Camping Les Grangessterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Aquitaine, Groléjac (Dordogne)

7.8Goed

• 7.1Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Centraal gelegen in de Dordogne vind je Camping Les Granges. In het zwembad hebben de kinderen plezier op de glijbanen. Het animatieteam organiseert activiteiten voor verschillende leeftijden. In de omgeving liggen leuke plaatsen als Sarlat en Pompon. In de regio vind je daarnaast vele kastelen die je terugvoeren naar lang geleden.

299 reviews over Camping Les Granges

• 2019
    8Armand28-08-2019

Lekkere camping met mooie 8 pers stacaravan Prijs verhouding zeker goed

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2019

• 7L. van E.18-07-2019

Teveel herrie tot late uurtjes

We hebben ons echt gestoord aan de herrie op deze camping. De animatie, 6x per week tot 23 a 24.00uur, is nogal luid. Vergelijkbaar met vooraan staan bij Pinkpop. Echt belachelijk voor een camping! Animatie is leuk en fijn, maar zo hard is A: niet goed voor de oren als je er staat en B: bloedirritant als je baby en/of kleine kids gewoon willen slapen.

Naast deze herrie wordt overdag regelmatig het gras gemaaid, wat wederom voor veel herrie zorgt als baby ligt te slapen. Na vriendelijk vragen of ze later terug komen, is dit gelukkig geen enkel probleem.

Personeel is vriendelijk. Zwembad is goed en lekker verwarmd. Prima. Huisje (Palma) is nieuw en top, fijn dat er airco in zit.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Annelies19-10-2018

Mooie, groene, rustige camping met mooie plekjes in de schaduw van de bomen! Veilige omgeving voor kinderen! Basisuitrusting in de caravan. Mooi terras met tuinmeubilair. Heerlijk verwarmd zwembad. Op wandelafstand van de rivier en vlakbij talrijke bezienswaardigheden in de Dordogne Geen winkel op de camping maar op wandelafstand een slager, bakker en kleine supermarkt.

Gereisd in oktober 2018

• 5Peter en Annemieke26-08-2018

Was leuk voor en keer

De plek was perfect lekker groot mooi uitzicht. Personeel moeilijk te volgen slecht Engel zwembad ok mag zeker wat onder houdt hebben .sanitair was heel slecht

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Stam11-08-2018

Dordogne prachtig maar nooit meer in een tent!!

Kleine rustige gemoedelijke camping, geen massaal gedoe. Zaten in een ingerichte tent vlakbij sanitair (wel verouderd) en het zwembad, ideaal voor de kids (11&9), klein en overzichtelijk waar ze zelf naar toe konden lopen met twee leuke glijbanen. Tafeltennistafels, petanc veld, midgetgolf, opblaasbaar luchtkussen, voetbal/volleybal/badmintonveld. Ligging van de camping is perfect om de omgeving te gaan verkennen. Opstap plek om te gaan Canoen op kilometer van de camping af, Sarlat (middeleeuws plaatsje) op 10 kilometer, zwemmen in de Dordogne een aanrader bij Vitrac (eet en dringelegenheid bij en speeltuin). Kasteel Castelnau mooi om te bezoeken. Helaas zijn wij na 5 dagen terug naar huis gegaan maar dat had zeker niet met het weer of omgeving te maken want die waren prachtig en hadden nog meer willen ontdekken! Camping was verder ook prima maar hadden invasie kakkerlakken op en in de tent....

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 1Anoniempje31-07-2018

8 redenen waarom je NIET naar deze camping moet

Ten eerste: badmeester is veel te streng Ten tweede: er staat een pooltafel om op te poolen maar mijn kinderen wouden gaan poolen maar dat mocht niet, want ze moesten dan wel iets halen/kopen. Ten derde: als je naar het zwembad/receptie/restaurant wil moet je eerst een lange trap en een grote heuvel op. Ten vierde: niemand van het personeel spreekt fantsoenlijk Engels. Ten vijfde:het eten smaakt naar niks. Ten zesde: onvriendelijk personeel. Ten zevende: te kleine huisjes. Ten achtste: saaie animatie voor kinderen.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8M Persoon26-07-2018

Mooie, groene camping !

Groene, verzorgde camping. Geen massa! Zwembaden prima je mag geen zwemshort dragen in het water. Zijn ze streng op. Elke dag animatie voor jong en oudere kinderen. S avonds vaak band of wat anders. Vriendelijk personeel zijn je bereidt met alles te helpen. Accommodatie was prima in orde.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5Adriaan en brigitte01-10-2017

prima camping maar.......

je moet tegen kritiek van de kok kunnen, sanitair echt verouderd kan echt niet meer in 2017, werd wel gepoetst maar de laatste dagen niet meer, twee toiletten met een bril en de rest zonder. schimmel in de voegen. Een zeer eigenwijze kok toen de spareribs 1 klomp vet was vond ie dat we het maar op moesten eten en kregen geen nieuwe moesten maar wat anders bestellen echt compleet belachelijk plek was goed, genoeg fietsroutes in de omgeving met fietspaden. We zaten aan het einde van het seizoen en mochten onze plek uitzoeken die was lekker ruim en zonnig.

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 9Nicolette22-09-2017

Geweldig

Wij zijn hier een week geweest in een stacaravan Bali, stacaravan was wat gedateerd maar dat maakte ons niet uit! Camping ziet er erg leuk uit, netjes, aardig personeel, leuk zwembad, en de omgeving is ook prachtig! We waren aan het einde van het seizoen, en ik was eerlijk gezegd bang dat je dit heel erg zou merken, maar eerlijk is eerlijk dit was absoluut niet het geval, Personeel was zeer vriendelijk! Alleen van het restaurant vond ik ze minder, maar dat mocht de pret niet drukken! Het weer viel een beetje tegen, dus dat was jammer. Maar al met al vond ik de camping super leuk! En is absoluut aan te raden !

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Degraeve Norbert13-09-2017

Goede camping met vriendelijke uitbaters

Mooie camping,centraal gelegen voor heel mooie uitstapjes naar oeroude stadjes en gemeenten

• 6Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2017

13 tips over Camping Les Granges

• Pietertje, 23-07-2012
    • kanotocht op de dordogne langs de 4 kastelen: rustig dobberen
    • sarlat: 's avonds, menus vanaf 14 euro, toeristenmarkt
    • hautefort, castelnaud: zeer mooie en interessante kastelen
    • monbazillac: wijnproeven (en kopen)
    • domaine de barbe (foie gras van een bezielde kweker, enkel franstalig)
    • beynac: kasteel + leuk dorp rondom
    • la rocque gageac: niks te zien
    • grot van proumeyssac: mooi spektakel

• Regina Scholte, 08-01-2013

Ideaal voor racefietsen. En een mooi fietspad over een oude spoorbaan voor de gewone fiets toerist. Op de fiets naar Sarlat is een aanrader.

• Jagertjes, 22-08-2012

Sarlat (incl de markt op zaterdag). Domme op donderdg met een hele leuke markt en je kunt er ondergronds druipsteengrotten bezoeken. Algehele tip: in juli en augustus vroeg op pad gaan want je bent niet de enige! (ivm parkeren overal)

16 vragen over Camping Les Granges

• Mariska, 11-04-2017

Vraag over de zwembermuda's

Kan iemand mij vertellen of je wel een zwemshort aan mag (korter model bermuda?). Of zijn alleen de zgn.'ballenknijpers' verplicht.

Mariska, 10-08-2017

Wij zijn net terug van 2 weken Les Granges. Omdat mij ook niet duidelijk was wat wel en niet mocht heb ik in april de receptie gemaild. Zij zeiden dat een short wel mocht als hij geen zakken had en niet te lang was. Dus deze korte shorts gekocht en zakken dichtgenaaid. Afgelopen weken werd er op de zwembroeken gelet, maar mn ene zoon werd er voortdurend op aangesproken en mn andere zoon pas de laatste dag, met steeds dezelfde toezichthouder.

annet, 23-06-2017

Officieel niet, maar van de 14 dagen dat we er waren, was er maar één zondag dat een groepje jongeren erop aangesproken werd, de andere dagen niet.

• Linda, 26-02-2017

Koelkast verhuur

Kan je ook een koelkast huren voor in de tent?

• sanne schuurmans, 28-11-2016

[email protected]

Ik ben heel benieuwd hoe de animatie is voor kinderen van 10 en 14 jaar. wij gaan in Juli voor tien dagen naar deze camping.

annet, 23-06-2017

Er waren wel wat sport-activiteiten, zoals een voetbal wedstrijd, volleybal of tafeltennis wedstrijd. Onze tieners hadden snel contact op het sport veldje, na het avond eten, en trokken de rest van de vakantie met een groepje op, Ook bij het avondprogramma voor de ouderen, trokken groepje tieners met elkaar op. De eerste week, waren er wat minder leeftijdgenoten (eind juli) dan de tweede week. Je moet het net treffen.

Camping Les Granges info

• Aantal sterrensterstersterster