Vakantiehuis Domaine du Bonheur

67 reviews over Vakantiehuis Domaine du Bonheur

• 2019
    10Merlijn22-09-2019

Super accommodatie

Geweldige sfeer op Domaine du Bonheur ! Mooie gites en safaritenten op een prachtig terrein aan een meertje. Gite Bellevue was heerlijk. Groot en met een prachtig overdekt terras. Veel privacy. Eigenaren Mike en Ellen zijn zeer vriendelijk, gezellig en gastvrij. En ze koken als de beste. Vier keer per week table d’hotes. Erg lekker en leuk, zowel voor de kinderen als voor de ouders. Heerlijk zwembad met ligbedden in de zon en in de schaduw. Een trampoline. Kano’s om het meer op te gaan. Echt top. Hier mis je niks. Ook Lekkere zwemmeren in de buurt. domaine du Bonheur is een heerlijk kleinschalig adresje waar we graag nog een keer naar teruggaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Sonja06-09-2019

Zeldzaam fijn

Wij waren hier ook al in 2017... Onze traditie om niet naar hetzelfde terug te keren is ten einde. En dit keer vonden we het nog fijner! Twee weken in het heerlijke La Cour mogen verblijven. Echt een tophuis voor onze samenstelling (vader, moeder, zoon van 5jr en 2 oma's). Mike, Ellen en jullie zoon... jullie hebben ons een paradijsgevoel bezorgd! Warm ontvangst, heel toegankelijk en gezellig. De table d'hôtes was weer smullen.. echt chapeau. En de pubquizzen brachten veel plezier. Zoon heeft genoten van de speelkameraadjes en het zwembad. Wij genoten van het huis, de tuin, de bbq en het vissen in het vismeer. We waren helemaal uitgerust en gelukkig na deze vakantie. Ik sluit dan ook niet uit dat we wederom een keer terug zullen komen. Keep up the good work :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Alfred van Duren27-08-2019

Het was fantastisch met alleen maar leuke mensen.

Het idee voordat we op vakantie gingen was om op een mooie rustige plek lekker uit te rusten, waarbij de kinderen hun gang konden gaan en af en toe een leuk uitstapje te maken. We hadden absoluut geen behoefte aan massa toerisme en ellenlange wachtrijen of bonkende muziek van allerlei strandtentjes. Dit is helemaal uitgekomen. Een prachtige plek, rustig met veel charme. Verzorgd in de details. Met kers op de taart de gezellige tables d'hôtes, waarbij je leuke mensen ontmoet en de kinderen gezellig aan een lange tafel zitten te eten. Uiteraard mag het golfen niet onvermeld blijven. In de buurt is een prachtige baan waar je heerlijk ongestoord zonder vliegtuiglawaai en suizende snelwegen je balletje kan slaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sare Faridan19-08-2019

Ga hierheen, word je blij van!

Wij hebben door Mike en Ellen ons voornemen om nooit twee keer naar hetzelfde toe te gaan verbroken. We zijn hier afgelopen jaar en het jaar ervoor geweest met onze twee kinderen (nu 6 en 4) en twee bevriende gezinnen. Beide keren een geweldige vakantie gehad. De huisjes zijn erg goed en handig ingericht en van alle gemakken voorzien. Ellen en Mike zijn, zoals hier vaker wordt aangegeven, echt geboren gastvrouw en gastheer en kunnen voortreffelijk koken. Het is echt een familie aangelegenheid en dat maakt het extra bijzonder. In de omgeving kun je je ook prima vermaken en het is erg goed bereikbaar met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Thijs08-08-2019

Heerlijk ontspannen, echt helemaal top!

Top tijd gehad! Wij waren er met onze drie kinderen (8,11 en 14) en er waren genoeg vriendjes in elke leeftijdscategorie. Ellen en Mike zijn geboren gastvrouw/gastheer. Zij maken door hun persoonlijke aanpak echt het verschil! Er is op het domaine genoeg te doen voor de kinderen maar in de omgeving is ook nog van alles te ontdekken. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Astrid Kuipers25-07-2019

Fantastisch paradijsje! Echte aanrader!

Prachtige plek voor een heerlijke vakantie! We hadden een ruim appartement (Le Loft) voorzien van echt alle gemakken (veel ruimte, ontzorgd met oa koffie/olie/peper zout/afwasmiddel/vaatwasblokjes/handzeep), super terras met veel privacy. Mike en Ellen zijn geboren gastheer en gastvrouw, die overal aan gedacht hebben om je een geweldige vakantie te bezorgen. Zowel voor kleine kinderen als voor pubers leuk: zwemmen, bootje varen, beachvolleybal, klein strandje voor de allerkleinsten, tafeltennis en vooral heel veel ruimte om te rennen, voetballen, allerlei spelletjes te doen. Gezellig barretje bij het zwembad. Een paar keer per week kun je aanschuiven bij Table d'Hotes of 'Spijs en Wijn' op een superchille plek met gezellige tafels, stoelen, banken en kussens onder een afdak. Je maakt makkelijk contact met andere gasten, kinderen spelen heel makkelijk met elkaar. Ontbijtservice. Veel te zien en te doen in omgeving. Wij komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Thomas Balm04-09-2018

Heerlijk gastvrij... heel uniek... ga zo door!!

