Camping Les Granges

Camping Les Granges
6,9

Omschrijving
Centraal gelegen in de Dordogne vind je Camping Les Granges. In het zwembad hebben de kinderen plezier op de glijbanen. Het animatieteam organiseert activiteiten voor verschillende leeftijden. In de omgeving liggen leuke plaatsen als Sarlat en Pompon. In de regio vind je daarnaast vele kastelen die je terugvoeren naar lang geleden.

137 reviews over Camping Les Granges in het Nederlands

Mooie, groene, rustige camping met mooie plekjes in de schaduw van de bomen!

Veilige omgeving voor kinderen!

Basisuitrusting in de caravan. Mooi terras met tuinmeubilair.

Heerlijk verwarmd zwembad.

Op wandelafstand van de rivier en vlakbij talrijke bezienswaardigheden in de Dordogne

Geen winkel op de camping maar op wandelafstand een slager, bakker en kleine supermarkt.

Was leuk voor en keer

Peter en Annemieke,
26-8-2018

De plek was perfect lekker groot mooi uitzicht. Personeel moeilijk te volgen slecht Engel zwembad ok mag zeker wat onder houdt hebben .sanitair was heel slecht

Kleine rustige gemoedelijke camping, geen massaal gedoe.

Zaten in een ingerichte tent vlakbij sanitair (wel verouderd) en het zwembad, ideaal voor de kids (11&9), klein en overzichtelijk waar ze zelf naar toe konden lopen met twee leuke glijbanen.

Tafeltennistafels, petanc veld, midgetgolf, opblaasbaar luchtkussen, voetbal/volleybal/badmintonveld.

Ligging van de camping is perfect om de omgeving te gaan verkennen. Opstap plek om te gaan Canoen op kilometer van de camping af, Sarlat (middeleeuws plaatsje) op 10 kilometer, zwemmen in de Dordogne een aanrader bij Vitrac (eet en dringelegenheid bij en speeltuin). Kasteel Castelnau mooi om te bezoeken. Helaas zijn wij na 5 dagen terug naar huis gegaan maar dat had zeker niet met het weer of omgeving te maken want die waren prachtig en hadden nog meer willen ontdekken! Camping was verder ook prima maar hadden invasie kakkerlakken op en in de tent....

8 redenen waarom je NIET naar deze camping moet

Anoniempje,
31-7-2018

Ten eerste: badmeester is veel te streng

Ten tweede: er staat een pooltafel om op te poolen maar mijn kinderen wouden gaan poolen maar dat mocht niet, want ze moesten dan wel iets halen/kopen.

Ten derde: als je naar het zwembad/receptie/restaurant wil moet je eerst een lange trap en een grote heuvel op.

Ten vierde: niemand van het personeel spreekt fantsoenlijk Engels.

Ten vijfde:het eten smaakt naar niks.

Ten zesde: onvriendelijk personeel.

Ten zevende: te kleine huisjes.

Ten achtste: saaie animatie voor kinderen.

Mooie, groene camping !

M Persoon,
26-7-2018

Groene, verzorgde camping. Geen massa! Zwembaden prima je mag geen zwemshort dragen in het water. Zijn ze streng op. Elke dag animatie voor jong en oudere kinderen. S avonds vaak band of wat anders. Vriendelijk personeel zijn je bereidt met alles te helpen. Accommodatie was prima in orde.

prima camping maar.......

Adriaan en brigitte,
1-10-2017

je moet tegen kritiek van de kok kunnen, sanitair echt verouderd kan echt niet meer in 2017, werd wel gepoetst maar de laatste dagen niet meer, twee toiletten met een bril en de rest zonder. schimmel in de voegen. Een zeer eigenwijze kok toen de spareribs 1 klomp vet was vond ie dat we het maar op moesten eten en kregen geen nieuwe moesten maar wat anders bestellen echt compleet belachelijk plek was goed, genoeg fietsroutes in de omgeving met fietspaden.

