Camping La Grenouille Vacances

9,3

59 reviews over Camping La Grenouille Vacances in het Nederlands

fantastisch

H. van der Kleij, 9-12-2017

camping zonder kinderen, rust en mooie plaatsen goed verzorgd terrein.

geen jongeren camping

Dorresteijn, 8-12-2017

Als je van schoon, rust en mooi houdt is dit een geweldige camping!!!

Jolanda en Theo maken er voor hun gasten echt een feestje van, zo koken ze ook af en toe op vrijdagavond voor de camping gasten met (h)eerlijke producten.

Af en toe heb je helemaal alleen een privé zwembad!! Terwijl je je echt niet "only the lonley" voelt.

Fantastische camping grote plaatsen mooi zwembad

Ton en Wil Steenbergen, 7-12-2017

Theo en Jolanda zijn beide hele goede gastheer/vrouw organiseren een hele mooie geweldige barbeque wekelijks. Ze vertellen ook welke uitstapjes je in de omgeving kan maken.Verder verkopen ze verse eitjes van de eigen kippen. Kruidentuin mag je zo uitplukken. Dagelijks verse broodservice. De plaatsen op de camping zijn geweldig mooie tuin eromheen, wordt ook heel goed onderhouden. Jolanda heeft ook een kaaswinkeltje aan huis met allerlei soorten Nederlandse kaas en staat wekelijks op een paar markten in de buurt. Verder een mooi zwembad. Alles in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!

Heerlijke rustige plek

Rens, 22-9-2017

Heerlijke kleine camping met hele ruime plekken. We hebben hier ruim een week met onze tent gestaan en het is er heerlijk rustig. Jolanda en Theo doen hun uiterste best om je een fijne en relaxte vakantie te geven. Het sanitair is brandschoon en het zwembad is prachtig. Een centraal geplaatst houten huisje met bibliotheek, koelkast en magnetron is een gezellig trefpunt voor de gasten. Als er voldoende belangstelling is, wordt er door Jolanda heerlijk gekookt of een barbecue gehouden. Jammer genoeg moesten we onze vakantie noodgedwongen eerder afbreken door een ongelukje. Ook daarbij werden we uitstekend begeleid en geholpen door Jolanda en Theo omdat ze iedereen kennen en uitstekend Frans spreken. Afspraken met huisarts, ziekenhuis, alsmede een hotelovernachting werden door hen geregeld. Hulde!! We komen zeker nog een keer terug!

rust, zwemmen, lekker eten ... het paradijs!

Henk Lagerwaard, 4-9-2017

Camping La Grenouille is de camping voor 18+ rustzoekers! Een camping met 8 ruime plaatsen, een heerlijk zwembad, prima sanitair dat tweemaal daags wordt bijgehouden, gelegen in een landelijke omgeving waar rust de boventoon voert en een zeer zorgzaam eigenaarsechtpaar! We hebben hier 2 1/2 week vakantie gevierd en zijn volledig tot rust gekomen. Overdag in de zon en de schaduw gezeten, gezwommen, geluierd ... wat wil een mens nog meer! Daarnaast deelgenomen aan gezamenlijk georganiseerde maaltijden (uitgebreide menu's met eendenborst en een heerlijke bbq) en genoten van de omgeving. De camping is 'adults only' en dat brengt een bijzonder prettig sfeer met zich mee. Campinggasten zijn hoofdzakelijk Nederlands, Engels en Belgisch maar een ieder is welkom. Reserveren is van belang, de camping is ruim tevoren volgeboekt ... met reden!

Theo en Jolanda, hartelijk dank voor een meer dan prettig verblijf! Graag weer tot ziens, a bientot!

Paradijsje

Anneke Staal, 21-8-2017

La grenouille is een oase van rust in een prachtige omgeving vlakbij chateau hautefort. Kleinschalig, respect voor de natuur, grote emplacements, vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Een aanrader voor rustzoekers die geen kinderen bij zich hebben!

Geweldig

Arnold en Ilma, 19-8-2017

We hebben een geweldige vakantie gehad op camping La Grenouille. Prachtige grote plaatsen met veel privacy en de camping is een oase van rust.

Camping La Grenouille is een camping alleen voor volwassenen, dit draagt ook bij aan de rust op de camping. Jolanda en Theo leggen je in de watten. Elke dag ligt je broodbestelling voor je klaar en 1 of 2 keer per week koken ze een heerlijk diner voor de gasten. Als je wilt kan je je daar voor inschrijven en mee eten. Wij hebben 3 keer mee gegeten. Het was heerlijk en leuk om met de verschillende gasten een praatje te maken. Het zijn niet alleen Nederlanders die je hier tegen komt, maar ook Engelsen en Belgen. Het sanitair is super schoon en er is een prachtig zwembad. In de omgeving is veel te zien. Kortom we hebben genoten en kwamen heerlijk uitgerust thuis. We komen zeker nog een keer terug.

Theo en Jolanda, bedankt voor alle goede zorgen

Fantastische vriendelijke nette camping

Dick en Corrie van Delft, 11-8-2017

Hele nette camping met vriendelijke gastheer en gastvrouw. Prachtige mooie grote plaatsen zeer net sanitair en de avonden eten met andere gasten heel erg lekker en heel gezellig. Prachtig zwembad met zout water kraak helder en vriendelijk voor je huid. Jolanda en Theo nogmaals onze welgemeende dank voor deze fantastische weken.

Wij komen zeker terug volgend jaar.

Hele fijne vakantie gehad

christ en mieke, 6-8-2017

Een geweldige camping ,mooi schoon sanitair ,geweldige eigenaren die jouw vakantie helemaal naar je zin willen maken

Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te geven ,helpen je met alles

zelfs als ze je benadelen in een winkel gaan ze verhaal halen voor je

Eerlijk in handelen en echt zulke mensen en zón camping kom je niet vaak tegen

Heerlijk zwembad en de rust van een camping zonder kids

En door de manier hoe de eigenaren met iedereen omgaan krijg je onder elkaar ook een hele fijne sfeer

Voor ons zeker een reden om terug te komen

Theo en Jolanda bedankt voor de fijne weken bij jullie!

Heerlijk

Thomas en Lindy, 5-8-2017

Mooi aangelegde camping met mooie ruime plaatsen. De vriendelijke campingeigenaren Theo en Jolanda runnen dit Klein paradijsje met veel liefde. Fijne broodservice, heel school sanitair, veel rust en een heerlijk zwembad. Fantastisch! We komen graag nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grenouille Vacances in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grenouille Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grenouille Vacances scoort een 9.28 uit 10 op basis van 68 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: