Géén boekingskosten

Meer camping info

228 Reviews over Belle Vue

• 10Vera en Tonie04-09-2022

Heerlijk

Wij hadden 1 nacht op de camping geboekt op de terug weg naar huis. De avond voordat we zouden arriveren is onze tent totaal vernield door een onweersbui met enorme hagelstenen. Gelijk de gastheren gebeld om te zeggen dat we niet konden komen omdat we hem tent meer hadden. Ik werd gelijk gerust gesteld, er was een caravan vrij en hier konden wij gewoon gebruik van maken. Cal heeft geweldig lekker voor ons gekookt, Simon heeft met zijn vriendelijk manier van gastheer zijn, mij weer helemaal tot rust kunnen krijgen. Als je gaat voor rust, vriendelijkheid, lekkrr eten en een prachtig uitzicht, dan is Belle Vue de plek om te zijn.

Michael, Eigenaar, 14-09-2022

Bedankt voor de vriendelijke woorden Vera en Tonie... wanneer iemand een wijziging in zijn plannen heeft, als we kunnen helpen, zullen we :) Het is een "ongewone" wereld, dus we moeten elkaar helpen wanneer we kunnen. We kijken naar de volgende keer dat we je zien!

• 10Sven24-08-2022

Een parel van een camping.

We hebben een heerlijke week gehad op deze camping met een super eigenaren en een mooi uitzicht op het kasteel.

Michael, Eigenaar, 26-08-2022

Het was heerlijk om jullie allemaal te ontmoeten en jullie een goede service te kunnen bieden... tot de volgende keer :)

• 9Rob van Es22-08-2022

Aanrader klein, rustige maar zeer gezellig!

Deze camping bewijst hoe eenvoudig toch perfect kan zijn! Dat komt niet in de laatste plaats door de ligging recht tegenover een groot chateau, maar zeer zeker ook door de twee gastvrije en super vriendelijke eigenaren. Op de dag van aankomst hebben ze een heerlijk drie gangen diner voor ons gemaakt. En dat alleen voor ons, zodat wij alleen maar op de camping aan hoefden te komen! Er is een zwembad aanwezig, het sanitair is eenvoudig maar schoon! Je kunt er wandelen en fietsen, naar bv Hautefort. Of Franse plaatsen en marktjes in de omgeving bezoeken. En als je wilt weten wat er te doen is Simon en Cal kunnen je van alles aanreiken. Op de woensdagavonden is er een gezellige kwis (met quizmaster Simon) met eten (van Cal) voor iedereen op de camping. Kortom een kleine rustige camping waar je je snel thuis voelt mede door toedoen van de eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Michael, Eigenaar, 26-08-2022

Heel erg bedankt Rob voor je vriendelijke woorden en sentiment... eenvoudig kan inderdaad perfect zijn :) We proberen altijd de kleine dingen te doen om onze gasten zich welkom te laten voelen... het maakt niet uit of er één gast is, of eenentwintig gasten, goede service is een must !!! Netheid is niet moeilijk, maar we werken hard om de normen te handhaven en bedanken u voor het waarderen daarvan. We hopen van harte dat jullie jullie beiden weer zien... spoedig!!!

• 10Stephanie20-08-2022

Probably the most relaxed stay in the Dordogne

If you are looking for a relaxing camping holiday - yes, campers know they exist - you should absolutely try to book one of the eight (8!) pitches at Belle Vue in Hautefort (Dordogne). Quality in service, attention and dedication to making you feel their number one guest is what it’s all about for owners Simon and Cal. The campsite has got a quiet ambiance and is located near numerous attractive towns and villages. Also for more active holiday makers there is plenty to choose from in the nearby area. And if you like eating out, you don’t even have to leave the campsite: at request Cal will cook you a fantastic dinner, which Simon will host as a friend.

