Vakantiehuis Gites Flora

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Genis (Dordogne)

9.3Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

23 reviews over Vakantiehuis Gites Flora

• 2019
    10familie Groot13-08-2019

Wat een geweldige locatie, een echte parel. Heerlijke gite, fantastische gastheer en gastvrouw. De rust, ruimte en luxe die wij bij Gites Flora hebben genoten waren helemaal top. Tel daar een heerlijk zwembad bij op, en het plaatje is compleet Daarnaast is de locatie centraal gelegen, alle activiteiten en leuke plaatsen zijn nooit ver weg.

Loek en Leny, hartelijk dank voor de heerlijke tijd die wij bij jullie mochten beleven ! We komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    8Hans03-08-2018

Geweldige vakantie gehad

Door de familie erg goed ontvangen en er staan verschillende gite's hier. Zeer mooie en rustige omgeving. Omdat we zelf nogal "brocante-achtig" zijn hebben we goede tips gekregen om in de buurt te kijken. Alle overige bezienswaardigheden in de Dordogne zijn goed te bereiden. Wij hadden gite Dumas en waren daar zeer tevreden over. Het was schoon en van voldoende gemakken voorzien. Ach, misschien moet er wat meer glaswerk komen, maar is eigenlijk peanuts. Met de warmte in de zomer is het heerlijk even afkoelen in het zwembad, met overigens een geweldig uitzicht. Kindvriendelijkheid geef ik een 7, omdat we al echt uit de kleine kinderen zijn en geen goede indruk hebben of het wel kindvriendelijk is... Ik denk overigens van wel, er staat een klimtoestel en een groot grasveld om te spelen

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Anemoon06-09-2017

Heerlijke, mooie tuin en zembad, fijn huis

In Gites Flora hebben wij een hele fijne vakantie gehad. De tuin is heerlijk met een groot grasveld en plekjes waar je lekker in de zon of in de schaduw kan zitten. Ook het zwembad is prachtig met ligstoelen en uitzicht over een mooi dal met grote bomen en 'savonds een zonsondergang. We hebben enorm genoten van de rustige omgeving met veel natuur, vogels, fruitbomen en vlinders. De gite beviel ons ook goed. Overdag lekker koel en in de nacht aangenaam. De badkamer en keuken zijn goed en hebben alles wat je nodig hebt. Het huis was schoon en de lakens fris. De gites hebben een mooi, oud karakter met grote houten balken en grof stenen muren, erg Frans en rustiek. Ook hadden wij een fijn terras met grote tafel om aan te eten. De ontvangst was bijzonder gastvrij met een heerlijke fles wijn op tafel en de gastheer en vrouw waren ontzettend aardig en behulpzaam. Wij zouden zeker nog eens terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Sabina van Vlijmen04-09-2017

Wij zijn in Gites Flora helemaal tot rust gekomen

Als je van heerlijke landschappen , prachtige dorpjes en een bakker om de hoek houdt dan zit je hier helemaal goed. De Nederlandse eigenaars zijn heel hartelijk en je voelt je meteen thuis. Zij weten veel van het land en kennen elk weggetje en elke Brocante. Het huisje waar wij zaten was gezellig ingericht en schoon. Ieder huisje heeft een eigen terras , maar in de grote tuin met prachtige bomen en heerlijk uitzicht kan je ook lekker luieren . Het zwembad ligt goed in de zon en heeft fijne ligstoelen. Alle mooie plekjes van de Dordogne zijn goed te bereiken vanuit Genis. Wij zouden gites Flora aan iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Barbara johanna31-08-2017

heerlijke ontspannen vakantie

Een hele relaxte vakantie in een prachtige natuurrijke omgeving. De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en weten ontzettend veel over de omgeving te vertellen, waardoor je nog enthousiaster wordt over de dordogne.Zij zorgen ervoor dat je je zeer welkom voelt. De accomodatie was zeer ruim en schoon en voorzien van alle gemakken. Het is een fantastische plek wanneer je op zoek bent naar rust en een prachtige natuur,afgewisseld met activiteiten in de directe omgeving (denk aan kanovaren, shoppen, wandelen,excursies etc).Het is zeker geen vakantie voor mensen die van actie houden of graag all-inclusive vakanties boeken maar wanneer je heerlijk tot rust wil komen en optimaal wil genieten van elkaar en de omgeving, is dit een aanrader. Wij komen volgend jaar zeker weer terug naar Gites Flora, omdat we hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Familie Stok10-09-2014

Fantastiche plek!

