Vakantiehuis La Grenouille Vacances

11 reviews over Vakantiehuis La Grenouille Vacances in het Nederlands

Paradijsje

Dirk en Jacqueline
5-9-2018

Heerlijk genoten in de gîte van Jolanda en Theo. Hier is niets meer te wensen, als je van rust houdt. Alles is voorhanden, het vakantiehuis is helemaal compleet. Dus aankomen en meteen het vakantiegevoel. Mooie omgeving, prachtige natuur, van alles te zien en te doen en broodjesservice. Heb je toch nog iets wat ontbreekt (ik zou het niet kunnen verzinnen), geef maar een kik en het wordt geregeld. Om het helemaal af te maken, er is ook nog een heerlijk groot zwembad, waarin wij regelmatig het rijk alleen hadden.

voor herhaling vatbaar

Rinske
29-8-2018

Wij hebben een fantastische week in de gite gelogeerd.

De gite is van alle gemakken voorzien schoon en ruim.

Het bed slaapt voortreffelijk de stilte is overweldigend en de omgeving subliem.

Genoeg te doen in de omgeving en anders ligt er een dikke map met voorbeelden.

En dan het zwembad met die warmte een uitkomst.

Broodservice ook zo fijn.

Ja ons is het heel goed bevallen bij Theo en Jolanda .

Een geweldig verblijf. Voor herhaling vatbaar!!!

Cees en Ria
7-8-2018

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. We zijn goed tot rust gekomen.

De gastvrijheid van Theo en Jolanda is geweldig. Overal is aandacht voor. Voor tips en evt. bezoek aan de dokter wordt je geweldig geholpen. Elke dag vers brood. Er wordt iedere week heerlijk gekookt of er wordt een bbq georganiseerd.

Het was erg warm tijdens ons verblijf. Een heerlijk zwembad geeft verkoeling.

De gite is van alle gemakken voorzien. In de buurt zijn mooie steden te bezoeken en bij wat minder warm weer zijn er mooie wandelingen te maken.

Kortom, een oase van rust.

fantastisch

Gea en Jaap
7-8-2017

Uitstekende gite met alle toeters en bellen (NL TV, vaatwasser, combi magnetron etc), prima bedden en een heerlijk terras. Zeer rustige (kinderloze) camping met een geweldig zwembad. Theo en Jolanda doen enorm hun best om de gasten te verwennen met wandeltochten, kookkunsten, broodservice en in ons geval een kleine reparatie aan de trailer. Hartelijk dank en graag tot een volgend verblijf!

Een heerlijk vakantieverblijf

Nicolette
29-7-2017

De ontvangst was in 1 woord geweldig. De bedden, de badkamer het heerlijke terras, de Gite was helemaal compleet, niets ontbrak. Echter het allergrootste goed van deze Gite en camping zijn Jolanda en Theo die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken en......................... Dat is meer dan gelukt!

Dank jullie wel voor het fijne verblijf!!!

fantastische vakantie bestemming

Fam Dalebout
30-8-2015

een gezin met 2 kinderen van 16 jaar hebben erg genoten van de gastvrijheid en de activiteiten die georganiseerd werden door Theo en Jolanda en natuurlijk de prachtige gite en het zwembad.

de gite was heel schoon, heeft heerlijke bedden, een prachtige keuken en badkamer en een heerlijk terras met uitzicht op het kasteel van hautefort.

ook de omgeving is prachtig om te wandelen en voor fanatieke racefietsers / mountainbikers.

in 1 woord een fantastische vakantiebestemming om zeker nog een keer naar terug gaan

Fantastische week!

Juliët Fonk
27-8-2014

Het is altijd mooi om te zien dat mensen met passie werken zoals Theo en Jolanda. Met veel liefde en aandacht voor detail hebben ze zelf dit prachtige huis gemaakt. Met recht zuinig op het mooie resultaat. Huis is compleet, schoon en gezellig. Theo en Jolanda zijn hartelijke mensen, je kunt ze alles vragen maar dringen zich niet op. Ze geven goede tips.

Mogelijkheden zijn er volop. Prachtige omgeving om te wandelen, markten bezoeken, kastelen bezichtigen of een duik in een zwemmeertje. Maar ook gewoon lekker op het eigen terras genieten van de tuin en uitzicht. Van het pony rijden heeft onze dochter erg genoten en uiteraard ook van woensdag "patatdag"

Een ideale plek voor ouders met kinderen of gewoon lekker met z’n tweeën. Het mooie “wifi”huisje op de camping een centrale plek voor kinderen bij slecht weer. Geen stress van animatie maar door de kleinschaligheid van de camping, het zwembad en het snel kunnen aansluiten bij de kinderen van de camping zeker niet saai.

zeer rustig, individueel afgeschermd vakantiehuis

Rik D'hoedt
30-6-2014

Zeer mooi comfortabel vakantiehuis op een kleine camping, waar je rustig kan verblijven, in de onmiddellijke omgeving van een kleine stad met restaurants, bakker en distributie.

Heerlijk genieten!

Familie Mekking
3-9-2011

2 weken hebben we doorgebracht in de Gite van de zeer gastvrije en behulpzame Theo en Jolanda.

Het huisje is voorzien van alle gemakken, incl. die o zo handige afwasmachine, wat een luxe... Theo, complimenten voor de afwerking, knap om het zo zelf te maken!

De kleinschalige camping die grenst aan de gite geeft alleen maar meer gezelligheid zonder dat het de rust/privacy wegneemt. Ook leuk om te zien dat er meerdere nationaliteiten komen; Fransen, Engelsen en natuurlijk Nederlanders...

De kinderen vermaakten zich bij het zwembad of met spelletjes tikkertje, verstoppertje, etc.

De (vrijblijvende) BBQ avond en Paella avond waren een groot succes, net als de wandelingen door het bos en de spoortunnel; ook de kinderen (5 en 6) vonden dat super!

We willen zo weer terug om nog veel meer te zien.

Vergeet niet om Theo en Jolanda een glaasje "takkesap" te vragen; niet geschikt voor kinderen, maar wel voor volwassenen!

Wij zullen vast in de toekomst nog wel eens terugkomen!

Een aanrader!

een zeer comfortabele gite in de Dordogne

Bep en Joop Mulder
14-3-2011

De gite is door de aimabele eigenaar voor het grootste deel zelf gebouwd; en dat is te zien. Er is gebruik gemaakt van mooie materialen en alle comfort is aanwezig; een goede, complete keuken en uitstekend sanitair. De slaapkamers zijn ruim en de bedden comfortabel. Het terras voor de gite heeft een goede zonligging. Bij de camping hoort een royaal en goed onderhouden zwembad, waar het lekker toeven is. De ontvangst door de eigenaar en zijn echtgenote is zeer hartelijk, we voelden ons er direct thuis. Kortom een echte aanrader voor iedereen die deze omgeving van de Dordogne wil ontdekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Grenouille Vacances in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Grenouille Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.