• 8Staat v/h sanitair

Michael, Eigenaar, 26-08-2022

Thanks so much Stephanie for the kind words about this special place ! We like all of our guests to feel special...because they are special and if we can offer little touches that make an experience even better then why not !!! We very much hope to see you both again for a third visit :)

• 10Vera en Tonie18-08-2022

Heerlijk

Het was de 2e keer dat we op deze heerlijke camping mochten verblijven. Nu maar 1 nacht omdat we op doorreis waren. Wat een gezellig weerzien met de 2 gastheren. Het voelt alsof je familie bent. Onze eigen tent was nat wat niet prettig opzetten is. De huurtent van de heren was vrij en deze mochten wij gebruiken. Cal heeft een heerlijk 3 gangen menu voor ons gekookt en Simon is en blijft een super gastheer en ober. Het sanitair is heel schoon, het zwembad heerlijk fris. Al met al een plek waar we graag terugkomen

Michael, Eigenaar, 26-08-2022

Het was geweldig om jullie beiden weer te zien en de reuinion was ook voor ons een plezier :) Zoals u weet, als we die extra vriendelijkheid voor onze gasten kunnen doen, dan zullen we dat doen, dus het was geen probleem om te helpen met de huurtent. Bedankt voor de vriendelijke woorden over de netheid... daar wordt hard aan gewerkt !

• 10Marijn Snip09-08-2022

Best camping in France

We hebben twee fantastische weken gehad bij Simon en Cal op Camping Belle Vue! Voor vertrek naar Frankrijk kreeg ik al een mail met de vraag of er wat boodschappen gedaan moesten worden, of we diner wilden bij aankomt en of we wensen hadden voor ontbijt de volgende dag. Toen we arriveerden werden we meest hartelijk ontvangen en kregen we een rondleiding. Het uitzicht vanaf onze campingplek op het kasteel van Hautefort was fenomenaal! Het zwembad was heerlijk en het was rustig. De gastheren waren vriendelijk, betrokken, maakten grapjes en organiseerden thema avondjes, waarbij er een heerlijk 3-gangen menu werd bereid in stijl van een bepaald land en we tussen de gangen door vragen moesten beantwoorden over dit land. Dit zorgt voor een gevoel van saamhorigheid op de camping met de andere gasten en mooie gesprekken. We kunnen alleen maar positief zijn over onze ervaring, want we zijn enorm in de watten gelegd.

Marijn en Susan

Michael, Eigenaar, 15-08-2022

We willen je enorm bedanken voor de zeer vriendelijke woorden over onze kleine oase! We werken heel hard om het te maken wat het is en we danken u dat u dat waardeert. Het is altijd een genoegen om een familie als de uwe te verwelkomen en we kijken ernaar uit u de volgende keer te zien.

• 8Desiree09-08-2022

Het was super.

Deze camping is een aanrader, mooie ligging, rust en een omgeving om te ontdekken. Bovenal waren de eigenaren zeer attent en we hebben heel erg genoten van hun gezelschap. Top vakantie !

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Marianne15-10-2021

Zeer pittoresk gelegen

Zeer pittoresk gelegen, sfeervolle camping waar wij 2 weken met veel plezier gezeten hebben. De camping wordt bezet door bezoekers van verschillende nationaliteiten: Frans, Belgisch, Duits, Engels, Nederlands. Genoeg te zien in de omgeving. Wij hopen hier nog eens terug te komen.

• 8Marielle Bes31-08-2021

Rustige camping met zeer fijne gastheren

Belle Vue is een kleine camping met ruime plekken en een zwembad. Simon en Cal zijn zeer gastvrij. Cal kookt heerlijk en Simon verzorgt de bediening met veel humor. Ze zijn ook super behulpzaam, staan altijd voor je klaar en maken tijd voor een praatje. Broodservice wordt s' ochtends bij de tent bezorgd.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Henk30-08-2021

Mooie !

Bijzonder mooie locatie, dichtbij allerlei bezienswaardigheden, schoon en voldoende sanitair , mooi zwembad. In de omgeving is ontzettend veel te doen voor ieder wat wils: kastelen bezoeken, grotten, fietsen, kanoën, wandelen, stadjes bezoeken (Sarlat is een aanrader) etc. Kortom, voor ons was het een fantastische vakantie en zeker een plek om nog eens terug te komen!

Camping Belle Vue info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar