Camping Place de la Famille

Camping Place de la Famille
9,4

15 tips over Camping Place de la Famille

Walter, 4-8-2015
Wij waren erg blij met de dagelijkse ontbijtservice. Kleine tip is om dan geen welkomstpakket te bestellen omdat daar veel ontbijtspullen bij zitten en die zijn dan niet meer nodig.
Coen, 29-6-2015

Ontbijt aan de tent is echt een aanrader, Heerlijk!

Alle tenten zijn super! Erg gemoedelijk en gezellig omdat het lekker kleinschalig is.

s.loffeld, 28-6-2015
Het is was ver rijden, maar een ochtendje naar het apenpark in Rocamadour is zeker leuk!

Vera, 11-8-2014
Houd de affiches in de dorpen goed in de gaten, daar staan nog extra activiteiten op die in de omgeving gepland staan.
E de Jong en A van der Meijden, 10-12-2013
Het terrein is dan wel afgelegen, er is in de omgeving is van alles te doen. Je kan er goed (maar heuvelachtig) hardlopen bv, Loes heeft alles in een map uitgewerkt liggen, tot en met speurtochten voor de kids, dorpjes met markten, meertjes met gratis springkussens, dorpsfestivals. Maar ook op de camping zelf kun je je goed vermaken en de kleine kinderen met een gerust hart zelf hun eigen gangetje laten gaan, zelfs die van 2 ging (en kon ook veilig) helemaal zelf naar het speelkasteel!
Mulder, 16-9-2013
Door de gastfamilie veel uitjes op papier gezet met leuke speurtochten voor de kinderen in de omgeving of in dorpjes in de buurt. Hier hebben ze veel aandacht aan besteed.

fam. Weller, 10-9-2013
Lekker eten bij Chris en Loes als je niet wilt koken.
Tjitske H, 27-8-2013
Chateau de Hautefort. Prachtige ligging en kwam voor onze dochter erg dicht in de buurt van een sprookjeskasteel.
Elke, 6-8-2013
Mee-eten in de 'schuur' op zondag/dinsdag/donderdag: DOEN! Wat ikzelf ook handig vond, was dat het linnengoed verzorgd wordt en dat je optioneel handdoeken bij kunt boeken, dat scheelt weer wat ruimte in de auto.
Amanda, 11-7-2013
Le château de Castelnaud, de tuinen van Marqueyssac (echt HEEL mooi), de grot bij Padirac, de stad Sarlat,