Camping La Grenouille Vacances

Camping La Grenouille Vacances
9,4

67 reviews over Camping La Grenouille Vacances in het Nederlands

Beter kan het eigenlijk niet

Fam. Steenland
23-9-2018

Zijn hier in 2012 al eens geweest, Toen nog met jonge kinderen. Was toen al een geweldige camping. Voor het eerst nu een weekje op deze adult camping met zoon van 19. Nog steeds geweldige kampeerplekken met veel rust, de sfeer is eigenlijk niets veranderd. Hiervoor wilden we eigenlijk toch weer terug. De zeer goede begeleiding van Theo en Jolanda, de broodservice, het door hen zelf goed schoon gehouden sanitair, het heerlijke zwembad en een Table d'Hotes om van te genieten met mede kampeerders. Alles is tiptop in orde. Ook als adult camping een camping om naar terug te gaan. En dat gaan we ook zeker nog eens doen!

Vakantie in optima forma

Fam. H uit Lelystad
22-8-2018

Een fantastische campingplaats met een supermooi uitzicht. Elke dag wakker worden op zo, n heerlijke plek wie wil dat niet en dan ook nog heerlijk vers brood wat je op de camping kan bestellen en dat in de ochtend voor je klaar ligt hoe fijn is dat. Het sanitair wordt door eigenaars superschoon gemaakt en dan ook nog een heerlijk zwembad. Echter de kers op de taart zijn Jolanda en Theo die er voor zorgen dat je echt vakantie hebt. Niets is ze teveel!!

Geweldig, zeer voor herhaling vatbaar.

Wim en Lia van Put
14-8-2018

Waren hier voor de 2e keer, hebben weer geweldig genoten van de rust en ruimte die La Grenouille bied. Zeer ruime plaatsen, zeer schoon sanitair, super de luxe zwembad(zout en geen chloor), geweldige gastvrijheid van de eigenaren Theo en Jolanda, Table d’hôtes meerdere keren per week indien voldoende animo, een echte aanrader. Minpunten kan ik niet bedenken, hebben een optie genomen voor 2019. Theo en Jolanda bedankt voor de heerlijke weken.

Heerlijk genieten van rust en natuur!

Yvonne van Buren
3-8-2018

Wil je helemaal tot rust komen? Dan is deze kleine camping een aanrader! We werden welkom geheten door Theo en Jolanda. Schoon en fris sanitair. De plaatsen zijn groot en het is rustig op de camping. Een heerlijk zwembad om af te koelen op een warme dag of bij te kletsen met andere gasten. Het plaatsje Hautefor biedt een prachtig kasteel en enkele winkeltjes. Fietsen is mogelijk met een E.bike.

Heerlijk, rustig en gezellig knus

Saskia en Willem
3-8-2018

Het is een rustige camping met mooie schaduwplekken en een fantastisch uitzicht op het kasteel van Hautefort! De gastvrouw Jolanda heeft een fromagerie met heerlijke honing en kazen (de truffelkaas is een echte aanrader). Theo en Jolanda zijn volledig geïntegreerd daar en hebben een superlekker diner voor alle gasten bereid toen wij er waren. Voor slechts 25 euro waren we de hele avond voorzien van wijn, voorgerechten, hoofdgerecht (eendenborst), een toetje een kaasplankje et cetera.

De toiletfaciliteiten zijn wat beperkt en rondom zijn de wasbakken. Alles is schoon.

Er is een zout water zwembad, de sterrenhemel is prachtig.

De grotten van Padirac en vele andere bezienswaardigheden zijn op dagtrip afstand. Een heerlijke adults only vakantie met iedere dag vers Frans brood/croissants die Theo 's ochtends haalt bij de Franse bakker. Ze hebben afspraken met restaurants voor kortingen (Auberge is super). Kortom een aanrader!

Hele fijne camping met een fantastisch zwembad (zout water ipv chloor, zeer aangenaam) Jolanda en Theo houden zich op de achtergrond maar als je hulp nodig hebt, bij bijvoorbeeld het oppompen van een band of zelfs het lenen van een zwembroek (als je niet berekend bent op de Franse voorschriften zoals ondergetekende), dan staan ze klaar voor je. De sanitaire voorzieningen zijn altijd schoon en het aantal staanplaatsen is bescheiden, waardoor je als gast genoeg ruimte en privacy hebt. We hebben genoten!

Buitengewoon goed!

Aart en Christi
18-7-2018

Jolanda en Theo hebben een paradijsje neergezet. Overal straalt de gerealiseerde kwaliteit vanaf. De kampeerplaatsen zijn zo verdeeld over het terrein dat je de rust ten volle ervaart. Goede spelregels voor onze hond zodat ook die het ook helemaal naar haar zin had. Goede locatie om de buurt te verkennen. Leuke dorpjes in de nabije omgeving. Veel mogelijkheden om mooie wandelingen te maken. 's Middags weer op de camping aangekomen, eerst even relaxen in het fraaie zwembad.

Perfecte broodjesservice. Heerlijke Table d’Hotes.

Aandachtspunten? Ik kan ze niet verzinnen.....

Dank voor de heerlijke tijd die we bij jullie mochten zijn!

De gite van La Grenouille is een heerlijk plekje om tot rust te komen.

Mooi, schoon, van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht.

Het staat bij de camping van La Grenouille, die erg ruim opgezet is en maar 8 plekken heeft, voor alleen volwassenen. Daardoor geniet je in de gite van het uitzicht over het prachtig aangelegde terrein en van de voorzieningen (zwembad!), zonder dat de rust verstoord wordt. Bovendien heeft de gite een eigen terras en toegang.

Een prachtige omgeving waar je vooral vogeltjes hoort.

fantastisch

H. van der Kleij
9-12-2017

camping zonder kinderen, rust en mooie plaatsen goed verzorgd terrein.

geen jongeren camping

Dorresteijn
8-12-2017

Als je van schoon, rust en mooi houdt is dit een geweldige camping!!!

Jolanda en Theo maken er voor hun gasten echt een feestje van, zo koken ze ook af en toe op vrijdagavond voor de camping gasten met (h)eerlijke producten.

Af en toe heb je helemaal alleen een privé zwembad!! Terwijl je je echt niet "only the lonley" voelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grenouille Vacances in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grenouille Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.