Camping Place de la Famille

Camping Info

Meer campinginfo

148 reviews over Camping Place de la Famille

• 9Wederom een heerlijke vakantie hier gehad!08-08-2015

Echt een aanrader voor het gezin met jonge kinders

Voor de tweede keer mochten we onze vakantie bij Chris en Loes doorbrengen en wat hebben we het weer goed gehad. Onze meiden van 6 en 4 hadden volop leeftijdsgenoten om mee te spelen. De oudste van 9 was echt de oudste van de camping, maar dat betekent niet dat ze volgend jaar niet weer terug wil komen. Schone zeer ruime tenten, ruim privé sanitair, een prima zwembad en een hele fijne overdekte speelgelegenheid voor de kinderen. Daarbij 3x per week aanschuiven en genieten van lekkere maaltijden. Het enige minpuntje is de slechte wifi-ontvangst... maar daar heb je dan ook vakantie voor. Kortom een echte aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Chris en Loes, eigenaar, 07-09-2015

Hallo allemaal, dankjewel voor de leuke beoordeling! Tja die Wifi bandbreedte, dat is toch wel één van de (weinige) nadelen van het Franse platteland. We gaan er deze winter eens een expert bij halen... Groetjes!

Met oudere kinderen

• 10Fam. Braspenning04-08-2015

Top vakantie

Alles wat je van een vakantie verlangt vindt je bij Place de la famille !

Mooie omgeving, perfect voorbereide map met allerlei leuke uitstapjes. Safaritent, badgebouw en het hele terrein is netjes verzorgd.

Chris, Loes, Thije en Jilke zijn zo 'n lieve mensen, ze willen iedereen een geweldige vakantie bezorgen zonder zorgen en met succes ! Een echte vakantie voor ouders met jonge kinderen, een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

15 tips over Camping Place de la Famille

• E de Jong en A van der Meijden, 10-12-2013

Het terrein is dan wel afgelegen, er is in de omgeving is van alles te doen. Je kan er goed (maar heuvelachtig) hardlopen bv, Loes heeft alles in een map uitgewerkt liggen, tot en met speurtochten voor de kids, dorpjes met markten, meertjes met gratis springkussens, dorpsfestivals. Maar ook op de camping zelf kun je je goed vermaken en de kleine kinderen met een gerust hart zelf hun eigen gangetje laten gaan, zelfs die van 2 ging (en kon ook veilig) helemaal zelf naar het speelkasteel!

• fam. Weller, 10-09-2013

Lekker eten bij Chris en Loes als je niet wilt koken.

• Mulder, 16-09-2013

Door de gastfamilie veel uitjes op papier gezet met leuke speurtochten voor de kinderen in de omgeving of in dorpjes in de buurt. Hier hebben ze veel aandacht aan besteed.

1 vraag over Camping Place de la Famille

• Nicky, 29-11-2016