Camping Des Familles

Camping Des Familles
8,4

21 reviews over Camping Des Familles in het Nederlands

Goede nette camping, leuk zwembad, vlakbij zee

Francois van oostveen,
23-2-2019

hele mooie camping en omgeving

goede plekken na overleg maar dat is meestal op een camping.

zwembadje perfect voor de kinderen, 15 minuten fietsen naar zee. In de omgeving is het natuurlijk. Goede moules frites. leuke disco 1x in de week.

1 minpunt is dat de openbare wasplaats bij ons ook werd gebruikt om chemische toiletten in te legen dus dat was echt smerig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne en ge\ellige camping

Heidi,
14-8-2018

Mooie, overzichtelijke en gezellige camping, lekker dichtbij prachtige stranden. Mobile home prima uitgerust, fijn zwembad en fantastische horeca (erg goed eten voor leuke prijs). Hopelijk tot volgend jaar!

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijk strandleven

Chantal,
9-8-2018

Mooie camping met genoeg voorzieningen. Wij hadden de supervenus gehuurd en beviel prima. Alles wat je nodig had was aanwezig. Klein maar fijn zwembad om af te koelen na een stranddag.

Ik zou soulac sur mer aanraden. Mooi strand met leuke golven en reddingsbrigade die goed oplet.

Leuke boulevard met kleine winkeltjes en goed eten. Het eten op de camping is ook heerlijk vooral de pizza.s. al met al een mooie camping en omgeving wij gaan zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige gezinscamping

Martin,
5-8-2018

Mooie camping, prima als uitvalsbasis naar de vele omliggende stranden. Maar ook prima om dag op de camping te blijven met een verkoelend zwembad. Heel veel schaduw plekken, leuke verdeling tussen stacaravan plekken en kampeerekken. Goed en behulpzame medewerkers. Een prima camping, zeker aan te bevelen als je in de Meddoc regio wilt verblijven.

Gereisd anders in augustus 2018

Leuke familie camping voor 8 dagen

Linda,
30-7-2018

Kleine familie camping met stacaravans en kampeerplekken door elkaar in de straatjes. Sta caravans zijn zeer netjes. Niet vergeten om beddengoed mee te nemen voor enkele en dubbele matrassen ( de slaapbank in de woonkamer gaat ook uit van twee persoons beddengoed). Zwembad en ruime speeltuin aanwezig. In de omgeving is heel weinig te doen. Restaurant heeft kleine kaart maar wel goed eten. ( het duurt wel even voordat het eten opgediend wordt) dagelijkse markt te vinden in Montalivet, hier bevinden zich ook een aantal grotere supermarkten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer g oed

Frans,
25-6-2018

Goede sfeer en prima begeleiding. Altijd iemand bereikbaar en goed aanspreekbaar.

Gereisd anders in juni 2018

Hele fijne camping voor gezin met jonge kinderen

Familie uit Brabant,
18-9-2017

Zeer warm welkom/ontvangst.

Stephen en zijn vriendelijke collega's deden hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Camping is klein, eenvoudig, schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Sanitair is retro maar netjes en wordt zeer goed schoongemaakt.

Zwembad is klein maar prima voor kinderen tot 12 jaar, absolute plus was het Gurp strand op 5 minuten autorijden. Tip: koop een bodyboard, leuk voor op de golven.

Barretje vd camping is supergezellig, vanuit hier kun je de kids eenvoudig in de gaten houden in het zwembad, dit is een ook een van de regels.

Prijs/kwaliteit is absoluut goed te noemen. Wij betaalden voor een gezin met 3 kinderen ca. € 40,- per nacht. Een ruime kampeerplek voor een grote tunneltent en kleine bijzet tent.

We hebben veel ervaring maar dit zijn de campings waar we het voor doen! Leuke Franse sfeer, en alle nationaliteiten aanwezig.

Ruime plek met schaduw/zon en bomen!! Ja, ja, we konden zelfs onze hangmat gebruiken, helemaal gelukkig!

Ik heb verhalen gelezen voor aankomst op Zoover, deze klopten helaas niet allemaal. Laat je hierdoor niet leiden/afschrikken.

Een camping zo dicht bij het strand, tegen een goede prijs en met gastvrije en vriendelijke mensen moet je geprobeerd hebben!

Groet,

Familie uit Brabant met 3 kinderen in de leeftijd 5 tot 12 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verlaten in oktober

OCMJ
24-10-2016

Na een paar keer vragen kwamen wij erachter dat wij de enige gasten waren (aankomst 16 oktober) en na onze check-in ging de receptie weg (dicht) om 15u. In de omgeving was (zondag) geen kip te zien of een droog brood te krijgen (dure restaurants bij het strand waren wel open). Wij voelden ons niet veilig zo moederziel alleen op de camping en zijn de volgende ochtend vroeg om 5u vertrokken. Om er te komen moet je de pont nemen (tip). De reisorganisatie heeft op ons verzoek een restitutie aangevraagd (1 nacht i.p.v. een week) en de camping heeft dit akkoord bevonden. Dit vonden wij wel ontzettend coulant van ze en ook de reisorganisatie bedankt! Voor natuurliefhebbers prima camping (geen TV), mooie ruimere huisjes en mooie stranden, maar voor ons was het geen succes helaas.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Toffe camping

Vandomburg
28-8-2015

Leuke camping, wij hadden een grote tent en bijzet tent voor de kids, ruime plaats in de schaduw maar er zijn ook wat kleine plaatsen. Het is een levendige camping met de meeste Fransen gasten maar dat vinden wij geen probleem. Toiletten en douches prima bij de bar de andere is verouderd en er is geen licht s'avonds. Leuke activiteiten voor de kids en een keer per week disco tot 1 uur s'nachts. In de omgeving is veel te doen leuke dorpen om te shoppen en het meer hourtin is ook de moeite van het bezoeken. Wij hadden onze hond bij en die mocht lekker op het grote strand wat niet overal gebruikelijk meer is in Frankrijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super chille camping

k. de Vries
31-5-2015

Kleine zeer relaxe camping, alles is er.......op een kleine schaal. Wij vinden dat prima. Wij komen er nu voor het 3e jaar! Fred en team staan altijd voor je klaar!!! 2jaar HM nr 32 gehad, top caravan en nu 2weken nr:42........ ;) we kunnen niet wachten om weeeeer naar deze camping te gaan!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Familles in Grayan-et-l'Hopital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Familles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.