144 reviews over Camping Place de la Famille in het Nederlands

Heerlijke plek voor jonge gezinnen

Maarten
12-9-2019

Fantastische, kleinschalige camping met goede, schone tenten. Broodservice, bier en ijsjes op een turflijst: wat wil je nog meer! Eigen badkamer is ook heel fijn. Veel te doen in de omgeving en anders gezellig aan het zwembad. Met 11 Nederlandse gezinnen zijn de kinderen in ieder geval altijd onder de pannen. Gezamenlijke maaltijden zijn ook zeker aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een absolute aanrader

Ronald, Corine en Sara
14-8-2019

Met onze dochter van 6 jaar zijn we in juli 2 weken op vakantie geweest bij Place de la Famille. Wat een heerlijke, kleinschalige plek is dit. Een paradijsje voor jonge kinderen. Alles is aanwezig, een zwembad, speelkasteel, speeltuin, heel veel spelletjes, speelgoed en genoeg andere kinderen om mee te spelen. Zelfs een uitje naar een dorp of stadje in de omgeving is leuk voor de kinderen dankzij de speurtochten die Loes gemaakt heeft. Drie keer per week kan je aanschuiven voor een maaltijd of bbq, dat was lekker en erg gezellig. Kortom, we hebben genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super vakantie voor ouders met kinderen!

Kristel & Yoram
2-8-2019

Afgelopen juli hebben we weer genoten van de omgeving, faciliteiten, gastvrijheid en de camping! Dit is de tweede keer in twee jaar tijd dat we bij La Place de la Familia op vakantie zijn geweest. Onze kinderen wilden heel graag nog een keer terug! Voor ons was het ook een echte vakantie we hebben zelfs enkele boeken uitgelezen. Doordat de camping kleinschalig is en er van alles te doen is voor de kinderen (speelschuur, spelletjes, zandbak, speeltuin, tekenen, zwemmen) kunnen de iets grotere kinderen zelf op pad en ervaren ze vrijheid. Nadenken over uitstapjes hoef je zelf ook niet te doen want Loes en Chris hebben een hele klapper met te gekke uitjes klaar liggen. Het apenbos, een kasteel bezoek en even steentjes gooien in de Dordogne zijn enkele leuke uitstapjes. Contact leggen met de overige campinggasten en kinderen gaat gemakkelijk zeker door de fantastische etentjes op het plein! Kortom een echte aanrader met kleine kinderen.

Fantastisch fijne plek!

Karin & Victor
29-7-2019

Wij hebben twee weken in juli 2019 verbleven op deze heerlijke plek. Bij de boeking vonden wij het best spannend, aangezien wij nog nooit eerder hadden gekampeerd met onze dochters van 1 en 3 jaar oud. Deze spanning vervloog gelijk bij aankomst, want wat is het goed geregeld hier! De safaritent was ontzettend ruim en zeer volledig ingericht. Ook de badkamer in het badgebouw was zeer compleet, schoon en ruim. De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt in het veilig omheinde zwembad en ook op het plein waar veel te ontdekken is. Daarnaast waren er veel andere kinderen waar ze mee konden spelen. Mede daardoor hebben wij als ouders ook een zeer relaxte fijne vakantie gehad. In de omgeving is ook veel te doen. Zo hebben wij tweemaal de fietstocht Voie Verte gedaan, Sarlat bezocht en ook een aantal gezellige eetmarkten. Loes & Chris hebben een ontzettend fijne vakantieplek gecreëerd die ik iedereen kan aanbevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Perfecte kleinschalige camping voor jonge kinderen

Familie
22-7-2019

We verbleven hier een week in juli 2019 met onze dochters van 8 en 3 jaar. Het is een mooie en gezellige camping waar we een ingerichte ruime safaritent hadden en een eigen badkamer in het sanitairgebouw. De kinderen vonden het erg leuk om met Nederlandstalige vriendjes en vriendinnetjes te spelen. Op de dag van aankomst kregen we verse quiches bij de tent. Op zondag, dinsdag en donderdag aten we gezellig samen op het plein (hoeft niet, maar kan wel!); eerst de kinderen aan hun tafel en daarna de volwassenen. Ook kregen we elke ochtend een heerlijk ontbijt bij de tent, tot in de puntjes verzorgd. Er is een fijn en omheind zwembad. De omgeving is prachtig. We volgden 2 gemarkeerde wandelingen en 1 geocaching route, vanuit de camping uitgezet, met quizboekjes. We deden een fietsroute vanuit Sarlat over het Voie Vert, gingen naar een klimbos en naar de prachtige tuinen van Marquessac. Aan alles is gedacht. Kortom een superrelaxte vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Ideale bestemming voor jonge gezinnen

Stephan & Chrissy
7-7-2019

De hoge verwachtingen meer dan waargemaakt, wat een fijne plek. Loes en Chris hebben alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Van de heerlijke quiches bij aankomst tot de pubquiz en de speurtochten door de verschillende stadjes, wat hebben we genoten. Veel leuke dingen in de omgeving te doen, met veel uitgewerkte suggesties in de map die in de tent ligt. Terrein is overzichtelijk en daarom prettig met/voor jonge kinderen. Complimenten voor de speelschuur, die overzichtelijk en netjes is met verschillende leuke hoeken en een goede spelletjeskast. Grote tent met complete inventaris, veel bergruimte en goede bedden. Privesanitair is zeer ruim opgezet waardoor je er met gemak met het hele gezin tegelijk in kan. Tijdens ons verblijf waren er allemaal gezinnen met kinderen in dezelfde leeftijd, wat zowel voor de kids als voor de ouders erg leuk was. Aan een boek lezen ben ik nauwelijks toegekomen, daarvoor was het te gezellig :)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Super!!!

