Camping Euronat

35 reviews over Camping Euronat in het Nederlands

Volgend jaar weer

Heleen
26-8-2018

Prachtige naturisten camping aan het strand. Door de mensen bij de receptie wordt je vriendelijk te woord gestaan bij aankomst. Er zijn ruime plekken in de zon en schaduw. Op de kampeer plekken voor de tenten en vouwwagens hebben wij niets gehoord van het centrum waar regelmatig live muziek is. Er is een heerlijke bakker op de camping en diverse eetgelegenheden waar je ‘s avond heerlijk kunt dineren met vriendelijk personeel. Het viel ons op dat bijna iedereen bloot loopt. Dat je op de fiets een broekje draagt lijkt me logisch. Op het strand hebben wij een stel van rond de 40 en een vader met kids gezien die volledig in badkleding waren. Dan vraag je je wel af wat zij hier doen maar verder is iedereen lekker bloot. Voor honden is Euronat ook een Eldorado, een apart honden strand waar ze heerlijk kunnen spelen met andere honden en los kunnen lopen. Overigens waren ze bij de restaurants ook erg vriendelijk voor onze hond.

Mooie naturistische bestemming veel textiel helaas

Fam de Bruijn
14-8-2018

Wij komen meer als 20 jaar in Euronat en dit jaar voor het eerst in het hoogseizoen oeps echt druk maar zeker gezellig Vanzelfsprekend genieten we van het strand,zwembad,natuur,activiteiten, het centrum ect . We zijn wel teleurgesteld dat we in de loop der jaren steeds meer mensen aangekleed zien bij 32 graden ?. En zelfs bikini,s zwembroeken op het strand savonds is 99 % van de mensen gekleed op het centrum Je loopt bijna voor .... als je naturistisch rondloopt en dit bij hoge temperaturen hoezo naturistische vakantie echt ongemakkelijk

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zon zee ruimte en rust. Prefect.

Inge
15-4-2018

Super mooie camping met volop ruimte en rust . Enorm groot, maar dat heb je nauwelijks in de gaten. prima gelegen aan zee. je fietst zo naar het strand , waar je nog eens alle ruimte hebt. Super breed strand en een zee met heerlijke golven waar je veilig kunt zwemmen of pootje baden omdat de strandwacht een oogje in het zeil houdt. Wie wil dat nou niet.

Nouscka
26-10-2017

Heerlijke camping, vriendelijke mensen Ongedwongen Thalasso is fijn

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie voor jong en oud

Familie
22-6-2017

Een fantastische vakantie gehad. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt en wij hebben ook genoten van een heerlijke relaxte vakantie. Deze camping is perfect voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Voor elk wat wils en een heel mooi zwembad met glijbanen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ontspannend strand, ruimte genoeg,ook voor fietsen

Mackydou
19-4-2017

De rust en ruimte is wel degelijk aanwezig. We komen hier al meer dan 10 jaar. Stilaan wordt iederéén er zich terug van bewust dat "naturistisch" ook betekent naakt zijn. Diegene die dat niet doen (bij warm weer), zijn wat ons betreft "loerders", en horen niet thuis op deze camping. Internet en onthaal aan de receptie zijn grote minpunten... Internet is zogoed als niet mogelijk, en op die 10 jaar zijn wij nog nooit leuk ontvangen, uitleg krijgen,over het reilen en zeilen op deze camping, moet je zelf maar verzinnen. Info over toeristische zaken, verwijzen je steevast naar gemeentelijk info... pff

Gereisd Met partner in augustus 2016

Kampeer tarief en WIFI is erg duur

Frank
7-10-2016

Kampeer tarief is erg duur Maar je krijgt wel eekhoorn zegeltjes bij lang verlbijf En bij het inleveren van 10 stuks krijg je bij een volgend verblijf 1 dag gratis Maar Let op wel van het gemiddelde camping tarief Je moet bij aankomst gelijk betalen Maar als je langer wil blijven En het kampeer tarief dan lager is als bij aankomst Word alsnog het gemiddelde kampeer tarief herberekend Je moet onderhand een rekenwonder zijn om te begrijpen hoe ze het berekenen

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Was heel leuk met onze motor en tentje...

JiePie
8-8-2016

Leuke, heel grote wat prijzige camping. Maar was voor ons toch een heel rustige week geweest. Ja kan zelf kiezen of je rustig alleen wil genieten op je plekje of mee doet aan het feestgedruis van de centrale commerciële zone. Wel rekening mee houden dat je na 22.00 u aan geen eten meer geraakt in de resto's... Grote leuke percelen om je tent te zetten.

Grote ontgoocheling! 3/4 van de vakantiegangers loopt gekleed rond. En na 18.00 u zo goed als iedereen. Daar moet dringend wat aan gedaan worden. We hebben het ons niet aan getrokken en geen kleren aan getrokken (zolang de temperatuur het toeliet ;). Maar op deze manier mag of kan je eigenlijk niet meer spreken van een naturistencamping! Eerder van een camping waar je ook naakt mag leven...

En koop geen veel te dure toegang voor het internet voor een dag of langer. Is waardeloos... Als je al verbinding kan maken is het aan het cybercafé.

Maar we gaan zeker nog eens terug hoor!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Camping in het bos

H.A.C.
25-7-2016

Wij waren er van midden juni tot midden juli 2016.

Zeer groot gebied; meer een klein dorp. Vanaf de ingang tot het strand ca. 2km. Een fiets is een noodzaak. In het centrum een plein met allerlei winkels en 4 restaurants. De bakker is beroemd. De receptie spreekt Engels en Duits, maar verder wordt er in de winkels en in de restaurants alleen Frans gesproken. De bediening is vriendelijk.

Er zijn verschillende gebieden voor huisjes, tenten en caravans. Caravanplaatsen: alle comfortplaatsen met elektra, water en waterafvoer. De plaatsen zijn zeer verschillend van breedte; wel gaan de meeste plaatsen diep het dennenbos in. Sommige plaatsen zijn onder de bomen (fijn als het heel heet en er veel zon is) en andere plaatsen meer in de zon (fijn in het voorjaar). Let wel op waar je je auto zet want de bomen “lekken” hars. Ruime wasruimtes met goede warme douches. Er wordt schoongemaakt op zijn “Frans”.

Er zijn meerdere restaurants waar het eten van redelijk kwaliteit is. Het beste eten krijg je in het visrestaurant. Binnen is men gekleed, buiten gemengd afhankelijk van de temperatuur. Er ligt een mooi groot verwarmd zwembad. Het strand is breed bij eb maar smal bij vloed. Je kunt vele kilometers langs het strand lopen en naadloos bruin worden.

Wifi kost €38 voor 2 weken; €44 voor 3 weken; zeer traag: veelal langzamer dan 16 Kbps. Naar internet radio luisteren gaat gepaard met onderbrekingen; youtube filmpjes kijken kun je vergeten. Na 21 uur is het zo traag dat mails versturen zelfs niet meer lukt. Van de provider kreeg ik het volgende commentaar: "I am sorry that you are not satisfied. I live in Euronat and at home with my livebox I have already the same problem for youtube and the radios because telecommunications in this area are very poor. Coconuts is available to go to internet, consult and send your emails. Perhaps at some hours it will be better". In juni was het vrij rustig; begin juli werd het drukker. Dan is het 's avonds op het plein ook erg gezellig.

Het gebied leent zich uitstekend om te fietsen. Het is vlak. Het dichtstbijzijnde grotere plaatsje Montalivet ligt op 8 km afstand en is via een mooi fietspad goed te bereiken.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijk

V.v
1-5-2016

Hadden een huisje gehuurd op het park, Tibet 6est ( super schoon en fris huis ) Prachtig vernieuwd huis, met een heerlijke grote buitendouche en een tuin vol privacy ( mooi tuinset en heerlijke ligbedden) Er waren goede fietsen bij het huis, zodat we heerlijk de omgeving konden verkennen. De zee, is heerlijk, loopt geleidelijk af, wel hoge golven maar dat is ook wel weer heel erg leuk om in te bodyboarden. Ook dit jaar gaan we weer 3 weken, en hebben gelukkig het zelfde huis Tibet 6 Est kunnen huren. Voordeel is ook dat er een tv is met dvd speler dus mochten de kids zich even vervelen dan kunnen ze even een uurtje relaxen. Top locatie, op een prachtig park waar mensen nog respect voor elkaar hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Euronat in Grayan-et-l'Hopital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Euronat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.