Vakantiehuis Les Vues (gesloten)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Les Vues (gesloten)

11 reviews over Vakantiehuis Les Vues (gesloten) in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

fam wissink, 30-10-2016

We zochten rust en privacy en dat is zeker gelukt! Les Vues is een mooi, ruim rustig gelegen huis op een groot goed verzorgd eigen terrein. De ontvangst was erg hartelijk, het huis opvallend schoon en van alle gemakken voorzien.

We kijken er naar uit om volgend zomer terug te komen !

Mooi gelegen, rustig, niet duur.

inez, 6-10-2014

Mooi gelegen, rustig, niet duur voor het najaar. Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie. Een ideale plek om tot rust te komen. Het verwarmd zwembad was geweldig voor het najaar. Dat wij konden tennissen was een leuke extra voor recreatie tennissers zoals wij. Voor 50-plussers die houden van zowel rust als recreatie is Les Vues een echte aanrader en een aangename verassing. Wij hopen terug te gaan.

Top vakantie

martijn, 12-5-2013

Voor een vierde keer dat wij hier een vakantie doorbrengen en net als voorheen hebben wij weer een ontzettend leuke vakantie gehad. Iedere keer is er weer iets anders om van te genieten. De nieuwe badkamer was een verassing, ieder een 'prive' badkamer. Luxe. Schoon, goed uitgerust, alles aanwezig. Top!

Geweldig

willemsen, 19-9-2012

Voor de tweede keer hier geweest. Een erg prettig verblijf in een comfortabele gite met goed ingerichte kleine keuken, woonkamer, 3 slaapkamers met heerlijke bedden. Het zwembad is top. Tennisbaan een plus. Wij komen zeker weer.

PERFECTE VAKANTIE!

wim, 5-9-2012

Een van onze beste vakanties, en onze beste vakantie in Frankrijk. Het verwarmd zwembad was perfect - warm en helderschoon. Iedere ochtend werd het zwembad schoongemaakt. ligbedden voor iedereen. Wij huurden Villa Les Vues. Rozen, wijn en noten op tafel. Schoon, opgemaakte bedden, satelliet tv met nederlandse zenders. De keuken was zeer uitgebreid ingericht, alsof je thuis bent. Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Bedden perfect - lang en breed met goede matrassen. Wij hebben heerlijk geslapen. Grote tuin, veel ruimte en privacy. De beheerster/eigenaren doen er duidelijk alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Aan alles wordt gedacht. Wij gaan zeker terug want de kinderen willen er weer heen vanwege tennisbaan en zwembad, maar ook de gastvriendelijkheid en omdat er nog zoveel is te zien in de omgeving. Wij hebben altijd thuis gekookt of b-b-que en hebben geen ervaring met de restaurants in Hautefort e.o.

Wonderschoon

jimmy, 19-7-2012

Wat een mooie plek. Een warme welkom met wijn, bloemen en noten van de eigen bomen. Dit is alweer de tweede keer en wij hebben nog meer genoten omdat wij al wisten wat wij wilden zien. Alles is perfect geregeld, maar wij genieten vooral van alle ruimte want de volledige privacy die deze gites bieden maakt het voor ons zo bijzonder.

Nog leuker dan de vorige keer

marieke, 15-11-2011

Ideaal voor een vakantie met kinderen. Wij zijn hier twee keer eerder geweest maar dan in het voor- of najaar met z’n tweetjes in de kleine gite. Nu voor het eerst in de grote gite met onze dochter die in europa was met haar gezin.

De kleintjes hebben genoten. Zoveel ruimte en zoveel te doen bij de gites en in het dorp. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen met wijn, nootjes en bloemen op tafel. Alles is schoon en verzorgd en overal is aan gedacht. Je hoeft eigenlijk niets mee te nemen, alles is aanwezig. Mijn man en ik hebben alweer geboekt voor volgend voorjaar want nu met een verwarmd zwembad is het nog aantrekkelijker hier te vertoeven buiten de zomermaanden. Zeker een aanrader voor zowel oudere echtparen [buiten het hoogseizoen] en gezinnen met kinderen.

paradijs in frankrijk

veenstra, 16-8-2011

Via internet kwamen wij aan dit adres. Het zijn twee huizen met samen een zwembad, tennisbaan, tafeltennistafel en jeu de boulesbaan. Een echte aanrader. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen, alles was klaar, super schoon, opgemaakte bedden. Zeer compleet met handdoeken en baddoeken voor bij het zwembad. De kinderen vermaken zich in het zwembad, op de tennisbaan of op het grote grasveld. En bij wat minder weer is er heel veel te doen en te zien in de omgeving. Dit is echt vakantie, wij komen zeker nog een keer terug.

Gemutlich!

greta, 9-10-2010

Wij hebben genoten van een onze najaarsvakantie. via onze buren aan Les Vues gekomen. Volgend jaar komen wij terug. In de gite zagen wij de aanbevelingen op zoover, dus lijkt het een goed idee ook onze ervaring te melden. Het is een prima plek om heerlijk tot rust te komen. De gite is van alle moderne gemakken voorzien , w.o. eigen wasmachine, vaatwasser, enz. zelfs stofzuiger boven zodat je niet hoeft te tillen. Kortom, de eigenaren hebben aan alles gedacht. Er is ook veel te doen en zien in de omgeving.

Aanrader

Peter, 9-10-2010

Zeer ruime villa, veel speelruimte voor de kinderen. 's avonds nog lekker buiten zitten onder de 'tunnel' genieten van een heerlijk wijntje en een sterrenhemel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Vues (gesloten) in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Vues (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Vues (gesloten) scoort een 9.96 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: