Camping La Chatonnière

Camping La Chatonnière
8,2

6 tips over Camping La Chatonnière

Nancy, Gunther en de kids, 15-7-2013
Een bezoek ad geitenboerderij i Jumilhac (uitgebaat door nederlandse) is ook een aanrader (en lekker!)
Jeroen Zeedijk, 21-9-2012

Jumilhac ligt in de Dordogne, maar veel activiteiten liggen net over de grens in Haute Vienne en Correze. De VVV in Jumilhac geeft vooral info over de Dordogne.

Erg leuk zijn de regionale markten in bijv. St. Yrieux of Segal le Chateau. Bij verschillende plaatselijke leveranciers proeven voor rel. weinig geld (minder dan restaurant) in de open lucht.

Ook heel leuk is klimmen/spelen bij Bussiers Galant.

En verder de kastelenroute Richard Coeur de Lion.

Wilma Henry, 2-9-2012
De grote toeristische trekpleisters van de dordogne liggen wel op een uurtje rijden. Vonden wij vaak wel handig in de hele warme week. Konden we lekker even van de airco in de auto genieten, en de natuur onderweg is mooi. In het dorp Jumilhac is een mooi kasteel. en op het plein daarvoor kun je genieten van een 3 gangen diner, terwijl de kinderen lekker spelen rond de fontein.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chatonnière voor je op een rij gezet:

R, 9-8-2012
    Brantôme en Segur-le-Château zijn de moeite van een bezoek zeker waard.
    floorvandaalen, 7-8-2012
    Uitje naar de geitenboerderij!
    Helene, 30-7-2012

Kasteel is mooi om van buitenaf even te bekijken, binnen niet de moeite waard. Gidsen uitsluitend in het Frans.

Goudzoeken is leuk, evenals rotsklimmen. alles te boeken bij de VVV, op de camping helpen ze je nergens bij, organisatie = 0

1 Restaurant in het dorp, goed maar duur.

Er is 1 bakker, 1 kleine buurtsuper, een snackbar en een salon de the.

Mooie picknickplaats achter het kasteel aan de rivier.

Af en toe brocante (=rommel) markten, vooral bemand door NL & Engelse bewoners van de Dordogne!

We hebben een aantal aanbieders voor La Chatonnière voor je op een rij gezet: