Camping Place de la Famille

Camping Place de la Famille

138 reviews over Camping Place de la Famille in het Nederlands

Camping is geweldig met jonge kinderen!

Cornelia,
10-9-2018

Wederom (2017 waren we er ook , maar toen in september) was het geweldig. Super voor jonge kinderen en daardoor ook voor ouders : )

Chris en Loes, eigenaar, 28-11-2018
Merci, fijn om te horen! Eerst in het laagseizoen met kids nog niet gebonden aan de schoolvakantie en dan de overstap naar het hoogseizoen..

Echt vakantie voor het hele gezin!

Kim Venrooy,
7-9-2018

Wij waren hier voor de 3e keer en hebben inmiddels 3 van de 9 tenten bewoond. Loes en Chris zijn zeer gastvrij en behulpzaam. USP's: eigen badkamer, ontbijtservice (afwas wordt voor je gedaan), het mee-eetconcept waarbij de kids eerst eten en dan pas de volwassenen, de bomvolle spelletjeskast gecategoriseerd op leeftijd, de speurtochten in alle omliggende stadjes! Fantastisch! Iedereen geniet! Ik heb zelfs boeken gelezen! Top!

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
Jullie zijn echte ambassadeurs, heel fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben bij ons. En al weer geboekt voor 2019, dat is wel heel bijzonder. Tot dan!

Leven als God in Frankrijk bij Place de la Famille

Hans Hoogeveen en Clasien Schoon,
3-9-2018

Bij uitstek een plek voor gezinnen met jonge kinderen. (en voor opa en oma die mee mochten). Wanneer onze kleinzoon Jint (bijna 2 jaar oud) wakker werd wees hij elke keer opnieuw als eerste richting het overdekte speelgedeelte.Hij kon daar uren zoet brengen.

Gastheer en gastvrouw die hun vak verstaan. Alles tot in de puntjes georganiseerd. Heerlijke maaltijden , kortom genieten en leven als God in Frankrijk bij Place de la Famille.

We komen zeker terug (uiteraard met kleinkind)

Hans en Clasien

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
Heel gezellig dat jullie er waren. En - ik ga het hier niet opschrijven- gezien de omstandigheden ook erg fijn voor Jint de extra handen en ogen ! Dank voor de recensie !

Regeldrift

Jos,
30-8-2018

Een prima verblijf gehad in een van de gites. Het zwembad is keurig en fijn voor de kinderen, net zoals de geweldige speelschuur.

De gezamenlijke maaltijden waren prima geregeld. Geen restauranteten maar voor zo'n grote groep toch telkens weer prima voor elkaar.

Voor onszelf voelde het echter niet alsof we echt in Frankrijk waren. Er waren meer regeltjes dan in Nederland. Daardoor geen ruimte voor spontaniteit en het gevoel nog niet echt op vakantie te zijn. Je voelt dat de eigenaren geen horeca-achtergrond hebben en het best lastig vinden om telkens maar weer klaar te moeten staan voor de gasten. En dat is niet zo prettig.

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
Wat jammer dat jullie je vakantie slechts als een 'ruim voldoende' beleefd hebben. We hebben afgelopen zomer voor het eerst wat regels opgehangen, juist om onze energie te kunnen steken in leuke gesprekken, in plaats van het 'aanspreken' van onze gasten. Dat laatste is inderdaad niet onze 'passie', maar het faciliteren van fijne vakanties zeker wel. Spijtig te horen dat dat niet zo is overgekomen, we nemen het als een waarschuwing mee.

We hadden hoge verwachtingen, helaas werden die niet waar gemaakt.

Bij aankomst deelde Loes mee dat ze eerst zelf ging lunchen en liet ons daardoor een half uur wachten. Tijdens de rondleiding deelde Loes enkele 'sappige' verhalen over andere camping gasten, dat is wat ons betreft niet erg chic. Verder begon het op te vallen dat erg veel niet mag. Bv geen wijde zwembroek "omdat dat niet mag van de overheid". Dit heb ik echter lokaal laten uitzoeken: Het is aan de gemeente om dit in te voeren voor openbare zwembaden. Het zwembad van PdlF is niet openbaar. Strakke zwembroek is dus niet wettelijk verplicht. Verder zijn er veel dwingende bordjes en instructies over vuilnis, afwas, stoelen op het vlonder laten staan, geen eigen drank/eten in de gemeenschappelijke ruimtes, etc. Table d'hote bijzonder matig qua kwaliteit.

Conclusie voor ons is dat Chris en Loes de hospitality achtergrond missen en dat deze camping overrated en overpriced is.