Christa&Thijs
30-6-2019

We komen net terug van een twee-wekelijks verblijf op deze camping. Was was dit super zeg!!! We hebben enorm genoten. We gingen met 2 boys van 3 en bijna 2 jaar oud. De eerste week sliepen we in een safaritent en de tweede week in de gite achterom. Het is een enorm goed verzorgde camping, werkelijk overal is aan gedacht! En wat een luxe om op verschillende dagen in de week mee te kunnen eten. Het is een vrij kleinschalige camping waardoor je de mede-gasten snel goed leert kennen. We hebben een aantal avonden gezellig kunnen borrelen! Chris&Loes zijn ontzettende aardige en gastvrije mensen. Ze doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. De tent had als voordeel dat je meer contact had met de gasten van de andere tenten. De gite achterom had als voordeel dat je juist wat meer privé zat en het was overdag ook wat koeler. Ook de omgeving is super, er is veel te doen. Er ligt een hele map klaar met tips voor uitstapjes!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastische vakantie met jonge kinderen!

Maarten en Suzanne
3-2-2019

Wij hebben twee geweldige weken gehad, ver boven verwachting! Ultiem ontspannen, dat hadden we niet verwacht met twee kids: 10 mnd en 3 jr. De oudste kon op het terrein heerlijk zijn gang gaan en heeft twee weken lang genoten, o.a. ook van het eten met de andere kids en zelf brood halen ‘s ochtends bij het plein (‘even kletsen met Loes’). De jongste kon ook lekker vrij spelen op het gras of bij het plein. De kleinschaligheid gaf ons als ouders vrijheid. Heel leuk om met andere ouders ‘s avonds nog ‘even’ na te praten of een spelletje. Maar ook zeker voldoende eigen ruimte (letterlijk en figuurlijk) op de camping. Dat vonden we ook belangrijk. Zelfs een boek gelezen. De omgeving is waanzinnig, zoveel leuke dingen gedaan; o.a. mooie dorpjes, kastelen, klimbos, stoomtrein. Kortom: we gaan dit jaar terug! (en 2 bevriende gezinnen gaan in aug op ons aanraden:)) We kijken er heel erg naar uit weer bij Loes en Chris te gast te zijn!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Aanrader! Gezellig!

Xxx
14-1-2019

Afgelopen zomer twee heerlijke weken gehad bij Place de la Famille. We zijn met een andere familie naar een klimbos geweest, met ons gezin naar het meertje van Saint Genies en naar een Franse eetmarkt. Onze dochter (8) heeft zich ook op de Glamping prima vermaakt, de spelletjes, de aanspraak van andere kinderen verliep soepel. Wij vonden het erg gezellig met de andere families, juist door de kleinschaligheid heb je snel contact. Aanrader !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Weinig schaduw en hete tenten

HeinenSas
23-12-2018

Beetje een verlate recensie, maar ik kwam de foto’s tegen... Week met ons gezin hier verbleven en met veel plezier op de camping gestaan. Alles in principe goed voor elkaar, maar we zullen toch helaas niet terug keren. Tenten staan namelijk allemaal pal in de zon de hele dag, waardoor onze kinderen geen middagslaapje konden doen in de tent. Tenten zijn vanaf s ochtends vroeg tot ongeveer 21:00u erg heet namelijk. Wel een heerlijke stretcher bij de tent, maar die mag helaas niet buiten het tent terras komen. Ik las het ook in wat andere recensies, er zijn nogal wat regeltjes van toepassing op deze camping. Op zich niet gek, maar het viel ons ook op. De eigenaren hadden naar ons toe ook de neiging wat schoolmeester achtig gedrag te vertonen en dat voelde niet echt hartelijk. Al met al een aardige week gehad. Eten was redelijk oké, op zich niets bijzonders. Faciliteiten voor het spelen van de kinderen waten goed en dat is zeker wat waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Loes, eigenaar, Sun Jan 13 2019 17:31:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hoi hoi, dank voor jullie recensie. We gaan ons zeker eens beraden over het concept 'regels'. Er gaat iets mis... zo mogen de stretchers juist wel op het gras (en daar staan ze ook bijna iedere dag)! Idealiter (en meestal, in de Dordogne) heb je qua weer een afwisseling tussen lekker warm en wat koeler.., afgelopen zomer waren enkele weken inderdaad uitzonderlijk warm. Nogmaals, we gaan ons beraden hoe we kunnen de-reguleren (op de vuilnis na dan) want liever een gezellig ZOOITJE (op die vuilnis na dan ;) dan een ontevreden gast.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Place de la Famille in Jayac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Place de la Famille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.