Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag9°-3°
Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pavillon de St. Agnan voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wij hebben in september een week doorgebracht op het landgoed Pavillon de St. Agnan. Wat een fantastische plek en accommodatie. Ook de gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er volop vermaak (speeltuin, zwembad en recreatiezaal). Maar ook de volwassenen hebben zich prima vermaakt.

Dit pavillon is zeker de moeite van een bezoek waard. Wij hebben echt een top week gehad!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

148 reviews over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in het Nederlands

Fantastische plek! Wij hebben genoten.

Familie Bekke,
6-12-2018

Fijne sfeer en ook vakantie voor de ouders.

thomas labs%20van%20der,
14-9-2018

Alles ingesteld op gezinnen met jonge kinderen. Zeer gastvrij en behulpzaam.

Erg leuk!

Fam. Bastiaansen,
25-8-2018

Mooi terrein, leuk met kinderen, zeer gastvrij, voldoende bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving.

Fantastische kindvriendelijke lokatie

Joost en Katrien,
22-8-2018

Wij kwamen hier afgelopen zomer voor de derde keer en wederom hebben we hier 2 heerlijke weken gehad. Deze keer zaten we in gite 2 met onze 3 kinderen (6 jaar en tweeling van bijna 5 jaar). Gite 2 zag er heel fris en schoon uit. Duidelijk was te zien dat deze gite net opgeknapt was. We zijn weer ontzettend gastvrij ontvangen door Guido en we voelen ons daarom heel erg welkom. Hij geeft ook veel tips over activiteiten die toegespitst zijn op kleine kinderen. We hadden dit jaar erg mooi weer en dan is het ook goed vertoeven op het complex. Het complex is kleinschalig en erg kindvriendelijk. Speelgoed en speeltuin ogen wel nu wat gedateerd en kunnen wat onderhoud/vernieuwing gebruiken. Het zwembad is heel schoon en ook groot genoeg. Deze lokatie is een grote aanrader voor gezinnen met kinderen. De lokatie ligt ook erg centraal in de Dordogne om dagjes er op uit te gaan met kinderen. Kortom,wij komen graag opnieuw nog een keer terug!

Aanrader!

Fam van der Holst,
14-8-2018

Onze eerste keer in de Dordogne én in een gite. Beide zijn supergoed bevallen! Locatie is echt super met een hoop leuke activiteiten op korte afstand. Erg fijn dat het zo gastvrij aanvoelde : opgemaakte bedden, afwasmiddel, genoeg toiletpapier en handdoeken/keukendoeken, alles was aanwezig. Zelfs gratis gebruik van wasmachine, droger en wasmiddel.

Top dus!

Of gite 5 echt geschikt is voor 8 mensen, daar twijfel ik aan, maar met 6 is het geen probleem.

En het echte Franse bakkertje aan de overkant van de straat heeft het lekkerste brood! ( vooral het walnoten brood)

Aan te bevelen!

Danyelle van Thoor,
2-8-2018

Zeer leuk domein waar de jongere kinderen heerlijk kunnen rondlopen. Wij waren met de hele familie met opa en oma en 3 kinderen in leeftijd 6-13-14 jaar. De jongste zoon had snel vrienden, voor de ouderen waren er helaas geen leeftijdsgenootjes. Maar die hebben genoten van de activiteiten in de buurt zoals het klimbos , het parcours van Etang de Coucou en het canoën..Zwembad is heerlijk om af te koelen. Voor de sportievelingen ook lekker om te fietsen in de omgeving. Als enigste nadeel misschien: voor de meeste activiteiten moet je wel een stukje rijden, maar dat kon de pret niet drukken :-). Guido was overigens ook een fijne gastheer, bijna elke dag wel even een praatje gedaan..Zeker aan te bevelen!

Voor het tweede jaar op rij een top vakantie!

Familie De Clercq,
26-7-2018

Voor het tweede jaar op rij een heel leuke vakantie gehad in Le Pavillon de St-Agnan!

Heel kindvriendelijk en veel activiteiten in de buurt.

Fantastische en ontspannende vakantie!

Nele en Bart,
24-7-2018

We verbleven in één van de gites en hebben een fantastische week achter de rug. Onze gite oogde wat verouderd maar alles wat we nodig hadden, was aanwezig. De kindjes hebben een zalige tijd beleefd in het zwembad(dat volledig is omheind voor de veiligheid!), op de kabelbaan, in de speeltuin, ... Bij slecht weer(wat bij ons niet van toepassing was) is er ook heel leuke speelzaal. Ligging is ook ideaal met een grote supermarkt op 2 min rijden en verschillende bezienswaardigheden in de buurt. Als er toch een probleem is of je wil enkele tips ivm lekkere restaurantjes of uitstapjes in de buurt, staat gastheer Guido steeds klaar.

Nicole en Guido, Algemeen directeur, 27-7-2018
Beste Nele en Bart, hartelijk dank voor jullie mooie review. Aanstaande winter gaan we de gîtes 3, 4 en 5 moderniseren net als we afgelopen winter al bij gîte 1 en 2 hebben gedaan. We wensen jullie nog een fijne verdere zomer en wellicht tot ziens. Groet, Nicole en Guido

Geweldig

2 families met kinderen,
22-7-2018

Een groot authentiek kasteel, veel ruimte en privacy, grote keuken voorzien van alle benodigdheden, vriendelijke eigenaar en een keurig zwembad met kinderbad. Wij waren met 2 gezinnen en 5 kinderen in de leeftijd tussen de 3 en 12 jaar oud en hebben een fantastische week gehad.

Super!

Agnes,
20-7-2018

We zaten met twee gezinnen in het Chateau! Voor iedereen was het een feest! Goed aan te rijden in 1 dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.