Sorteren

Reviews over Groléjac (Dordogne)

Mooie, groene, rustige camping met mooie plekjes in de van

Annelies
    19-10-2018

Mooie, groene, rustige camping met mooie plekjes in de schaduw van de bomen!

Veilige omgeving voor kinderen!

Basisuitrusting in de caravan. Mooi terras met tuinmeubilair.

Heerlijk verwarmd zwembad.

Op wandelafstand van de rivier en vlakbij talrijke bezienswaardigheden in de Dordogne

Geen winkel op de camping maar op wandelafstand een slager, bakker en kleine supermarkt.

Dordogne prachtig maar nooit meer in een tent!!

Stam
    11-8-2018

Kleine rustige gemoedelijke camping, geen massaal gedoe.

Zaten in een ingerichte tent vlakbij sanitair (wel verouderd) en het zwembad, ideaal voor de kids (11&9), klein en overzichtelijk waar ze zelf naar toe konden lopen met twee leuke glijbanen.

Tafeltennistafels, petanc veld, midgetgolf, opblaasbaar luchtkussen, voetbal/volleybal/badmintonveld.

Ligging van de camping is perfect om de omgeving te gaan verkennen. Opstap plek om te gaan Canoen op kilometer van de camping af, Sarlat (middeleeuws plaatsje) op 10 kilometer, zwemmen in de Dordogne een aanrader bij Vitrac (eet en dringelegenheid bij en speeltuin). Kasteel Castelnau mooi om te bezoeken. Helaas zijn wij na 5 dagen terug naar huis gegaan maar dat had zeker niet met het weer of omgeving te maken want die waren prachtig en hadden nog meer willen ontdekken! Camping was verder ook prima maar hadden invasie kakkerlakken op en in de tent....

Mooie, groene camping !

M Persoon
    26-7-2018

Groene, verzorgde camping. Geen massa! Zwembaden prima je mag geen zwemshort dragen in het water. Zijn ze streng op. Elke dag animatie voor jong en oudere kinderen. S avonds vaak band of wat anders. Vriendelijk personeel zijn je bereidt met alles te helpen. Accommodatie was prima in orde.

Geweldig

Nicolette
    22-9-2017

Wij zijn hier een week geweest in een stacaravan Bali, stacaravan was wat gedateerd maar dat maakte ons niet uit! Camping ziet er erg leuk uit, netjes, aardig personeel, leuk zwembad, en de omgeving is ook prachtig! We waren aan het einde van het seizoen, en ik was eerlijk gezegd bang dat je dit heel erg zou merken, maar eerlijk is eerlijk dit was absoluut niet het geval, Personeel was zeer vriendelijk! Alleen van het restaurant vond ik ze minder, maar dat mocht de pret niet drukken! Het weer viel een beetje tegen, dus dat was jammer. Maar al met al vond ik de camping super leuk! En is absoluut aan te raden !

Goede camping met vriendelijke uitbaters

Degraeve Norbert
    13-9-2017

Mooie camping,centraal gelegen voor heel mooie uitstapjes naar oeroude stadjes en gemeenten

Groléjac (Dordogne) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 29 reviews