Groléjac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Groléjac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Groléjac (Dordogne)

Leuk klein dorpje aan de Dordogne

Familie Van der Maesen,
    24-8-2017

Grolejac is klein en vooral gericht op de lokale bewoners. Het ligt aan de Dordogne en vijf minuten verder ligt een meertje. Supermarktje, slager en bakker zijn aanwezig, evenals een hotel en een restaurant. Dat restaurant, Le Rond Point, is een aanrader. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en dat alles voor een bescheiden prijs. Een dessert voor € 3,-, waar vind je dat nog? Een familiebedrijf. Grote supermarkten vind je in Sarlat, dat een kwartiertje rijden is.

Kortom: klein maar charmant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima uitvalsbasis met lekkere bakker

annet,
    18-8-2016

Vanaf camping les Granges liepen we van deur tot deur in 10 minuten naar het winkelpleintje voor het brood (kan ook via de camping besteld worden). Leuk loopje er naar toe. Er is ook een supermarkt, ben je wat vergeten te kopen bij de grote supermarkten in Sarlat. Sommige huisjes goed onderhouden, anderen weer niet. Er is een meer, maar daar vragen ze toegang pp. voor. Goede uitvalsbasis voor een vakantie in de Dordogne. Je bent hier zo bij andere plaatsjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een mooie plek aan de Dordogne en dicht bij Sarlat

Fam Hulscher,
    19-10-2014

Grolejac zelf is niet echt bijzonder maar veel bezienswaardigheden in de Dordogne zijn van hieruit snel bereikbaar. Ook kan je hier goed in een kano stappen om door de mooiste stukken van de Dordogne te varen.

Sarlat is een hele mooie stad. Ook leuk om eens 's-avonds te gaan als het donker is. Heel sfeervol.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Prima omgeving

Nlo,
    28-7-2013

We vonden de omgeving waar we zaten niet fantastisch mooi. Vorig jaar in de Ardeche geweest waar het veel grilliger is. De dorpjes zijn altijd leuk en in Sarlat is altijd wat te doen. Het weer is heerlijk, lekker warm en als het regent is het daarna weer snel lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Typisch Frans dorp

Jagertjes,
    22-8-2012

Typisch Frans dorp waar weinig te belven valt. Wel een kleine supermarkt (Casino) maar voor hetgrote werk moet je naar Sarlat of Gourdon. Iets verderop bij het meertje wel een heel leuk en gezellig resturant (reserveren aangeraden!) waar het erg druk was zowel bij lunch als diner. In de omgeving is meer dan genoeg te doen en te bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Groléjac (Dordogne) scoort een 6,2 uit 10, op basis van 29 reviews