Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pavillon de St. Agnan voor je op een rij gezet:

145 reviews over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in het Nederlands

Aanrader!

Fam van der Holst
14-8-2018

Onze eerste keer in de Dordogne én in een gite. Beide zijn supergoed bevallen! Locatie is echt super met een hoop leuke activiteiten op korte afstand. Erg fijn dat het zo gastvrij aanvoelde : opgemaakte bedden, afwasmiddel, genoeg toiletpapier en handdoeken/keukendoeken, alles was aanwezig. Zelfs gratis gebruik van wasmachine, droger en wasmiddel.

Top dus!

Of gite 5 echt geschikt is voor 8 mensen, daar twijfel ik aan, maar met 6 is het geen probleem.

En het echte Franse bakkertje aan de overkant van de straat heeft het lekkerste brood! ( vooral het walnoten brood)

Voor het tweede jaar op rij een top vakantie!

Familie De Clercq
26-7-2018

Voor het tweede jaar op rij een heel leuke vakantie gehad in Le Pavillon de St-Agnan!

Heel kindvriendelijk en veel activiteiten in de buurt.

Fantastische en ontspannende vakantie!

Nele en Bart
24-7-2018

We verbleven in één van de gites en hebben een fantastische week achter de rug. Onze gite oogde wat verouderd maar alles wat we nodig hadden, was aanwezig. De kindjes hebben een zalige tijd beleefd in het zwembad(dat volledig is omheind voor de veiligheid!), op de kabelbaan, in de speeltuin, ... Bij slecht weer(wat bij ons niet van toepassing was) is er ook heel leuke speelzaal. Ligging is ook ideaal met een grote supermarkt op 2 min rijden en verschillende bezienswaardigheden in de buurt. Als er toch een probleem is of je wil enkele tips ivm lekkere restaurantjes of uitstapjes in de buurt, staat gastheer Guido steeds klaar.

Nicole en Guido, Algemeen directeur, 27-7-2018
Beste Nele en Bart, hartelijk dank voor jullie mooie review. Aanstaande winter gaan we de gîtes 3, 4 en 5 moderniseren net als we afgelopen winter al bij gîte 1 en 2 hebben gedaan. We wensen jullie nog een fijne verdere zomer en wellicht tot ziens. Groet, Nicole en Guido

Geweldig

2 families met kinderen
22-7-2018

Een groot authentiek kasteel, veel ruimte en privacy, grote keuken voorzien van alle benodigdheden, vriendelijke eigenaar en een keurig zwembad met kinderbad. Wij waren met 2 gezinnen en 5 kinderen in de leeftijd tussen de 3 en 12 jaar oud en hebben een fantastische week gehad.

Super!

Agnes
20-7-2018

We zaten met twee gezinnen in het Chateau! Voor iedereen was het een feest! Goed aan te rijden in 1 dag.

In een woord geweldig.

Ton Voermans
11-5-2018

Een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen tot bv. 13 jaar. Ze vermaken zich

prima in de 4 hectare grote tuin met twee verwarmde en prima onderhouden

zwembaden, kabelbaan, boomhut, recreatieruimte, skelters. Je hebt er de hele dag geen omkijkend naar want het terrein is goed afgesloten. Wij verbleven met 6 volwassenen en zeven kleinkinderen in het kasteel. Er zijn ook een aantal gites op het terrein die ieder een eigen territorium hebben met veel privacy.

En ook Guido de gastheer staat per direct voor je klaar met raad en daad zodat een eventueel probleempje snel is opgelost.ook in de omgeving kun je een en ander ondernemen: bv. Kastelen bezoeken, leuke marktjes in gezellige dorpjes. Wij zijn met de kids gaan paardrijden ( 8 km.) op de Dordogne gevaren ( 45 km.) gekanood ( 10 km.) en heerlijk af en toe uit eten geweest in gezellige restaurantjes. Supermarkt en bakker, slager op 5 min. rijden. Kortom een geweldige plek .

Droomvakantie met jonge kinderen!

Fam. Borgt
29-4-2018

Zeer kindvriendelijk domein. Sympathieke eigenaars. Verzorgde huisjes. Alles wat je nodig hebt, is voorhanden. Mooie streek.

Heerlijke plek

Michel
24-1-2018

Zeker met kinderen een fantastische plek. Er is rust, ruimte, genoeg te doen en een super gastvrije eigenaar. Voor de kinderen is het geweldig en je kunt ze lekker laten gaan want ze kunnen nergens heen. Ook in de omgeving is veel te doen. een absolute aanrader dus!

Knus huis

Familie Goudsmit
28-9-2017

Guido, de eigenaar, is heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen en wegwijs gemaakt. Locatie is kindvriendelijk en huisje is prettig. Echter wel wat gedateerd en zou wat moderner kunnen. Speeltuin en zwembad (kindvriendelijk) was super!

Een paradijsje in de Dordogne!

Sylvie
16-8-2017

Wat een prachtige plek en wat een fijne eigenaren! Wij verbleven in een gite. In het verblijf heb je alles wat je nodig hebt. De terrassen bij de gites bieden voldoende privacy, zowel met zon- en schaduwplekjes. De kinderen genoten van het zwembad en alle andere speelvoorzieningen. Kortom, deze plek is een paradijsje in de Dordogne.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan scoort een 9.13 uit 10 op basis van 145 reviews.