Vakantiehuis Domaine du Bonheur

Vakantiehuis
Vakantiehuis Domaine du Bonheur
9,2

54 reviews over Vakantiehuis Domaine du Bonheur in het Nederlands

Het was in één woord Heerlijk!

Barney, 18-11-2017

Prachtige ligging in de natuur, toch dichtbij dorpje voor de boodschappen. Je kunt schitterend golfen in de omgeving.

Er is een heerlijk zwembad en de gastfamilie legt je in de watten!

Het was een heerlijk verblijf. Domaine super!

Cleem en Janneke, 16-11-2017

Dit was onze tweede keer in La Coquille. De eerste keer met ons gezin, deze keer met golfvrienden. De Domaine ligt er prachtig en er liggen mooie golfbanen in de omgeving. De Domaine bevat bos, weide, een meer en een heerlijk zwembad. Typisch Franse dorpjes en stadjes vind je in de omgeving, waar het ook leuk toeven is. De gastheer en gastvrouw verstaan hun vak bijzonder goed, er wordt prima gekookt en heerlijke bijpassende wijn geschonken.

Onze gite was van alle gemakken voorzien met een heerlijk groot terras.

Het was wederom fantastisch!

Jaap de Ruiter, 13-11-2017

Leuk appartement

Misten de horren, maar wordt aan gewerkt.!!

Die houden we erin , het verveelt nooit !

Karel en Arda van der Wal, 12-11-2017

De lokatie, het apartement , het eten en de natuur wat wil je nog meer . Voor de golfers een aanrader. Binnen een straal van 30 km liggen de mooiste banen.

Fantastisch, wat een geweldig gastheerschap !!

Ton en Eveline, 12-11-2017

Prachtige locatie in een steeds mooier wordende natuur. Relaxte eigenaren. Zaten in La Cour, voldoende leefruimte en goede voorzieningen. Goed onderhouden zwembad. Bovenal wordt er lekker en afwisselend gekookt, gelardeerd met heerlijke wijnen.

Een plek om terug te komen!

Marten en Willy, 12-11-2017

Uitgangspunt van onze vakantie op dit park was een weekje golfen op verschillende banen in de buurt. Met de hele week meer dan schitterend weer hebben we golf prima kunnen combineren met loom liggen naast en vooral ook ìn het zwembad. Ellen en Mike, onze gastvrouw en -heer was geen moeite teveel om het ons naar de zin te maken, met elke avond een heerlijk diner en dito wijnen. Onze gite was lekker ruim en erg gezellig en comfortabel ingericht. Overigens hebben we geen tel binnen gezeten, alles speelde zich buiten af.

Geen twijfel dus dat we met onze groep komend jaar graag terugkomen om ons weer een weekje door Ellen en Mike te laten verwennen.

Super bedankt en tot volgend jaar.

Marten en Willy

Wat een heerlijk relaxte vakantieplek

Marlies, 4-11-2017

Nog nooit zijn we twee maal naar dezelfde vakantieplek geweest, maar nu gaat het toch echt gebeuren! Wat een geweldige plek.

Meteen toen we aankwamen op Domaine du Bonheur voelden we ons thuis. De gites (wij hadden Bellevue) zijn heerlijk ruim en mooi authentiek. Doordat ze allemaal aan een andere zijde van het gebouw zitten, zit je compleet vrij en dat geeft zo'n ontspannen gevoel! 's Avonds kun je, op de krekels na, een speld horen vallen en je ziet de prachtigste sterrenhemels. Heerlijk om met een dekentje, wijntje, kaasje en boek op de veranda te zitten. Heel idyllisch.

Een paar keer per week kun je aanschuiven bij Mike en Ellen (die met hun kinderen de boel op een heel leuke manier runnen), die je dan de lekkerste gerechten voorschotelen. Eenmaal hadden we tapasavond, heel gezellig, samen met de kinderen, en de andere keren aten de kinderen eerst en de volwassenen daarna. Heel leuk, lekker eten terwijl de kinderen in het donker over het terrein rennen en bij het vuurtje zitten.

Sowieso is het een paradijs voor kinderen. Ze hebben er alle ruimte, het is verzorgd maar niet al te aangeharkt en ze kunnen heerlijk over het terrein struinen, voetballen, zwemmen, bootje varen, chillen in de hangmat en spelen in de speeltuin. 's Ochtends brood halen bij Mike vonden ze ook heel leuk.

In de omgeving zijn leuke dingen te doen, zo hebben we de grotten bezocht en het prachtige stadje Brantome. Maar eigenlijk... Wil je het liefst op het terrein blijven, beetje lanterfanten. Echt vakantie!

Bijzondere plek

Sonja, 15-8-2017

Twee weken doorgebracht op deze heerlijke plek middenin de natuur. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Één week zaten in de gite Le Loft met ons gezelschap (2 oma's, vader, moeder en kind van 3jr) en één week in La Cour. Beide gites zijn mooi maar La Cour was voor ons helemaal perfect. Ruim, 4 slaapkamers en van alle gemakken voorzien. In de gastvrouw/gastheer Ellen en Mike vind je alles wat je nodig hebt. Vriendelijk, attent en ze kunnen echt fantastisch koken. Wij gaan meestal ieder jaar weer naar een andere plek maar het is zeer verleidelijk om hier nog een keer naar terug te keren.

Heerlijke vakantieplek

Familie van Baarsel, 15-8-2017

Wij zijn een aantal keer op vakantie geweest bij Ellen en Mike. Zeer gastvrije mensen die met liefde en vakmanschap deze plek tot paradijs hebben gemaakt. Zowel de gites als de safari tenten zijn stijlvol ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Heerlijke douche, lekker bed en op het terrein genoeg te beleven. De kinderen kunnen zwemmen, varen, tafeltennissen, trampoline springen en dwalen door het bos. De table d'hotes geeft ons het ultieme vakantiegevoel. Gezellig aanschuiven bij het huis. Het eten is heerlijk en de wijn nog meer!! En dan terugwandelen onder een pikzwarte sterrenhemel. Dank nogmaals!!

Grandioos

Suzanne, 11-8-2017

Heerlijke dagen gehad op dit prachtige adres. Mede dankzij gastvrije eigenaren en smaakvolle en complete inrichting van ons appartement. Heerlijk meegegeten met table d'hôte en zelf ook ge-bbqd. Kampvuur gemaakt, daar is genoeg ruimte voor. Fijn zwembad. We komen hier heel graag terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine du Bonheur in La Coquille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine du Bonheur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine du Bonheur scoort een 9.22 uit 10 op basis van 54 reviews.