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018

Oef... dat is een pittige recensie. Allereerst vooral heel spijtig dat jullie hoge verwachtingen niet waargemaakt zijn. De rondleidingen beginnen - zoals we aankondigen in de mail vlak voor vertrek- vanaf 14.00 uur. Van 9.00 tot 13.00 werken we in een schoonmaakteam van 5 om alle accommodaties en badkamers weer te laten glimmen. Waarschijnlijk heb ik (Loes) zo snel mogelijk geluncht en jullie niet tot 14.00 uur laten wachten ! De aansluitende zwembroek is wèl verplicht, ons zwembad is 'publique' aangezien jullie betalende gasten zijn. De tegenhanger van publique is 'privé'. We zijn niet 'openbaar' (het is een besloten groep), maar wel publique. Met verplichtingen voor bijvoorbeeld het filtersysteem en... de aansluitende zwembroek.

Dat er bordjes hangen met regels en instructies, tja... dat is inherent aan een camping (vuilnis gescheiden aanleveren, geen eigen consumpties op het terras...) Wat jammer dat jullie dit als 'dwingend' ervaren hebben. We wensen jullie volgend jaar elders een prettige vakantie toe.

Fantastisch genoten

Fam. GP,
28-8-2018

Place de la famille is een kleine en hele gastvrije, verzorgde en kindvriendelijke camping. Gastvrouw Loes zorgt er voor dat jij en je gezin je snel thuis voelt. Ze kookt heerlijk en het eten op het plein met de andere gasten is een fantastisch principe. De kinderen vermaken zich heel goed en ook kleintjes kan je veilig en met een gerust hart hun gang laten gaan. Dus voor ouders is het ontspannen en genieten!

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
Heel leuk om te horen! Hartelijk dank voor jullie verblijf op onze Glamping !

Super camping!

Petra,
26-8-2018

We hebben het heerlijk gehad bij Place de la Famille. Het is een kleinschalige camping met 9 tenten en 2 gites. Wij zaten in tent 8 en die was top! Vanaf dag 1 hebben onze kids (4 en 6 jr.) gespeeld met alle andere kinderen op de camping waardoor je zelf ook rust hebt. De speelschuur is ideaal en het zwembad is ook prima. De kids wilden eigenlijk helemaal niet weg van de camping, maar we hebben toch veel ondernomen zoals kanoën (Castelnaud), klimbos Wizz titi, pretparkje Le Bournat en daarnaast hebben we veel plaatjes bezocht (Montignac, Sarlat, Brive, Rocamadour, Salignac, Saint Geniès, etc. Het eten op de camping was heerlijk...voor een redelijke prijs ga je in feite uit eten zonder de ongemakken van een restaurant (als je met kids gaat ;). We moeten zoeken naar kritische punten en komen dan uit bij het gekraak van de vlonders (wordt aan gewerkt) en van de bedden. Conclusie: super camping met fijne gastheer en gastvrouw!

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
Dank voor jullie lovende recensie ! We hebben al drie vlonders uit elkaar geschroefd dit najaar. Ze worden nog hergebruikt ook, hoe leuk is dat. Door een groepje truffel-zoekers die een clubhuisje van de planken gaan timmeren in hun bos. Drie tenten krijgen dus ZEKER een nieuwe vlonder vóór de komende zomer. En zo komen ze allemaal aan de beurt. Groetjes !

een klein paradijs

Tom,
16-8-2018

Chris en Loes hebben van een oude hoeve een klein paradijs gemaakt. Ik heb ongelofelijk veel bewondering voor wat zij hier verwezenlijkt hebben! Een prachtig domein, kleinschalig en rustig maar toch veel mogelijkheden om sociale contacten te leggen. Onze dochter van 4 heeft zich hier uren lang met de andere kinderen rot geamuseerd (zeker in de speelschuur). Alles is kraaknet en verzorgd tot in de kleinste details. Er valt werkelijk niets negatief over te vertellen.

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
Nou ja.. ik bloos er van ! Hartelijk dank voor deze recensie. Wat een leuk woord: Kraaknet. Combi van kraakhelder en netjes ? ;)

Geweldige familie camping

Hugo Jongejan,
10-7-2018

Wij hebben twee prachtige weken gehad bij Chris en Loes. Alles is gewoon goed voor elkaar. Mooie nette tenten, eigen badkamer, leuk zwembad voor de kinderen, prachtige speelplaatsen voor kinderen etc. En bovenal gezelligheid en gastvrij. Aan alles is wel gedacht voor een prachtige vakantie. Wij hebben nu een aantal jaren ervaring met deze concepten (glamping) en dit is veruit onze beste ervaring.

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
Onze eerste recensie van 2018, en dan zo'n mooie. Heel erg bedankt en hopelijk nog eens tot ziens op onze Glamping!

Goed concept, fijne vakantie, goed bevallen

Van Lenthe,
8-10-2017

Klein, rustig, logisch opgezet en fijn concept waarin ouders weer wat vrijheid ontdekken. Eigen badkamer is top! Kids vermaken zich zelf. Ga vooral voor de ontbijtservice! Lekker rustig met slapen, fijne bedden. Omgeving prachtig en veel te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Place de la Famille in Jayac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Place de la Famille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.