Appartement Les Collines Iduki

7.7Goed

Frankrijk, Aquitaine, La Bastide-Clairence

Op vakantie geweest naar Les Collines Iduki?

7.7Goed

• 7.7Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Collines Iduki voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Les Collines Iduki

• 6Ellen09-07-2017

Mooi aangelegd park maar slechte faciliteiten

Frans Baskenland is een prachtige streek! Zeker een aanrader om dit deel van Frankrijk te gaan bezoeken. Wij verbleven met 2 personen 2 weken in een 6-persoons huisje. Jammer dat er in het park toch e.e.a. tegenviel: - Bij aankomst op zondag, de instructies op het bord t.o. het restaurant gevonden. Met de sleutel op de voordeur ons huisje betreden. Ondanks dat de ramen openstonden, erg muffe lucht die dagen bleef hangen. Het raampje in de douche was kapot, dit werd snel gerepareerd. Twee kapotte spotjes boven de wastafel werden na vermelding niet gerepareerd. Het terras met zeer iele stoeltjes, ligt aan het weggetje waar iedereen langs loopt en waar de auto's voorbij komen voor laden en lossen. De weg naar het huisje is ook behoorlijk steil, dus mensen die slecht ter been zijn zullen hier een probleem hebben. - Het restaurant was meestal gesloten. Alleen voor een bus met ouderen die voor een paar dagen in het park verbleven, was het restaurant voor ontbijt en diner geopend. Voor deze groepen werd dan een heel programma samengesteld met zang en dans. De inrichting van het restaurant liet te wensen over. De foto's op de reissites laten luxe stoelen zien. Tegenwoordig staan er rieten stoeltjes. Een karige inrichting, niet gezellig. Het nodigde ons niet uit om daar te gaan eten. Daarbij waren de prijzen, naar verhouding, ook behoorlijk hoog. - Het restaurant met terras en zwembad, is tevens trouwlocatie. Ieder weekend tijdens ons verblijf werden er 1 of 2 bruiloften gevierd, met feesten van 's middags 14.00 uur tot 's ochtends 05.00 uur. De bruidsgasten verbleven ook in het park, dus wij en de andere vaste gasten hadden veel last van luidruchtigheid. De muziek stond tot 5.00 uur zo hard, m.n. de bassen, dat we dachten dat we op een festivalterrein sliepen. Hierover geklaagd bij de receptie, werd iets minder maar de overlast bleef behoorlijk. We dreunden ons bed uit. - Bij het zwembad waren geen ligstoelen aanwezig. Deze lagen opgestapeld achter de struiken verderop. De kleuren oranje en paars pasten blijkbaar niet bij het bruidsgebeuren. Op het terras van het restaurant stonden de hele week de bruidsstoeltjes opgestapeld in afwachting van een volgende bruiloft. De tuinman was zo vriendelijk om voor ons af en toe 2 ligstoelen te halen. Deze waren verschrikkelijk zwaar dus lastig te verplaatsen. Het zwembad was erg vervuild, werd niet goed bijgehouden. Veel (dode en nog levende) insecten op de bodem van het zwembad en op het water. Sommige tegels aan de binnenkant van het zwembad waren gebroken en los. - De huisjes zijn aardig ingericht maar alles is inmiddels wel wat verouderd. Het park dateert van 2000. De koelkast was nieuw, zo ook de vaatwasser en kookplaat. De bedden waren goed. Ons huisje was gebouwd tegen een soort opslagschuur, waar je door het doucheraam naar binnen kon kijken. Buiten achter het huisje lag veel troep opgestapeld. - Medewerkers receptie en tuinman waren behulpzaam en vriendelijk.

Kortom, heel jammer van het prachtig aangelegde park met de mooie hortensia's en palmbomen. We zouden hier niet naar teruggaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8sophie weets21-09-2016

geweldige ligging

vakantiehuisjes gelegen op een heuvel.voor 3 personen een huisje geboekt voor 6 personen. 2 slaapkamers,2 badkamers,kleine living,keuken met volgende toestellen die aanwezig zijn: microgolf,koffiezet,waterkoker,broodrooster,frigo met diepvriesvak,afwasmachine.alle keukengerief is aanwezig.een terras voor de deur met grote tafel.wij hadden een prachtig uitzicht over het dorp. Een goede uitvalbasis om dagtrips te doen.Frans Baskenlans is een prachtige streek,om verliefd op te worden...

Gereisd met vrienden in september 2016

Appartement Les Collines Iduki info