Een prachtig huis dat ontzettend mooi is ingericht. De keuken is van alle gemakken voorzien. De badkamer is groot en ook van alle gemakken voorzien. De tuin is enorm groot waarin je heerlijk kunt relaxen. Een klein zwembad dat prima geschikt is om in af te koelen en met een luchtbed is het heerlijk dobberen. Vanuit de voortuin kun je genieten van het prachtige uitzicht over de heuvels. De uitstapjes die wij hebben gedaan waren gemiddeld 45 min rijden. Voor ons een prima reistijd omdat je op die manier ook heel mooi de omgeving kunt bekijken. Er zijn vele mooie uitstapjes die je kunt doen. Supermarkten zijn goed bereikbaar met de auto. Wat wij gigantisch mooi vonden waren de wandelingen die je kunt maken vanuit het huis. Er zijn verschillende rondwandelingen aangegeven en je kunt deze zo lang of kort maken als je zelf wil. Kortom een vakantie om nooit te vergeten en alle dank aan Louk en Lenie voor de gastvrijheid en de goede zorgen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Dedene - Croquette - Dekemele19-08-2013

Mooie omgeving, maar te weinig kindvriendelijk

De leuk ingerichte tuin bij 'Gites Flora' is adembenemend. De verrassende hoekjes, de kwakende kikkers, de razendsnelle hagedissen en zoveel meer van deze groene natuur maken van dit domein iets unieks. Het zwembad is heel mooi, maar niet echt dienend voor de allerkleinsten. De omgeving biedt enkel een schommel en een kleine zandbak die verwaarloosd zijn. Duidelijk onbruikbaar voor kleine kinderen. De rust en de oase van puur genieten komt echt op de eerste plaats. Spelende kinderen horen jammergenoeg niet in dit plaatje thuis. Wij hadden de indruk dat de eigenaars het niet gewoon waren om met jonge kinderen om te gaan. Maar naast dit mindere aspect is deze plaats een perfecte stek voor gezinnen met grote kinderen die tenvolle van de vakantie, zon, zwembad en de leuke plekjes van Frankrijk willen genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Erik Muis14-10-2012

Alsof je in je eigen huis bent

Goede vriendelijke ontvangst, 2 weken in Lavareille "gewoond", ruim huis met veel comfort, ruime ouderslaapkamer, badkamer met dubbele douche met onze tweeling van 3 jaar ideaal na het zwemmen in de ruime tuin, beschut terras, mooie authentieke bouwstijl, zwembad op hoogte zodat kids er niet zelf in konden. Wel voor rustzoeker, op 2 km bakker, binnen straal 1 uur prachtige stadjes etc. Ruime uitnodigende keuken met alle spullen voor uitgebreide lunch/diner. Verder Nederlandse TV voor stille avonden toch wel prettig. Kortom, aanrader voor ook gezin die van rust en ruimte houdt in stijlvol huis.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 10Fredie Loot-van Gigch16-09-2012

De mooiste plek in de Perigord Vert

De gîtes zijn fantastisch en is niets op aan te merken. Als er mensen zijn die klagen dan ligt dat aan hen en niet aan de inrichting of wat dan ook. Wij komen hier beslist weer een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Douma29-07-2012

rust en kwaliteit

in huis in dorpje lavareille geweest, boerderij is met zorg en behoud authentieke details gerestaureerd, erg mooie rustige plek, leuk zwembadje voor de kids

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Vakantiehuis Gites Flora info