Vakantiehuis Les Gites Fleuris-La Petite Rose

Vakantiehuis Les Gites Fleuris-La Petite Rose

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Hautefort

Op vakantie geweest naar Les Gites Fleuris-La Petite Rose?

8.7Fantastisch

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Les Gites Fleuris-La Petite Rose

• 8S. School28-11-2009

Les Gites Fleuris-romantisch-knus-tot rust komen

Een echte aanrader voor als je een weekje wilt onthaasten; wij hebben genoten van de open haard, de Hot-Tub en de DVD-speler. Wij zaten in La petite Rose, een knus, klein, romantisch en gezellig Hans-en-Grietje-huisje. De gastvrouw is erg vriendelijk en behulpzaam. Het huisje is erg schoon en netjes en van alle gemakken voorzien (oven, broodrooster, handdoekdroger, fohn, kruimelzuiger, koffiezet-apparaat, etc). Op loopafstand het dorpje/de bakker. Veel leuke plaatsjes/bezienswaardigheden in de omgeving. Mooie natuur, dus ook qua wandelen of rondtoeren met de auto kun je prima uit de voeten. Als je een weekje rust wilt en juist niets wilt doen ook heerlijk. Met kinderen kun je beter kiezen voor het wat grotere "Wisteria"-huis. Ze hebben volop ruimte om te spelen. Daarnaast speeltoestellen/zwembad/tafeltennistafel/fitness-apparaten/BBQ, etc. Via de mail snelle reactie. Communicatie in Engels geen enkel probleem. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Fam. Clabau-Colpaert, België25-11-2009

te mooi om waar te zijn, of toch niet ?

Met een beetje schrik er naartoe gereden, omdat we het huisje rechtstreeks met de eigenaars hadden geboekt via internet en niet via een reisagentschap, maar groot was onze vreugde toen we er met open armen door Renata werden ontvangen. Schitterende locatie, authentiek maar met alle nodige comfort van deze tijd. Ideale tuin voor kinderen. Boekje lezen in de hangmat of aan het zwembad, 's avonds een jacuzzi, alles kon. Onze dochters waren dan meer geïnteresseerd in de twee poezen en het vele speelgoed dat zich in een schuur bevindt. De aanwezige BBQ hebben we volop benut. Renata en Larry hebben ons ook uitstekende uitstapjes voorgesteld, en de betere bakker en restaurantjes uit de streek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Vyaene Geert en Kitty19-11-2008

Prachtvakantie in de Dordogne

Typische woning uit de streek met eigen karakter en zeker voldoende comfort. Het keukengedeelte is wat krap voor 6 volwassen personen, maar wij namen toch altijd de maaltijden op het buitenterras met prachtig uitzicht op de streek. De jongens hebben kilometers gewandeld of gefietst in de heuvelachtige streek, terwijl de meisjes liever zonnekloppers waren in de omgeving van zwembad en jaccuzi. In de zeer ruime tuin met tuinmeubels en hangmat, kom je echt tot rust na de talrijke uitstappen die kunnen gemaakt worden en waarover je ruim informatie vindt in huis. We werden er heel vriendelijk onthaald en Larry en Renata wisten ons telkens warm te maken voor de betere bezienswaardigheden of aktiviteiten in de streek. Wie het er graag eens van neemt, raad ik zeker eens de Amerikaanse BBQ aan dat het gastgezin bereidt.

Gereisd met familie in november 2008

Vakantiehuis Les Gites Fleuris-La Petite Rose info