8,8

7 reviews over Camping du Toy in het Nederlands

Leuk!! Als overnachtingscamping

Ron en Petra
24-6-2019

We hebben 1 nacht op deze camping gestaan!!! Prima sanitair super schoon!! Fijne plek als Overnachtingscamping!!!!! We vonden het wel een nadeel dat er geen verlichting op de camping is!

Gereisd Met partner in juni 2019

Van ellende weg gegaan

M.J.
26-8-2017

Na het lezen van de reviews hier gekozen voor deze camping. Wij hebben een iets andere mening dan de meesten mensen hier die een reaktie plaatste. Wij vinden het een heel ongezellige plek, weinig licht onder de naaldbomen wat zeker als het weer wat minder is geen pretje is. Ook vinden wij het niet meer van deze tijd dat er vaak geen warm water is om te douchen. Omgeving ook niet echt geweldig en zee lastig te bereiken. Nee ons zien ze hier nooit meer.

Geweldige camping waar ik graag nog eens kom!

Anne
21-8-2017

Het is een prachtige camping met mooie natuurlijke plekken tussen de schaduwrijke bomen. Je hebt er een prachtig uitzicht. Voor de kinderen is er voldoende en uitdagende speelruimte. De eigenaar en zijn familie is ontzettend aardig, rustig, behulpzaam en relaxed. Voor een bezoekje aan de huisarts ging Adele (de dochter van de eigenaar) zonder problemen mee om te vertalen. Je kunt optimaal genieten van de eetgelegenheid die er is. Er wordt dagelijks voor ongeveer €10,00 heerlijke daghappen gemaakt (elke dag weer anders) bereid met verse ingrediënten en volgens mij nog biologisch ook. Er is een buitenkeuken waar je kunt bqq en/of mag koken. Je mag altijd gebruik maken van de lange tafels met bankjes en stoelen die er staan, waar je ook je zelf bereide eten mag opeten. Heel gezellig doet dit alles aan, want iedereen is vrolijk. Wij hebben daar dagelijks gebruik van gemaakt. Als je daarna weer bij je tent bent geniet je van de rust die er ook is op de camping. Heerlijk!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Een rustige en sfeervolle doortrekcamping

Hoppieh
23-7-2017

Een camping waarop het zeker in het voorseizoen voor één nacht goed toeven is. Het terrein is zo natuurlijk mogelijk gehouden, maar er is op de zeer ruime plekken goed te staan, afkoppelen was zelfs niet nodig. Het sanitair ie zeer eenvoudig maar wel schoon.. Het enen huisje had geen warm water maar wel licht. Bij het andere huisje was het precies andersom. Grappig is het mozaiek bij het sanitair.

voor ons formidabel

Aerts Tinne
15-5-2014

Formidabel ,rust,heel mooi,geweldig voor onze honden,veel plaats.Heel vriendelijke uitbater,gewoon zalig.

Gereisd Met partner in mei 2014

Let op; Tot middernacht schreeuwende kinderen

F.Verwer
2-8-2013

Een mooie camping, geweldige plekken maar; Vanaf 5 uur in de middag wordt er op het ruime speelterrein door vele kinderen gespeeld. dat hoort erbij. Maar dat gaat de hele avond tot middernacht door. Moet kunnen zegt de eigenaar. Het is een aire naturelle en een kindercamping. Er is geen reglement waarin staat dat het na 10 of 11 uur stil moet zijn. Weg rust en stilte. ( Na 10 uur kwamen de grote chillen op de hangplek met geschreeuw en smartphones. De eigenaar was en is niet bereid hier iets aan te doen. hij waardeert het zelfs !! Als je dus een rustige camping zoekt ben je hier aan het verkeerde adres. Wij zijn de volgende dag gauw vertrokken. We hoefde niet te betalen want we waren niet tevreden.

Dus rust en avondstilte niet naar deze camping .

Gereisd Met partner in juli 2013

zo mooi!

Anco en Gerda
17-8-2009

Camping du Toy in Herm ligt midden in een stuk bos. De plaatsen zijn er enorm, aan alle kanten rust. Vriendelijke eigenaar. Goede uitvalsbasis naar de Atlantische Oceaan, waar je "zwemt" in golven die hoger zijn dan je zelf bent. Omgeving goed te fietsen, heel vlak. Maar wat het meest opvalt is het sanitair. Op zich, als sanitair, niet bijzonder, maar prachtig ingelegd met mozaïek. Erg leuk om eens rondom te lopen en te kijken. Op de hele camping is kunst aanwezig, zeer de moeite waard. Hier voor het eerst in mijn leven vliegende herten gezien, die zijn daar elk jaar.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Toy in Herm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Toy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.