Camping Place de la Famille

148 reviews over Camping Place de la Famille

• 2018
    9Hans Hoogeveen en Clasien Schoon03-09-2018

Leven als God in Frankrijk bij Place de la Famille

Bij uitstek een plek voor gezinnen met jonge kinderen. (en voor opa en oma die mee mochten). Wanneer onze kleinzoon Jint (bijna 2 jaar oud) wakker werd wees hij elke keer opnieuw als eerste richting het overdekte speelgedeelte.Hij kon daar uren zoet brengen. Gastheer en gastvrouw die hun vak verstaan. Alles tot in de puntjes georganiseerd. Heerlijke maaltijden , kortom genieten en leven als God in Frankrijk bij Place de la Famille. We komen zeker terug (uiteraard met kleinkind) Hans en Clasien

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018

Heel gezellig dat jullie er waren. En - ik ga het hier niet opschrijven- gezien de omstandigheden ook erg fijn voor Jint de extra handen en ogen ! Dank voor de recensie !

Met vrienden

• Oude reviews

9Stan van Loon04-10-2012

Geweldige locatie, geweldige ontvangst

Zowel de tenten als de gitte zagen er geweldig uit, zelf in de gitte gelogeerd, heerlijk koel,luxe,fantastische keuken,prachtige en praktische badkamer.fijn en schoon zwembad , vriendelijke mensen, ook de locals, wat in Frankrijk weleens anders is... Geen dwazen in het verkeer maar vriendelijke en behulpzame mensen(ik had een lekke band met fietsen en direct stopte een Fransman die zijn hulp aanbood), betaalbaar uit eten en goedkope benzine, heerlijke lokale wijnen, paté e.d. Geen schreeuwende stereo's , leuke plaatsen in de omgeving, ook voor kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met vrienden

15 tips over Camping Place de la Famille

• E de Jong en A van der Meijden, 10-12-2013

Het terrein is dan wel afgelegen, er is in de omgeving is van alles te doen. Je kan er goed (maar heuvelachtig) hardlopen bv, Loes heeft alles in een map uitgewerkt liggen, tot en met speurtochten voor de kids, dorpjes met markten, meertjes met gratis springkussens, dorpsfestivals. Maar ook op de camping zelf kun je je goed vermaken en de kleine kinderen met een gerust hart zelf hun eigen gangetje laten gaan, zelfs die van 2 ging (en kon ook veilig) helemaal zelf naar het speelkasteel!

• fam. Weller, 10-09-2013

Lekker eten bij Chris en Loes als je niet wilt koken.

• Mulder, 16-09-2013

Door de gastfamilie veel uitjes op papier gezet met leuke speurtochten voor de kinderen in de omgeving of in dorpjes in de buurt. Hier hebben ze veel aandacht aan besteed.

1 vraag over Camping Place de la Famille

• Nicky, 29-11-2016