Sorteren

Reviews over Groléjac (Dordogne)

Leuk klein dorpje aan de Dordogne

Familie Van der Maesen
    24-8-2017

Grolejac is klein en vooral gericht op de lokale bewoners. Het ligt aan de Dordogne en vijf minuten verder ligt een meertje. Supermarktje, slager en bakker zijn aanwezig, evenals een hotel en een restaurant. Dat restaurant, Le Rond Point, is een aanrader. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en dat alles voor een bescheiden prijs. Een dessert voor € 3,-, waar vind je dat nog? Een familiebedrijf. Grote supermarkten vind je in Sarlat, dat een kwartiertje rijden is.

Kortom: klein maar charmant.

Prima uitvalsbasis met lekkere bakker

annet
    18-8-2016

Vanaf camping les Granges liepen we van deur tot deur in 10 minuten naar het winkelpleintje voor het brood (kan ook via de camping besteld worden). Leuk loopje er naar toe. Er is ook een supermarkt, ben je wat vergeten te kopen bij de grote supermarkten in Sarlat. Sommige huisjes goed onderhouden, anderen weer niet. Er is een meer, maar daar vragen ze toegang pp. voor. Goede uitvalsbasis voor een vakantie in de Dordogne. Je bent hier zo bij andere plaatsjes.

Prachtige omgeving!

Alfred
    22-5-2016

Veel groen en kastelen en natuurlijk de Dordogne is prachtig om een dagje aan te vertoeven.

Goede wegen en alles makkelijk bereikbaar.

Fantastische plek

H.wiltenburg
    20-7-2015

Geschikt voor groot en klein

Een mooie plek aan de Dordogne en dicht bij Sarlat

Fam Hulscher
    19-10-2014

Grolejac zelf is niet echt bijzonder maar veel bezienswaardigheden in de Dordogne zijn van hieruit snel bereikbaar. Ook kan je hier goed in een kano stappen om door de mooiste stukken van de Dordogne te varen.

Sarlat is een hele mooie stad. Ook leuk om eens 's-avonds te gaan als het donker is. Heel sfeervol.

Groléjac (Dordogne) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 29 reviews