Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan (+Gîtes)

Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan (+Gîtes)

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Hautefort

9.1Fenomenaal

• 7.8Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pavillon de St. Agnan (+Gîtes) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

157 reviews over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan (+Gîtes)

• 9FdH27-07-2020

Fantastisch verblijf voor NL/ BE gezinnen!

Een zeer aangenaam verblijf in een mooi gedeelte van de Dordogne. Prachtige kleinschalige accommodatie waar gezinnen met kinderen <15 jaar een heerlijke vakantie kunnen vieren. Faciliteiten zijn erg goed, met ruim voldoende goedwerkend speelgoed voor (kleinere) kinderen. Zwembad en speeltuin zijn prima. In de omgeving is <1 uur rijden erg veel aanbod aan activiteiten voor jonge en oudere kinderen (o.a. druipsteengrotten, boomtopklimmen, paardrijden over heuvels en door rivieren). Middelgrote supermarkt is dichtbij. Guido en Nicole zijn uitstekende gastheren, oprecht attent voor hun gasten en beschikbaar indien nodig. Wij verbleven in gite 4 die ruim groot genoeg is voor ons gezin van 7 personen. Inrichting is voldoende. Accommodatie was schoon. Door indeling van terrassen heb je in de tuin voldoende privacy en kun je heerlijk buiten eten (eigen BBQ). Kortom we hebben 2 weken een uitstekend verblijf gehad. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Lonneke23-07-2020

Heerlijke rustige plek, vriendelijke hosts

Heerlijke plek, wij verbleven in het pavillion met vrienden en 5 kinderen onder de 11 jaar. Rust, heerlijk zwembad, goede bedden, schoon en veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Trampoline, skelters, fietsjes etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Jan en Jaqueline02-10-2019

We hebben ons uitstekend vermaakt, heerlijk!

Geweldige lokatie, meer dan genoeg te doen in de omgeving. Ingesteld op gezinnen met, kleine, kinderen. Waarvoor er zowel binnen als buiten van alles is om zich mee te vermaken.

Gereisd met partner in september 2019

• 8corina02-10-2019

Al 5 jaar onze perfecte reunie/vakantielocatie

Maar behalve dat het huis zelf perfect is voor een groep van ongeveer 5 gezinnen, met als hotspot de keuken op restaurantniveau, zijn de gites wat rustiger en van alle gemakken voorzien. Het totale complex is klein genoeg en persoonlijk gerund, en de omgeving heeft veel te bieden: waterpark, boomklimpark, kayakken, grotten van Lascaux en veel artisanale markten waar je lekker kan eten. Hardlopen in de omgeving is fijn, en op loopafstand zijn een tennisbaan en een paar restaurantjes. Er is ook een gameroom met pingpong, wifi, bibliotheekje en speelgoed. Verder een voetbalveldje en gewoon veel groen. Er zijn wasmachines, en elke gite heeft een afwasmachine en verder alles in de keuken wat nodig is. Het ziet er niet flashy of hip uit, maar alles werkt goed. De badkamer is misschien wat eenvoudig, maar de slaapkwaliteit is vele malen beter dan in de stad. Wij bevelen le Pavillon zeer aan!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Alie Roubos28-08-2019

Heerlijke Franse vakantie met de familie

Wij hebben met de hele familie een weekje in dit prachtige chateau doorgebracht Grootouders, kinderen en kleinkinderen. Het was een heerlijke week en we hebben genoten van het Franse leven! Ruimte en rust. Een hele prettige gastheer. mooie ruime keuken va alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers, eigenlijk was het hele huis ruim. Heel fijn als je met verschillende gezinnen in 1 woning verblijft ;-) Naast de woning een fijn zwembad(groot bad, kleuterbad en hottub), die je deelt met 3 andere huisjes dus ruimte genoeg! Verschillende activiteiten(kasteel en kanooen etc.) in de buurt. ca. 30 min rijden. Supermarkt dichtbij. Zoals een echt Frans chateau betaamt heeft deze woning wel kraak vloeren en is het tamelijk gehorig. Zoals al eerder gezegd hebben we een heerlijke week gehad met elkaar in dit huis bij Guido(Nederlandse eigenaar). Zeker een aanrader voor verschillende groepen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Toon Janssens27-08-2019

Een ware ontdekking

Toplocatie met een uitstekende gastheer Guido - steeds klaar voor een babbel,advies of een flesje rosé. Uitstekende vakantie gite's op een prima locatie en een uitvalsbasis voor talloze leuke uitstappen zoals bezoek aan kasteel van Hautefort,Marktjes en het uitstekende en rustige pretpark voor kids van de leeftijdscategorie vanaf 4 tot en met 11 jaar. Alles was prima verzorgd met een eerste flesje Bergerac Rosé die klaar staat in de koelkast. Handdoeken a volonté ter beschikking en UITSTEKENDE bedden .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie Rood26-08-2019

Zeer aangenaam verblijf met vriendelijke gastheer

Wij hebben werkelijk een hele fijne vakantie gehad op dit kleinschalige vakantiepark voor kinderen. De gite was recentelijk opgeknapt en zag er netjes, schooen en ruim uit. Was tevens van alle gemakken voorzien. Het pavillion ligt in een mooie omgeving van Frankrijk en de omgeving zelf is nog redelijk rustig en vanuit hier kun je goede uitstapjes maken in de omgeving waar veel te beleven is. Het park zelf is rustig en voor de kinderen is er genoeg te beleven zoals een zwembad en meer dan voldoende speelvoorzieningen zoals een speeltuin (binnen en buiten), voetbalveldje, kabelbaan en allerlei fietsjes etc. In de nabije omgeving is een bakker en een supermarkt aanwezig. In de omgeving diverse markten en avondmarkten waar je gezellig kunt eten. Het verblijf is compleet door de zeer vriendelijke en behulpzame gastheer voor wie werkelijk niets te veel is en alles in het werk stelt voor een zeer aangenaam verblijf waar wij graag nog een keert

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Familie Bekke06-12-2018

Fantastische plek! Wij hebben genoten.

Wij hebben in september een week doorgebracht op het landgoed Pavillon de St. Agnan. Wat een fantastische plek en accommodatie. Ook de gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er volop vermaak (speeltuin, zwembad en recreatiezaal). Maar ook de volwassenen hebben zich prima vermaakt. Dit pavillon is zeker de moeite van een bezoek waard. Wij hebben echt een top week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8thomas labs%20van%20der14-09-2018

Fijne sfeer en ook vakantie voor de ouders.

Alles ingesteld op gezinnen met jonge kinderen. Zeer gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Bastiaansen25-08-2018

Erg leuk!

Mooi terrein, leuk met kinderen, zeer gastvrij, voldoende bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats