Camping Belle Vue

Camping Belle Vue
9,6

38 reviews over Camping Belle Vue in het Nederlands

Heerlijk genieten van gastvrijheid & mooie locatie

Fam. Kuivenhoven
11-8-2018

De warme begroeting van Cal, Simon en Coco geeft je direct het gevoel dat je welkom bent. De camping is (gelukkig) niet groot en het ligt op een schitterende locatie. De camping ligt op een heuvel en hierdoor heb je een schitterend uitzicht op het Chateau van Hautefort en de omliggende weilanden, waar de Limousin koeien heerlijk kunnen grazen, waar je roofvogels in de lucht ziet en je het echte camping gevoel krijgt op het platteland. Je komt echt tot rust op Camping Belle Vue. Er is een zeer goed onderhouden zwembad, wat voor de nodige verkoeling zorgt. Ook de schitterende Catalpa bomen geven de nodige verkoeling.

Ook kun je genieten van culinaire hoogstandjes in een tot restaurant omgetoverde oude Franse schuur, waarbij met meerder gasten, van diversen nationaliteiten, aan lange tafels wordt gegeten en waardoor je een ontzettend leuke sfeer krijgt. Ook de internationale avonden met quiz, zijn ontzettende leuk om aan mee te doen.

Fam Janssen
17-2-2018

Mooi verbouwde vakantiewoning met veel oog voor detail.

Een fantastische heerlijke rustige schone camping.

Noud en Carla
26-9-2017

Alles is goed op de camping, de rust de ruimte, het heerlijke verse brood s'morgens gebracht aan de deur van je camper.

Twee hartstikke aardige eigenaren die ons uit de brand hebben geholpen toen onze camper problemen had.

Cal en Simon jullie zijn toppers. Een heerlijke tijd daar gehad.

Mooi en heerlijk rustig.

Bert en Annette Mulder
31-8-2017

Bijzonder vriendelijke en behulpzame beheerders.

De wekelijkse thema-avonden zorgen voor een hoop gezelligheid en versterkt de band tussen de campinggasten

Wederom een fantastisch verblijf.

Ben, Gerda & Johnny Kuivenhoven
31-8-2017

Voor rust en totale ontspanning komen wij al jaren op deze Camping. Het hartverwarmende welkom van Simon, Cal en Coco doet ons ieder jaar weer goed. De gezellige internationale thema avonden die Cal en Simon wekelijks organiseren zijn iedere keer weer spannend, gezellig en men geniet van de diversen culinaire hoogstandjes die bij de thema avonden horen. Niets is te veel voor onze sympathieke gastheren en zij doen er alles aan om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en er een onvergetelijke vakantie aan over te houden met hele mooie herinneringen. De plaatsen zijn ruim en het gehele terrein wordt keurig bijgehouden. Er zijn schitterende Catalpa bomen waar wij graag onder zitten, zowel bij regen als bij zon. Het zwembad is, net als de rest van de camping, keurig netjes en wordt dagelijks onderhouden. Het is niet verwarmt, maar het is heerlijk om bij hete dagen afkoeling te hebben. Het is iedere keer weer het gevoel van thuiskomen wanneer wij de poort binnen rijden op Belle Vue.

Fantastisch, 2012,2014,2015,2016 en 2017 !!

Jacques en Wilma
30-8-2017

Kleine camping, prachtige natuur, rust, goed verzorgd terrein en schoon sanitair.

Belangrijkste is de gastvrijheid en service van de eigenaren Cal en Simon. Van het drankje bij aankomst, tot het 4 gangen diner op verzoek en de wekelijkse quizavond: super!!

Kleine, rustige camping. Prachtig uitzicht.

Lien Teuling
30-7-2017

De stilte en het feit dat de eigenaren dat zo willen houden, is fantastisch voor wie tot rust wil komen. Iedereen kijkt prachtig uit op het landschap. Enige minpunt is dat de afwasruimte in dezelfde ruimte geplaatst is als de douches en toiletten. Had dat graag apart gezien.

Heerlijk ontspannen

Pim Clous
30-7-2017

Rustige kleine camping gerund door twee fantastische gastheren! (Drankje bij aankomst, je voelt je meteen welkom.) Het uitzicht op de heuvels en Chateau Hautefort is heel mooi. Lekker zwembad(je) op de camping en heerlijk gegeten van het diner van de gastheren. Iedere ochtend vers brood op bestelling van een ambachtelijke bakker. De camping is klein en knus. Plekken onder mooie grote bomen aan een grasveld. De gastheren zorgen ervoor dat iedereen een ruime plek heeft met zoveel mogelijk uitzicht over de heuvels. Genoeg gras over dus voor jeu de boules of badminton. Gratis WiFi vooraan op de camping met zitgelegenheid. Ga er naartoe voor de prachtige plek, om uitstapjes te maken naar het kasteel, grotten, leuke stadjes en geniet van de mooie omgeving. Verwacht geen vertier in de zin van animatie, de camping is bedoeld voor rustzoekers. Wij komen terug!

Vriendelijk

Inge & Theo
6-2-2017

Vriendelijk, hartelijk, rustig, heerlijk eten, mooi uitzicht.

Excellent

Jolijn & Niek
6-2-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping; het is heerlijk rustig met een prachtig uitzicht. Bedankt voor het warme ontvangst en de geweldige service !

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belle Vue in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belle Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Belle Vue scoort een 9.55 uit 10 op basis van 166 reviews.