Camping Belle Vue

44 reviews over Camping Belle Vue in het Nederlands

Vakantie!

Reinier & Chantal,
28-10-2018

Cal en Simon beheersen gastheerschap tot in de finesses. Vanaf de prima verlopen reservering, het bericht enkele weken vooraf of we op onze aankomstdag nog iets nodig hadden en de hartelijke ontvangst op de kleine, prachtig gelegen camping.

Wat een heerlijke dagen hebben we gehad op camping Bellevue.

Een lekker zwembadje, mooie plaatsen en fenomenaal uitzicht naar Chateau Hautefort. Simon brengt dagelijks brood bij de tent en het is heerlijk genieten van Cal’s kookkunsten. Onze kinderen (9 en 11) vonden dit de fijnste camping van de vakantie. Toen we na een aantal dagen vertrokken was het afscheid warm, alsof we er al jaren kwamen. Wij komen terug!

Fijne kleine camping

Ben & Nyncke,
1-10-2018

Fijne kleine camping, voor wie van rust houdt. Geen minpunten ontdekt Niets te verbeteren.

Kleine en fijne camping

Raoul,
6-9-2018

Een fijne, rustige camping, met heel gastvrije en behulpzame gastheren. Mooi ligging, kleinschalig en schoon.

ANWB camping

Mooie kleine camping met super zicht op chateau!

Wilma,
18-8-2018

Prachtig kleine camping met heel persoonlijke ontvangst

Geniet en Beleef Camping: La Belle Vue!

Dinie Hekman,
18-8-2018

Via internet camping Belle Vue gevonden! Gemaild of er nog plek was en meteen een fijne en hartelijke reactie van de eigenaars. We waren welkom! En we voelden ons welkom. Om 2 uur was de bedoeling dat we zouden aankomen, Simon stond al op de uitkijk. Een prachtige plek met uitzicht op le Château de Hautefort, een heerlijk welkomstdrankje en meteen een goed gevoel.

Wat maakt het zo bijzonder op camping la Belle Vue?

De hartelijkheid van de eigenaars, je thuis voelen, de rust, het uitzicht, de diversiteit aan campinggasten, het samen eten in het "restaurant", je baquettes die s'morgens op je tafel liggen en vooral de kleinschaligheid van de camping.

Wat hebben we genoten, het hoeft allemaal niet spectaculair, maar juist de eenvoud, de rust en de gastvrijheid doen het! En die vind je hier voor 100 procent.

Wij komen graag terug!

Een fantastische plek

Bert en Annette Mulder,
18-8-2018

Belle Vue is een heerlijke camping om tot rust te komen. De ligging is geweldig en de gastheren Simon en Cal doen er alles aan om er voor te zorgen dat je een heerlijk vakantiegevoel krijgt. Ontvangst met een drankje en als je dat wenst liggen iedere ochtend je brood en croissantjes op tafel in de voortent. Met alle vragen kun je bij hen terecht en als het nodig is wordt alles voor je geregeld van doktersbezoek tot het zoeken van een winkel waar je terecht kunt voor onderdelen voor de caravan of andere campingartikelen. De wekelijkse internationale avond is altijd super gezellig en het bijbehorende 3 gangenmenu is echt goed verzorgd.

Heerlijk genieten van gastvrijheid & mooie locatie

Fam. Kuivenhoven,
11-8-2018

De warme begroeting van Cal, Simon en Coco geeft je direct het gevoel dat je welkom bent. De camping is (gelukkig) niet groot en het ligt op een schitterende locatie. De camping ligt op een heuvel en hierdoor heb je een schitterend uitzicht op het Chateau van Hautefort en de omliggende weilanden, waar de Limousin koeien heerlijk kunnen grazen, waar je roofvogels in de lucht ziet en je het echte camping gevoel krijgt op het platteland. Je komt echt tot rust op Camping Belle Vue. Er is een zeer goed onderhouden zwembad, wat voor de nodige verkoeling zorgt. Ook de schitterende Catalpa bomen geven de nodige verkoeling.

Ook kun je genieten van culinaire hoogstandjes in een tot restaurant omgetoverde oude Franse schuur, waarbij met meerder gasten, van diversen nationaliteiten, aan lange tafels wordt gegeten en waardoor je een ontzettend leuke sfeer krijgt. Ook de internationale avonden met quiz, zijn ontzettende leuk om aan mee te doen.

Fam Janssen,
17-2-2018

Mooi verbouwde vakantiewoning met veel oog voor detail.

Een fantastische heerlijke rustige schone camping.

Noud en Carla,
26-9-2017

Alles is goed op de camping, de rust de ruimte, het heerlijke verse brood s'morgens gebracht aan de deur van je camper.

Twee hartstikke aardige eigenaren die ons uit de brand hebben geholpen toen onze camper problemen had.

Cal en Simon jullie zijn toppers. Een heerlijke tijd daar gehad.

Mooi en heerlijk rustig.

Bert en Annette Mulder,
31-8-2017

Bijzonder vriendelijke en behulpzame beheerders.

De wekelijkse thema-avonden zorgen voor een hoop gezelligheid en versterkt de band tussen de campinggasten

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belle Vue in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belle Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.