelijk en een prettige omgeving. Zeker het boeken waard!

Fantastisch!

Michiel
20-8-2018

De gastvrijheid en de ruimte waren geweldig. Ook het varen in het meertje op het domein was voor onze kinderen een superervaring! We hebben genoten van de rust, het zwembad, de leuke omgeving en de heerlijke table d’hotes! Ellen en Mike hebben het samen met hun gezin heel er goed voor elkaar!

Het verblijf was onvergetelijk, zowel voor mijn vriend en mij als de kinderen van 7 en 9 die op de eerste dag al vriendjes en vriendinnetjes hadden. Het was heerlijk ontspannen en gezellig, mede dankzij de voortreffelijke gastvrouw Ellen en gastheer Mike en hun kinderen. Wij hebben genoten van hun voortreffelijke table d'hotes & wijnarrangementen, met een zacht prijsje voor de kinderen (kindermenu kost evenveel als de leeftijd van het kind). En een leuke manier om de andere gasten te leren kennen! De ruimtes in de Roulottes zijn max. benut: alles wat je nodig hebt is aanwezig, waardoor het verblijf comfortabel is. Je ervaart het echte kampeergevoel, mede dankzij het uitzicht op het serene meertje. Daarna hebben we de luxe ervaren van de safaritent, die op een groot veld staat met vrij uitzicht en veel privacy, waardoor je de vrijheid van het buitenleven ervaart. Je kunt er in de velden wandelen, bloemen en bramen plukken. Aanrader!

Paradijsje in de Dordogne

Merel
7-8-2018

Voor ons de 2e keer hier, dit keer met 2 kinderen; onze dochter van 5 en de jongste van 1. Wij zijn verliefd op de Roulottes, waar we dan ook voor de 2e keer verbleven. De vrijheid en de ligging van dit plekje zijn uniek. Uitzicht op het meer, heerlijk in de schaduw, midden in het groen. 's Avonds een vuurtje aan, heel idyllisch. Wij vinden dit het paradijs! Voor onze oudste genoeg leeftijdsgenootjes om mee te spelen en voor de jongste een zee aan ruimte om te kruipen en zich uit te leven. Een aanrader, ook voor gezinnen met oudere kinderen! Groot pluspunt vinden wij de enorme gastvrijheid van Ellen en Mike, zij zullen er alles aan doen om je thuis te laten voelen. De tables d'hotes zijn heerlijk en erg gezellig, voorzien van een wijnarrangement en leuk geprijsd voor de kids! Wij komen zeker nog eens.

Ilse Konings
30-7-2018

We hebben een fantastische week gehad!

Mooi appartement (Le Nid) ruim voor 5 pers, schoon en van alle gemakken voorzien.

Fijn zwembad, leuk meer met kano, heerlijk om tot rust te komen. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt.

We hebben twee keer meegegeten met de Table d’hôtes wat ook goed bevallen is. Gezellig om een praatje te maken met de andere gasten en genoten van de heerlijke gerechten🤗 wat een verwennerij!

Kortom goede sfeer, lieve en gastvrije familie,

echt vakantie wat ons betreft!

De verleiding is groot

Carola
29-7-2018

Wat een heerlijke plek is Domaine du Bonheur! We hebben 2 weken genoten in de safaritent van de rust en de ruimte. Aan alles is gedacht: opgemaakte bedden, handdoeken, haakjes op de juiste plaats, voldoende bergruimte, broodjesservice etc. Onze kinderen van 7,11 en 13 jaar hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, de hut en op het meertje met de kano’s. Table d’hôte is een aanrader! Heerlijk gegeten en genoten van de wijntjes van Ellen en dankzij het tienermenu zijn de grenzen weer verlegd, waarvoor dank.

Aanraders in de buurt zijn de kartbaan uiteraard, het klimpark Espace Hermeline (stevige (gym)schoenen, géén converse), vrijdag markt in Brantôme, kanoën en Oradour-sur-Glane (niet geschikt voor jonge kinderen).

In principe gaan we elk jaar naar een andere plek op vakantie maar dit was zo fijn, de verleiding is wel erg groot om hier nog een keer terug te keren.

Een aanrader!

Nicole
23-7-2018

Wat een super mooie plek! We hebben 2 weken genoten in een gite en dat was heel fijn. De plek, de mensen, Ellen/Mike/kids, het zwembad, de sfeer, de gite, de ruimte en de rust hebben ervoor gezorgd dat we echt een hele fijne vakantie hebben gehad.

Ook de kinderen vonden het fantastisch. De trampoline en het zwembad waren favoriet.

Het was in één woord Heerlijk!

Barney
18-11-2017

Prachtige ligging in de natuur, toch dichtbij dorpje voor de boodschappen. Je kunt schitterend golfen in de omgeving.

Er is een heerlijk zwembad en de gastfamilie legt je in de watten!

Het was een heerlijk verblijf. Domaine super!

Cleem en Janneke
16-11-2017

Dit was onze tweede keer in La Coquille. De eerste keer met ons gezin, deze keer met golfvrienden. De Domaine ligt er prachtig en er liggen mooie golfbanen in de omgeving. De Domaine bevat bos, weide, een meer en een heerlijk zwembad. Typisch Franse dorpjes en stadjes vind je in de omgeving, waar het ook leuk toeven is. De gastheer en gastvrouw verstaan hun vak bijzonder goed, er wordt prima gekookt en heerlijke bijpassende wijn geschonken.

Onze gite was van alle gemakken voorzien met een heerlijk groot terras.

Het was wederom fantastisch!

Jaap de Ruiter
13-11-2017

Leuk appartement

Misten de horren, maar wordt aan gewerkt.!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine du Bonheur in La Coquille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine du Bonheur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.