Vakantiepark Les Greens du Bassinstersterster

7.5Goed

Frankrijk, Aquitaine, Gujan-Mestras (Gironde)

Op vakantie geweest naar Les Greens du Bassin?

7.5Goed

• 7.5Onderkomen
  • 1.3Activiteiten
  • 2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Les Greens du Bassin voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiepark Les Greens du Bassin

• 8Yvonne24-09-2014

Redelijk goede accommodtie in leuke omgeving.

Type 300 > vakantiehuis aan de golfbaan. Zithoek kan wel beter (slaapbank en slechts 1 stoel). Boven 2 slaapkamers voor 4 volwassenen, stapelbed beneden is alleen geschikt voor kinderen, maar er is ook een slaapbank in de woonkamer. 2 badkamers. Niet zo ver van het bassin van Arcachon dat rechtstreeks verbonden is met de Atlantische Oceaan. Wij waren er in september en met het goede weer was het gezellig druk in Arcachon zelf, veel restaurants open. Omgeving zeer geschikt voor fietsritten (vaak fietspaden aanwezig) en tripjes naar bijv. La Dune du Pilat (hoogste duin van Europa, zeker de moeite waard) . Genoeg ruimte aan de stranden die op 4 tot 30 a 50 km liggen. In het naseizoen een goede prijs/kwaliteitverhouding.

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Tina09-09-2013

Voor rustzoekers

Mooi park tussen de golfbanen. Wij hadden een villa gehuurd.Vrijstaand aan the green! Prive zwembad prima, huis ook prima! Voor rustzoekers een aanrader! Je kunt veel fietsen hier en tripjes naar La Dune du Pilat en Cacharon maken. Mooi stadje en prima strand, op 15 minuten rijden! Shopping mall aan de overkant vd weg, kleine 10 min. rijden.

• 9Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 7De Nekker06-08-2009

Nooit meer!

Op het terrein zelf is helemaal niks te doen. Door veel industrie in de omgeving heb je overal files. Zelfs als je boodschappen moet doen ben je een uur kwijt. Atlantische kust is drie kwartier rijden. Enige plaatsen waar wat te doen valt in de omgeving zijn Bordeaux en Lacanau. Ook dit is meer dan een uur rijden. Accomodatie is netjes maar voor bedlinnen en handdoeken moet betaald worden.

• 8Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 6Kenny C29-07-2009

Slechte prijs/kwaliteit.

Les green du bassin is een mooi goed onderhouden domein. Midden tussen de gofbanen en de bossen. Het huisje (voor 8pers.) was "redelijk" van grootte en goed voorzien. De keuken met vaatwasser en wasmachine is zeer handig, droogkast kon je betalend gebruiken aan de receptie. Waar je ook een strijkplank en strijkijzer kon lenen. Verder waren de 2 badkamers positief. Wat minder was, het huis was door de vorige mensen eens snel gekuist waadoor wij alles opnieuw hebben kunnen doen. Tevens was de algemene indruk van het huis dat het niet netjes was, spinnewebben overal, kasten met bakken stof op,... Verder is er maar héél weinig opbergruimte waardoor we veel spullen in de koffer moesten laten. Tevens is er naast en kinder zwembadje helemaal NIETS te doen voor kinderen. Ook de receptie was niet echt op de hoogte van activiteiten voor kinderen. Een bijkomend nadeel is dat dit domein héél afgelegen is en je voor alles de auto moet nemen. Leuk voor één keer maar nu ook nooit meer!

• 6Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

0 tips over Vakantiepark Les Greens du Bassin

1 vraag over Vakantiepark Les Greens du Bassin

• Tina, 04-08-2013

Les Greens du Bassin

Is er iemand hier misschien vorig jaar of jaar daarvoor geweest? Meestal ga ik niet af op het gegeven cijfer. Maar nu toch wel benieuwd. Ziet er op de foto erg fraai uit en ook via Google Maps.

Dien ik nog aan eea te denken wat niet op het park aanwezig is?

M.vr. grt, Tina

Vakantiepark info