Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

69 Reviews over Domaine du Bonheur

• 8Patricia29-07-2020

Leuke locatie en vriendelijke eigenaren

Wij waren hier met onze zoon van 4 en dochter van 13. Voor beide leeftijden waren genoeg andere kinderen om mee te spelen. Omdat er ook een (niet omheind) meertje (Niet om in te zwemmen wel leuk in te varen met een vlot en kano’s) is en het terrein niet vanaf elk terras overzichtelijk is vind ik het wel iets geschikter voor wat grotere kinderen. Maar ook onze jongste heeft het prima naar zijn zin gehad. Wij hadden la source en dat is een groot huis wat van alle gemakken is voorzien. Wij vonden het wel gehorig ( is de begane grond en er zitten twee andere appartementen boven en die hoor je goed lopen) en wat vochtig/ klammig. Dat heb je niet bij de bovenste appartementen maar die zijn wel een stuk warmer.We misten wel horren in de huisjes. De eigenaren (en hun zoon) zijn heel vriendelijk en het gezamenlijke eten is heel gezellig en prima verzorgd. In de omgeving is genoeg te doen en het zwemmeer in de buurt is echt een aanrader!

• 9Caroline21-07-2020

Genieten van la douce France in Domaine du Bonheur

Wij hebben samen met onze dochters van 9 en 11 jaar een geweldig verblijf gehad in de accommodatie La Source. Héél ruim en voorzien van alle comfort. Mooi terras dat uitgeeft op de prachtige tuin met oa appel- en perenbomen. Twee keer genoten van een heerlijke maaltijd die Ellen en Mike hadden ineengestoken. Dikke pluim voor zoon Milan die mee hielp opdienen! Er waren veel Nederlandse gezinnen met jonge kinderen, dus aan speelkameraadje geen gebrek. Het eigen meertje met bootjes, kano en vlot is zeker een pluspunt. Zwemmen in dit meertje kan niet, maar in de omgeving zijn er ook veel (zwem) meren met zandstrandjes. Een heerlijke aanrader voor gezinnen met kinderen!

• 10Merlijn22-09-2019

Super accommodatie

Geweldige sfeer op Domaine du Bonheur ! Mooie gites en safaritenten op een prachtig terrein aan een meertje. Gite Bellevue was heerlijk. Groot en met een prachtig overdekt terras. Veel privacy. Eigenaren Mike en Ellen zijn zeer vriendelijk, gezellig en gastvrij. En ze koken als de beste. Vier keer per week table d’hotes. Erg lekker en leuk, zowel voor de kinderen als voor de ouders. Heerlijk zwembad met ligbedden in de zon en in de schaduw. Een trampoline. Kano’s om het meer op te gaan. Echt top. Hier mis je niks. Ook Lekkere zwemmeren in de buurt. domaine du Bonheur is een heerlijk kleinschalig adresje waar we graag nog een keer naar teruggaan!

• 10Sonja06-09-2019

Zeldzaam fijn

Wij waren hier ook al in 2017... Onze traditie om niet naar hetzelfde terug te keren is ten einde. En dit keer vonden we het nog fijner! Twee weken in het heerlijke La Cour mogen verblijven. Echt een tophuis voor onze samenstelling (vader, moeder, zoon van 5jr en 2 oma's). Mike, Ellen en jullie zoon... jullie hebben ons een paradijsgevoel bezorgd! Warm ontvangst, heel toegankelijk en gezellig. De table d'hôtes was weer smullen.. echt chapeau. En de pubquizzen brachten veel plezier. Zoon heeft genoten van de speelkameraadjes en het zwembad. Wij genoten van het huis, de tuin, de bbq en het vissen in het vismeer. We waren helemaal uitgerust en gelukkig na deze vakantie. Ik sluit dan ook niet uit dat we wederom een keer terug zullen komen. Keep up the good work :)

• 9Alfred van Duren27-08-2019

Het was fantastisch met alleen maar leuke mensen.

Het idee voordat we op vakantie gingen was om op een mooie rustige plek lekker uit te rusten, waarbij de kinderen hun gang konden gaan en af en toe een leuk uitstapje te maken. We hadden absoluut geen behoefte aan massa toerisme en ellenlange wachtrijen of bonkende muziek van allerlei strandtentjes. Dit is helemaal uitgekomen. Een prachtige plek, rustig met veel charme. Verzorgd in de details. Met kers op de taart de gezellige tables d'hôtes, waarbij je leuke mensen ontmoet en de kinderen gezellig aan een lange tafel zitten te eten. Uiteraard mag het golfen niet onvermeld blijven. In de buurt is een prachtige baan waar je heerlijk ongestoord zonder vliegtuiglawaai en suizende snelwegen je balletje kan slaan.

• 9Sare Faridan19-08-2019

Ga hierheen, word je blij van!

Wij hebben door Mike en Ellen ons voornemen om nooit twee keer naar hetzelfde toe te gaan verbroken. We zijn hier afgelopen jaar en het jaar ervoor geweest met onze twee kinderen (nu 6 en 4) en twee bevriende gezinnen. Beide keren een geweldige vakantie gehad. De huisjes zijn erg goed en handig ingericht en van alle gemakken voorzien. Ellen en Mike zijn, zoals hier vaker wordt aangegeven, echt geboren gastvrouw en gastheer en kunnen voortreffelijk koken. Het is echt een familie aangelegenheid en dat maakt het extra bijzonder. In de omgeving kun je je ook prima vermaken en het is erg goed bereikbaar met de auto.

• 10Thijs08-08-2019

Heerlijk ontspannen, echt helemaal top!

Top tijd gehad! Wij waren er met onze drie kinderen (8,11 en 14) en er waren genoeg vriendjes in elke leeftijdscategorie. Ellen en Mike zijn geboren gastvrouw/gastheer. Zij maken door hun persoonlijke aanpak echt het verschil! Er is op het domaine genoeg te doen voor de kinderen maar in de omgeving is ook nog van alles te ontdekken. Zeker een aanrader!

• 10Astrid Kuipers25-07-2019

Fantastisch paradijsje! Echte aanrader!

Prachtige plek voor een heerlijke vakantie! We hadden een ruim appartement (Le Loft) voorzien van echt alle gemakken (veel ruimte, ontzorgd met oa koffie/olie/peper zout/afwasmiddel/vaatwasblokjes/handzeep), super terras met veel privacy. Mike en Ellen zijn geboren gastheer en gastvrouw, die overal aan gedacht hebben om je een geweldige vakantie te bezorgen. Zowel voor kleine kinderen als voor pubers leuk: zwemmen, bootje varen, beachvolleybal, klein strandje voor de allerkleinsten, tafeltennis en vooral heel veel ruimte om te rennen, voetballen, allerlei spelletjes te doen. Gezellig barretje bij het zwembad. Een paar keer per week kun je aanschuiven bij Table d'Hotes of 'Spijs en Wijn' op een superchille plek met gezellige tafels, stoelen, banken en kussens onder een afdak. Je maakt makkelijk contact met andere gasten, kinderen spelen heel makkelijk met elkaar. Ontbijtservice. Veel te zien en te doen in omgeving. Wij komen zeker terug

• 9Thomas Balm04-09-2018

Heerlijk gastvrij... heel uniek... ga zo door!!

We werden direct bij aankomst hartelijk ontvangen door gastheer Mike. We voelden ons direct thuis op het prettige en fraai gelegen Domaine. Je ziet en merkt dat er met veel passie en arbeid aan het Domaine gewerkt wordt. De tuin (net een park) is ook heel fraai aangelegd. Samen met Ellen en de kinderen worden de gasten bediend zoals het hoort. Gastvrij, op afstand en toch aanwezig mochten er vragen zijn. We hebben een aantal avonden heerlijk gegeten op het overdekte terras. Er zijn voldoende spullen aanwezig voor de kinderen om zich niet te vervelen. We hebben ons nimmer bezwaard gevoeld om vragen te stellen en we voelden ons ook nooit beperkt om iets te ondernemen op het Domaine. Kortom , heel gastvrij, heel vriendelijk en een prettige omgeving. Zeker het boeken waard!

• 9Michiel20-08-2018

Fantastisch!

De gastvrijheid en de ruimte waren geweldig. Ook het varen in het meertje op het domein was voor onze kinderen een superervaring! We hebben genoten van de rust, het zwembad, de leuke omgeving en de heerlijke table d’hotes! Ellen en Mike hebben het samen met hun gezin heel er goed voor elkaar!

Vakantiehuis Domaine du Bonheur info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)