We werden direct bij aankomst hartelijk ontvangen door gastheer Mike. We voelden ons direct thuis op het prettige en fraai gelegen Domaine. Je ziet en merkt dat er met veel passie en arbeid aan het Domaine gewerkt wordt. De tuin (net een park) is ook heel fraai aangelegd. Samen met Ellen en de kinderen worden de gasten bediend zoals het hoort. Gastvrij, op afstand en toch aanwezig mochten er vragen zijn. We hebben een aantal avonden heerlijk gegeten op het overdekte terras. Er zijn voldoende spullen aanwezig voor de kinderen om zich niet te vervelen. We hebben ons nimmer bezwaard gevoeld om vragen te stellen en we voelden ons ook nooit beperkt om iets te ondernemen op het Domaine. Kortom , heel gastvrij, heel vriendelijk en een prettige omgeving. Zeker het boeken waard!

• 9Michiel20-08-2018

Fantastisch!

De gastvrijheid en de ruimte waren geweldig. Ook het varen in het meertje op het domein was voor onze kinderen een superervaring! We hebben genoten van de rust, het zwembad, de leuke omgeving en de heerlijke table d’hotes! Ellen en Mike hebben het samen met hun gezin heel er goed voor elkaar!

• 9Annette20-08-2018

De kinderen wilden niet meer weg. En wij ook niet!

Het verblijf was onvergetelijk, zowel voor mijn vriend en mij als de kinderen van 7 en 9 die op de eerste dag al vriendjes en vriendinnetjes hadden. Het was heerlijk ontspannen en gezellig, mede dankzij de voortreffelijke gastvrouw Ellen en gastheer Mike en hun kinderen. Wij hebben genoten van hun voortreffelijke table d'hotes & wijnarrangementen, met een zacht prijsje voor de kinderen (kindermenu kost evenveel als de leeftijd van het kind). En een leuke manier om de andere gasten te leren kennen! De ruimtes in de Roulottes zijn max. benut: alles wat je nodig hebt is aanwezig, waardoor het verblijf comfortabel is. Je ervaart het echte kampeergevoel, mede dankzij het uitzicht op het serene meertje. Daarna hebben we de luxe ervaren van de safaritent, die op een groot veld staat met vrij uitzicht en veel privacy, waardoor je de vrijheid van het buitenleven ervaart. Je kunt er in de velden wandelen, bloemen en bramen plukken. Aanrader!

• 9Merel07-08-2018

Paradijsje in de Dordogne

Voor ons de 2e keer hier, dit keer met 2 kinderen; onze dochter van 5 en de jongste van 1. Wij zijn verliefd op de Roulottes, waar we dan ook voor de 2e keer verbleven. De vrijheid en de ligging van dit plekje zijn uniek. Uitzicht op het meer, heerlijk in de schaduw, midden in het groen. 's Avonds een vuurtje aan, heel idyllisch. Wij vinden dit het paradijs! Voor onze oudste genoeg leeftijdsgenootjes om mee te spelen en voor de jongste een zee aan ruimte om te kruipen en zich uit te leven. Een aanrader, ook voor gezinnen met oudere kinderen! Groot pluspunt vinden wij de enorme gastvrijheid van Ellen en Mike, zij zullen er alles aan doen om je thuis te laten voelen. De tables d'hotes zijn heerlijk en erg gezellig, voorzien van een wijnarrangement en leuk geprijsd voor de kids! Wij komen zeker nog eens.

9 tips over Vakantiehuis Domaine du Bonheur

• R.Graat, 18-08-2013

Lunch in Hostellerie St. Jacques in St. Saud. Geweldige 4 gangen verrassing; de kids vonden het ook super (er is zelfs een zwembad bij)!

• Corina321, 11-08-2013

Eten in Chateau de Mavaleix (ook kindermenu). Kasteel Hautefort was erg mooi, de route ernaar toe ook. En een vide grenier (zolderverkoop) is erg leuk om te bezoeken; vraag aan gastheer Jan waar en wanneer.

• Fam Scheringa Mijdema, 30-08-2012

Vraag Jan naar de excursie mogelijkheden. Hij kan een perfecte inschatting maken wat voor het reisgezelschap interessant kan zijn.

0 vragen over Vakantiehuis Domaine du Bonheur

Vakantiehuis info