Camping Place de la Famille

Meer campinginfo

148 reviews over Camping Place de la Famille

• 9J.B.13-09-2016

Heerlijke vakantieplan!

We waren hier voor de tweede keer en zaten in de vrijstaande gite. Was van alle gemakken voorzien! De kinderen zagen we de hele dag niet. Waren aan het spelen in de speelschuur, zaten in de zandbak of lagen in het zwembad.

Alles is goed verzorgd. Uitjes goed uitgedacht, etc. We zijn naar het apenpark, Souillac, park le Bournat geweest, rondje met de dieseltrein gedaan. Er is veel te doen in de omgeving.

We hebben nu veel gezien en zullen niet snel meer terug komen.

Het enige wat we gemist hebben, is een traphekje in het huis boven. Zou meer rust gegeven hebben met een watervlugge peuter die zo de trap afloopt/rent.

• 10martine04-09-2016

Fantastisch voor gezinnen met jonge kinderen!

Place de la Famille is de ideale bestemming voor gezinnen met jonge kinderen die van een kleine camping houden. Er zijn genoeg kindjes om mee te spelen, maar het is ook heel rustig. Er is een zwembad en een speelkasteel en een paar avonden per week kun je gezellig mee-eten. Alles is heel goed verzorgd. In de omgeving is heel veel te doen. Echt een aanrader!

• 8Deborah Kuipers03-09-2016

Voor herhaling vatbaar

Aan alles is gedacht, voorzieningen voor de kinderen en ook voor de ouders. Ook kun je informatie vragen over activiteiten etc. De maaltijden op het plein zijn een leuke manier om de mede glampers te leren kennen en de kinderen spelen ondertussen met de blokken/ballen etc.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Peter-Jan Strik02-09-2016

Heerlijk 'glamperen'! Aan alles is gedacht.

De ideale vakantie als je met jonge kinderen wilt kamperen en toch wilt genieten van net dat beetje meer. Overnachten in een leuke tent met lekkere bedden, veel ruimte en een mooie praktische inrichting. Alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Zelfs een speelgoed-box op leeftijd voor de kinderen. Daarbij is er op het terrein genoeg ruimte om te spelen en te ontspannen. Aan het zwembad (verdeeld in diverse dieptes zodat iedereen kan zwemmen). Op het veld bij de barbecue. Of aan het overdekte plein waar je lekker kunt zitten en waar de kinderen kunnen spelen in het 'speelkasteel', spelletjes (geordend op leeftijd) uit de spellenkast, fietsen, skelteren en nog veel meer. De eetavonden verzorgd door Chris en Loes zijn erg lekker en gezellig. Effe napraten met de andere gasten en ideeën opdoen voor de volgende dag. En anders zijn er nog genoeg ideeën voor uitjes, speurtochten, stadjes in de omgeving terug te vinden in de vakantiemap of bij Loes.

Dus het is hier heerlijk glamperen!

• 9fam. ottenheim01-09-2016

Een prima plek voor een ontspannen vakantie.

Het is een heel goede en verzorgde plek waar je met jonge kinderen een heerlijke vakantie kunt vieren. Leuke speelgelegenheden zijn er voldoende: in de tent, rond het zwembad, maar ook op het overdekte plein waar het goed toeven is op warme dagen. De camping is heel rustig en autovrij, maar de voorzieningen en maaltijden op het centrale plein bieden veel gelegenheid voor gezellige ontmoetingen voor jong en oud.

• 9Kim Venrooy01-09-2016

Ideale vakantie met kleine kinderen. Doen!

Ideaal voor kinderen tot een jaar of 7. Neem niet te veel mee. Er zijn boeken voor jong en oud, speelgoed en spelletjes in overvloed. Geheel verzorgd ontbijt en 33x mee eten bij te boeken. Super!

• 9anoek van leijsen29-08-2016

Echt vakantie

Place de la Famille zorgt ervoor dat je echt vakantie hebt. Geen zorgen om het eten, want je ontbijt wordt bij de tent gebracht, dit is vaak ook nog genoeg als lunch en je kunt meerdere keren per week aanschuiven op 'het plein' waar Chris en Loes een heerlijke maaltijd koken. Slapen doe je prima; omgeving is rustig, geen rumoer tot s avonds laat en heerlijke bedden met klamboes tegen de muggen. Kinderen entertainen hoeft ook niet, dit doen ze zelf wel met alle vriendjes en vriendinnetjes. Ze kunnen er veilig spelen en het is er -ook voor de kids- erg overzichtelijk. Het aanbod aan speelmaterialen is enorm, zowel voor goed als slecht weer. Laat staan de mogelijkheden in de omgeving, pdf maakt het je gemakkelijk met speurtochten etc toegeschreven op kinderen. Voor ons was dit zeker niet de laatste keer op Place de la Famille!