We zaten aan het einde van het seizoen en mochten onze plek uitzoeken die was lekker ruim en zonnig.

Geweldig

Nicolette,
22-9-2017

Wij zijn hier een week geweest in een stacaravan Bali, stacaravan was wat gedateerd maar dat maakte ons niet uit! Camping ziet er erg leuk uit, netjes, aardig personeel, leuk zwembad, en de omgeving is ook prachtig! We waren aan het einde van het seizoen, en ik was eerlijk gezegd bang dat je dit heel erg zou merken, maar eerlijk is eerlijk dit was absoluut niet het geval, Personeel was zeer vriendelijk! Alleen van het restaurant vond ik ze minder, maar dat mocht de pret niet drukken! Het weer viel een beetje tegen, dus dat was jammer. Maar al met al vond ik de camping super leuk! En is absoluut aan te raden !

Goede camping met vriendelijke uitbaters

Degraeve Norbert,
13-9-2017

Mooie camping,centraal gelegen voor heel mooie uitstapjes naar oeroude stadjes en gemeenten

Nooit meer!!!!!!

Sandra,
8-9-2017

Vreselijke camping, gaan we nooit meer naar toe!

Sanitair: was oud, klein en vies. Als je aan het douchen was (met lauw / koud water) liep het water naar de centrale ruimt waar in het midden een putje. Alle campinggasten liepen door het centrale gedeelte, dus binnen de kortste keren was daar modder en was het vies. Zelfs het schoonmaak middel rook vies.

Zwembad: Te klein voor de camping, te weinig stoelen/bedden, 1 x controle geweest op handdoekje leggen, door de badmeester.

Plekken: voor het zwembad en de horeca, waren 3 plekken (waarvan wij er helaas 1 hadden) geen stijl dat ze die verhuren als campingplek. Al het verkeer komt er langs en schijnt dan recht je tent in. Veel geluidsoverlast van entertainment wat tot 24.00 uur doorgaat. Daarna hang jeugd in de speeltuin. 5 avonden per week volume knop op keihard en speakers naar de camping gericht. Dit was op de hele camping te horen.

Na 1 nacht konden we gelukkig verhuizen naar een ander plek, deze was vol in de zon maar gelukkig verder weg van horeca.

Horeca: personeel spreek nauwelijks engels, kan lang duren voordat je je eten krijgt. Eten smaakt prima. Als je 's avonds een ijsje wil halen dan kan je rustig 20 min in een rij staan, omdat niemand bij de ijsjes staat en de mensen die aan de bar iets drinken of die ijs vanuit restaurant bestellen voor gaan.

positief: Mooie omgeving, ligging prima voor het maken van uitstapjes!

Personeel receptie vriendelijk en spreken engels.

Camping voor wie van elke avond disco houdt.

Familie Rijpert,
22-8-2017

Centrale ligging voor vele uitstapjes in de Dordogne. Camping heeft een 4 sterren waardering maar begrijp niet waarop dit is gebaseerd. Heb andere campings bezocht met ook 4 sterren maar deze waren veel luxer en schoner.

Deze camping heeft oud en vies sanitair ( heb zelf een hond naar buiten zien komen) verder een paar oude krakkemikkige tafeltennis tafels en een paar veldjes waar je b.v. zou kunnen badmintonnen.

Zwembad met 1 verwarmd zwembad en een niet en twee glijbanen ook niet verwarmd. Alles te klein voor de schaalgrootte van de camping. Met mooi weer kan je over de hoofden lopen.

Op het centrale plein was het bijna elke avond prijs, gek genoeg niet op zater- en zondagavond, met allerlei entertainment van 20:30 tot 24:00 uur. Dan weer disco dan weer bingo maar altijd met het volume vol aan. Zelfs een goochelaar houdt je met zijn luidruchtige acts uit je slaap.

Verder wel leuk contact gehad met andere campinggasten. Veel touroperator tenten (= 22).

De omgeving biedt veel!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.