Camping Les Franquettes

Kleine hotelsWeer vandaag27°18°
Camping Les Franquettes
7,1

5 reviews over Camping Les Franquettes in het Nederlands

Geen aanrader wat mij betreft

Klaas
6-8-2018

Geen aanrader deze camping. Sanitair is zeer gedateerd en ronduit vies. Nieuwe beheerder beweerd dat er tweemaal daags wordt schoongemaakt, maar daar heb ik zeer sterk mijn twijfels over. Ik heb nog nooit een schoonmaker/schoonmaakster bij het sanitair zien rondlopen. Camping is daarnaast zeer gefocussed op verhuur van mobile homes waarvoor "gewone" kampeerplekken worden ingeleverd. Een aantal malen per week is er tot zeer laat harde muziek (tot wel 00:30 en soms wel tot 01:00 uur). Als je dan in de richting van de boxen staat wordt je daar niet blij van. De kampeerplek die wij hadden was groot en met voldoende schaduw en zon, alleen jammer dat niet even het gras gemaaid werd voordat wij kwamen. Zwembad is niet groot maar voldeed prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping

Jan Willem
4-6-2014

Dit jaar weer op deze camping geweest. Het volleybalveld plaats heeft gemaakt voor een aantal verhuur mobilhomes en de speeltoestellen zijn allemaal vernieuwd. Een aantal vaste plaatsen zijn verruild voor toeristenplaatsen. De kampeerplaatsen blijven prachtig gelegen de ondergrond is gras en liggen in de zon, schaduw of half/schaduw. De plekken zijn wisselend van grote, de plaatsen aan de rand zijn heel groot. De camping is erg overzichtelijk voor de kinderen (en ouders). De Fransen blijven de overhand houden al merkten wij dit jaar dat er meer Nederlandse en Duitse gezinnen waren.

Het blijft een leuke camping voor weinig geld op 15 minuten fietsafstand van het strand (Le Gurp) of met de auto 5 minuten.

Dit jaar gaan wij weer op de bonnefooi die kant op.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Echte Franse camping

Janine
12-9-2013

In juli wáren wij met onze 2 dochters (16,15) op deze camping. Plekken zijn wat wisselend qua grootte, meeste met schaduw. Toiletten zijn echt Frans, geen toiletpapier en geen wc bril. Ook niet brandschoon. Douches zijn prima. Zwembadje is heerlijk om af te koelen. Wifi bij de kantine. Paar keer in de week iets te oen zoals karaoke, dansavond, bingo. Lekker kneuterig! Je kunt patat en pizza's afhalen. Er staan bijna alleen mar Fransen op de camping. S'

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Echte Franse camping in een verrassende omgeving !

Henk
26-7-2011

Camping Les Franquettes in Grayan-et-l'Hopital is een echte Franse camping. Goed onderhouden toiletgebouw met fijne douches Ligging is verrassend naast een natuurgebied waar een fietspad doorloopt. Mooi uitgangspunt om de omgeving te ontdekken zoals Talais en de wijnstreek met zijn kastelen Vijf kilometer van het mooie zandstrand. Voor iedereen die echt Frans wil genieten een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2011

Fantastische camping, aanrader

Dirk Zwager
17-8-2009

Aardige, groene camping in oude boomgaard met grote plaatsen met zowel zon als schaduw op de meeste plekken, in 2007 ook al geweest. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Er is een heerlijk mooi en schoon zwembad, speelveld, volleybalveld, speeltuin, ping pongtafel en jeu-de-boulesbaan. Sanitair is schoon en stonden in juli/augustus geen wachtrijen. Verder kan je brood op de camping halen en een simpele maaltijd en patat. De camping is rustig gesitueerd aan de rand van het dorpje Grayan en het bos. Voor het bezoeken van het strand (5 min met de auto, 15 min met de fiets) en maken van fietstochtjes een ideale uitvalbasis. De eigenaar doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Voor weinig geld een leuke camping met goede faciliteiten. Boodschappen kunt u in Grayan doen. Een aanrader wanneer u deze streek wilt bezoeken. Wij gaan er zeker nog eens heen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Franquettes in Grayan-et-l'Hopital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Franquettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.