Camping Les Granges

209 reviews over Camping Les Granges in het Nederlands

Mobil home un peu petit

Anne Sophie
19-8-2018

Mobil home un peu petit.

Nous avons passé un super séjour. Hélas trop court

Kleine rustige gemoedelijke camping, geen massaal gedoe.

Zaten in een ingerichte tent vlakbij sanitair (wel verouderd) en het zwembad, ideaal voor de kids (11&9), klein en overzichtelijk waar ze zelf naar toe konden lopen met twee leuke glijbanen.

Tafeltennistafels, petanc veld, midgetgolf, opblaasbaar luchtkussen, voetbal/volleybal/badmintonveld.

Ligging van de camping is perfect om de omgeving te gaan verkennen. Opstap plek om te gaan Canoen op kilometer van de camping af, Sarlat (middeleeuws plaatsje) op 10 kilometer, zwemmen in de Dordogne een aanrader bij Vitrac (eet en dringelegenheid bij en speeltuin). Kasteel Castelnau mooi om te bezoeken. Helaas zijn wij na 5 dagen terug naar huis gegaan maar dat had zeker niet met het weer of omgeving te maken want die waren prachtig en hadden nog meer willen ontdekken! Camping was verder ook prima maar hadden invasie kakkerlakken op en in de tent....

Sejour etape

Fabrice
3-8-2018

Tres bon camping au calme petit sejour etape pas pût profité de tout.

Satisfaisant

Julien
1-8-2018

Camping loin des activités , pas d'épicerie . Personnel moyennement aimable

Propreté des emplacements et blocs sanitaires ++

Piscine agréab

8 redenen waarom je NIET naar deze camping moet

Anoniempje
31-7-2018

Ten eerste: badmeester is veel te streng

Ten tweede: er staat een pooltafel om op te poolen maar mijn kinderen wouden gaan poolen maar dat mocht niet, want ze moesten dan wel iets halen/kopen.

Ten derde: als je naar het zwembad/receptie/restaurant wil moet je eerst een lange trap en een grote heuvel op.

Ten vierde: niemand van het personeel spreekt fantsoenlijk Engels.

Ten vijfde:het eten smaakt naar niks.

Ten zesde: onvriendelijk personeel.

Ten zevende: te kleine huisjes.

Ten achtste: saaie animatie voor kinderen.

Camping bien placé pour visiter, piscine très agréable pour un séjour en famille.

Séjour juillet mobilehome

Mag
29-7-2018

Déçu par la propreté, mobilhome pas tres propre et cafards. Camping en dénivelé très dur avec un bébé. Qualité d'ensemble moyenne. Personnel d'animation et de service ne travaille pas en équipe. Camping digne d'un 3 étoiles.

Mooie, groene camping !

M Persoon
26-7-2018

Groene, verzorgde camping. Geen massa! Zwembaden prima je mag geen zwemshort dragen in het water. Zijn ze streng op. Elke dag animatie voor jong en oudere kinderen. S avonds vaak band of wat anders. Vriendelijk personeel zijn je bereidt met alles te helpen. Accommodatie was prima in orde.

Camping agréable. Personnels sympas.

Pasquier
17-7-2018

Les gérants de ce camping sont à l'écoute et prêts à résoudre les problèmes surtout après ce qu'il nous est arrivés avec notre Mohil-home.

Un conseil : ne jamais réserver par l'intermédiaire de Vacansoleil (arnaque).

Beau camping, bien équipé

Jerome
12-7-2018

Beau camping, bien équipé. Un peu cher pour les campeurs. Question 17 ; nous n'avons pas réservé. Question 18 : nous n'avons pas eu l'occasion de tester les animations. Question 3 très agréable accueil.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Granges scoort een 6.84 uit 10 op basis van 209 reviews.