• 9Familie Brevé26-08-2016

Heerlijk verblijf gehad!

De kinderen hebben een toptijd gehad op Place de la Famille en wijzelf ook. Tijdens het verblijf zijn wij zelf ook helemaal tot rust gekomen omdat er zoveel vermaak is voor de kinderen (spelen met andere kindjes op het terrein, zwembad, schommel, zandbak, groot speelplein met ballenbak, bouwstenen, pingpongtafel, grote kast vol spelletjes etc. Zelfs in de tent was er speelgoed voorhanden). Ook het 3 keer per week aan mogen schuiven voor het eten (en de quiches op de aankomstdag) was een groot succes. Heerlijk gegeten en leuk met de andere ouders gekletst terwijl de kinderen met elkaar aan het spelen zijn. Erg fijn als je tijdens de vakantie niet zelf hoeft te koken! De tent was heel prettig (dat was eigenlijk een volwaardig huisje) en ook de privé badkamer in het sanitairgebouw die elk gezin tot zijn beschikking had was super (groot, schoon, alles leek nieuw). In de omgeving is er een hoop te doen, waarbij we veel hebben gehad aan de informatiemap inclusief de daarin opgenomen speurtochten. Loes en Chris hebben met Place de Famille een gouden formule gevonden voor een hele fijne familievakantie!

• 9Lianne van Pruissen22-08-2016

Een vakantieparadijs voor gezinnen

Het echte vakantiegevoel krijg je op Place de la Famille. Aan alles is gedacht: broodjes die elke ochtend klaar liggen vers van de bakker of een ontbijtservice, het speelkasteel waar de kinderen eindeloos kunnen spelen, het zwembad en de superluxe tenten. Alles is kindvriendelijk en veilig, waardoor je ook de kleinere kinderen gerust hun gang kunt laten gaan op het terrein. Drie keer in de week kun je aanschuiven voor een heerlijke maaltijd, terwijl je onder het genot van een wijntje kletst met de andere gasten. De kinderen vermaken zich ondertussen met elkaar, want zij hebben samen al gegeten. Ook de omgeving is prachtig, de speurtochten die zijn uitgezet in de stadjes maakt dat stadjes bezoeken ook voor de kinderen een ontdekkingstocht wordt. Een absolute aanrader dus!

• 9Esmeralda21-08-2016

Heerlijk! Echt vakantie

Wat een heerlijke plek! Wij zijn er een week geweest met 2 kinderen van 5,5 en 4. De kinderen vermaakten zich uitstekend waardoor wij ook erg genoten. Lekker een boek kunnen lezen of juist de gezelligheid opzoeken met andere stellen. Heerlijk speelkasteel met veel voor verschillende leeftijden, spelletjes, kleurplaten, aan alles is gedacht. Privé sanitair is heerlijk. Het eten, zowel het ontbijt bij de tent als eten op het plein is echt aan te raden.

15 tips over Camping Place de la Famille

• E de Jong en A van der Meijden, 10-12-2013

Het terrein is dan wel afgelegen, er is in de omgeving is van alles te doen. Je kan er goed (maar heuvelachtig) hardlopen bv, Loes heeft alles in een map uitgewerkt liggen, tot en met speurtochten voor de kids, dorpjes met markten, meertjes met gratis springkussens, dorpsfestivals. Maar ook op de camping zelf kun je je goed vermaken en de kleine kinderen met een gerust hart zelf hun eigen gangetje laten gaan, zelfs die van 2 ging (en kon ook veilig) helemaal zelf naar het speelkasteel!

• fam. Weller, 10-09-2013

Lekker eten bij Chris en Loes als je niet wilt koken.

• Mulder, 16-09-2013

Door de gastfamilie veel uitjes op papier gezet met leuke speurtochten voor de kinderen in de omgeving of in dorpjes in de buurt. Hier hebben ze veel aandacht aan besteed.

1 vraag over Camping Place de la Famille

• Nicky, 29-11-2016