Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pavillon de St. Agnan voor je op een rij gezet:

138 reviews over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in het Nederlands

In een woord geweldig.

Ton Voermans
11-5-2018

Een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen tot bv. 13 jaar. Ze vermaken zich

prima in de 4 hectare grote tuin met twee verwarmde en prima onderhouden

zwembaden, kabelbaan, boomhut, recreatieruimte, skelters. Je hebt er de hele dag geen omkijkend naar want het terrein is goed afgesloten. Wij verbleven met 6 volwassenen en zeven kleinkinderen in het kasteel. Er zijn ook een aantal gites op het terrein die ieder een eigen territorium hebben met veel privacy.

En ook Guido de gastheer staat per direct voor je klaar met raad en daad zodat een eventueel probleempje snel is opgelost.ook in de omgeving kun je een en ander ondernemen: bv. Kastelen bezoeken, leuke marktjes in gezellige dorpjes. Wij zijn met de kids gaan paardrijden ( 8 km.) op de Dordogne gevaren ( 45 km.) gekanood ( 10 km.) en heerlijk af en toe uit eten geweest in gezellige restaurantjes. Supermarkt en bakker, slager op 5 min. rijden. Kortom een geweldige plek .

Droomvakantie met jonge kinderen!

Fam. Borgt
29-4-2018

Zeer kindvriendelijk domein. Sympathieke eigenaars. Verzorgde huisjes. Alles wat je nodig hebt, is voorhanden. Mooie streek.

Heerlijke plek

Michel
24-1-2018

Zeker met kinderen een fantastische plek. Er is rust, ruimte, genoeg te doen en een super gastvrije eigenaar. Voor de kinderen is het geweldig en je kunt ze lekker laten gaan want ze kunnen nergens heen. Ook in de omgeving is veel te doen. een absolute aanrader dus!

Knus huis

Familie Goudsmit
    28-9-2017

Guido, de eigenaar, is heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen en wegwijs gemaakt. Locatie is kindvriendelijk en huisje is prettig. Echter wel wat gedateerd en zou wat moderner kunnen. Speeltuin en zwembad (kindvriendelijk) was super!

Een paradijsje in de Dordogne!

Sylvie
    16-8-2017

Wat een prachtige plek en wat een fijne eigenaren! Wij verbleven in een gite. In het verblijf heb je alles wat je nodig hebt. De terrassen bij de gites bieden voldoende privacy, zowel met zon- en schaduwplekjes. De kinderen genoten van het zwembad en alle andere speelvoorzieningen. Kortom, deze plek is een paradijsje in de Dordogne.

Heerlijke week in de Dordogne

Hanneke Zebregs
    15-8-2017

We hebben een hele fijne week vakantie gehad bij Le Pavillon de St. Agnan. Het huisje was prima voor een gezin met 3 kinderen en van alle gemakken voorzien. We hebben volop genoten van het zwembad. Dankzij het park met de vele bomen kun je ook bij warm weer prettig bij het huisje en het zwembad zitten.

Ik logeerde in één van de gites, deze zijn ietwat gedateerd en kunnen een opfrisbeurt gebruiken, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door een een zeer gastvrije eigenaar, voor wie geen vraag te veel is! Guido staat steeds klaar met een passende oplossing of antwoord op je vraag. Zeer de moeite waard voor wie houdt van gezelligheid, de typische sfeer van de Dordogne, graag contact heeft met andere gasten en toch voldoende privacy wil hebben. Er is voldoende ruimte voor iedereen door de verschillende faciliteiten (zwembad, jacuzzi, zeer grote recreatieruimte enz)

Heerlijke vakantie met het gezin

Familie De Clercq
    8-8-2017

Heerlijk genoten van ons verblijf. Ideaal met kleine kinderen (5 jaar en 1 jaar).

Kinderstoel, kinderbed, traphekje, speelruimte binnen, speeltuin buiten, diep en ondiep zwembad. Aan alles is gedacht!

Supermarkt en bakker vlakbij.

Hele fijne week gehad in het Pavillion

Naomi
    26-7-2017

Fijne plek, vooral met jonge kinderen die hier veilig kunnen spelen. Er zijn erg veel faciliteiten voor kinderen: een speeltuin, kabelbaan, grote trampoline, boomhut, speelkamer met pingpong- en voetbaltafel, skelters, steppen en fietsen. En natuurlijk het zwembad. We hebben hier een hele leuk week doorgebracht!

Onze kinderen noemden het een Pipi Langkous huis....Heel charmant en groot huis. Vooral de afwisseling tussen het grote en kinderbad vonden de kinderen fantastisch. Voor de ouders prettig dat het zwembad naast het huis ligt. Het huis heeft een professionele keuken voor een grote groep. Ook de twee ijskasten en afwasmachines zijn prettig.

- Kok aan huis, helemaal goed!

- De masseuse van het dorp heeft de hele groep gemasseerd, aanrader!

- Huis ligt aan het dorp, haal brood aan de overkant, heerlijk!

- ga op donderdag naar het dorpsfeest (5 min lopen)

- Neem de kids met zwemdiploma mee naar het waterpark om de hoek. Succes gegarandeerd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan scoort een 9.16 uit 10 op basis van 140 reviews.