Camping Ametza

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ametza voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Ametza in het Nederlands

Anders

Leuke camping, goede en schone voorzieningen

Jos
13-8-2018

Leuke camping, goede en schone voorzieningen. We hebben genoten in de Coco Sweet.

Bijna alles klopt aan deze camping. We waren er in het voorseizoen, dus rustig. Uitstekend en verwarmd zwembad (open van 10 tot 8, en geen toezicht). Zeer schoon sanitair. Aan de kleine kinderen is gedacht (luchtkussens) en ook ad grote. Behoorlijk wat huisjes op de camping en plekken zijn redelijk qua grootte. Strand op 900 meter, net ff te ver en te steil om te fietsen of te lopen. Wifi-zone (gratis) in nabijheid van receptie/restaurant.

Mooie camping met top-sanitair

Bart Buschmann
10-8-2009

Keurige terrascamping met een mooi zwembad en prima verzorgd sanitair. Warm water is echt warm! Weinig nederlanders, voornamelijk fransen op de camping. Op de meeste avonden is er vertier (karaoke, dansavonden, muziek) maar stipt om half 12 is het fluisterstil. Werden door de security meermaals gemaand wat zachter te praten. De plaatsen zijn wat kleiner dan de kamperende nederlander gewend is maar uiteindelijk konden we fatsoenlijk staan. Kampingwinkel en restaurant heel eenvoudig maar wel handig. De omgeving is ronduit fantastisch! Je zit zo midden in de Pyreneen en alle kustplaatsen van het baskenland zijn goed te bereiken. Ongeveer 900 meter naar zee maar wandelen is geen goed idee. De camping ligt op ongeveer 150 m hoogte en het is te voet een flinke klim langs een drukke weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Ametza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ametza in Hendaye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ametza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.