Vakantiepark Domaine de Gavaudun

Vakantiepark Domaine de Gavaudun
8,7

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Gavaudun voor je op een rij gezet:

14 reviews over Vakantiepark Domaine de Gavaudun in het Nederlands

Ondanks dat we een fantastische vakantie hebben gehad vinden we huisje G3 eigenlijk niet voldoende. Het is er vochtig en er hangt een muffe geur. De slaapkamer is aan een opknapbeurt toe en er zitten vochtplekken in de muren. De badkamer is naar onze mening ook echt aan vervanging/renovatie toe. Vooral de wc en douche, wat niet meer is dan een bak met douchegordijn is onvoldoende.

Heerlijke accommodatie en omgeving voor twee weken met een gezin met kinderen tot een jaar of 18 of stellen. Lijkt me heerlijk om over een aantal jaar nog eens terug te komen, beveel het in ieder geval familie en vrienden aan!

Gemoedelijk kleinschalig vakantiepark.

meervrouw
12-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het ontvangst op het domein is allerhartelijkst, Erik,Michelle en Vincent doen hun uiterste best om je een aangenaam verblijf te geven.

Wij hebben het goed naar onze zin gehad, het zwembad is heerlijk, de sportfaciliteiten zijn goed en kunnen kosteloos uitgevoerd worden.

Ons huis was aan de kleine kant maar de veranda maakte veel goed.

Fantastisch. Absolute aanrader

H. Schuiteman
3-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Schitterende kleinschalig vakantie park. Erg compleet huisje. Hele vriendelijke en betrokken eigenaars / medewerkers. Super ontvangst. Worden leuke activiteiten georganiseerd. Erg goeie prijs / kwaliteitsverhouding. 1 x per week welkomstborrel met veel informatie over het park en de omgeving. Culinaire markt in dorpje in de buurt aanrader !

Een heerlijk kleinschalig parkje

lepoeter
23-9-2014
  • Onderkomen8

Een week was te kort om helemaal in het ritme van Gavaudun te komen. Wt een ontdekking! Het is een kleinschalig park, gelegen in een bosrijk stuk. Sluit me aan bij recente beoordelingen qua inzet van de eigenaren.

Aanvullend wil ik benoemen de kindvriendelijkheid. Géén grootschalige dingen, waardoor het voor kinderen tot een jaar of 12 super is. Veilig en een goed aanbod. Het restaurant zou vaker open mogen zijn (nu 4 keer per week). Ook voor lunch misschien? (een warme late lunch is vaak fijner met kleinere kinderen)

Ga zo door!

Heel erg aanbevolen. Prima voor kinderen

Erik
10-8-2014
  • Onderkomen9

Ideale locatie. Ongeveer 2 uur van Bordeaux. The eigenaar Eric Schlosser spreekt Nederlands, Frans, en Engels en is uitermate behulpzaam. Hij organiseert aan het begin van de week een welkomst-drankje, en legt dan heel precies uit wat er te doen is in de omgeving. Hij weet erg veel van de plaatselijke geschiedenis, dus dat is ook interessant. Er is een zwembad, een tennisbaan, pingpong tafels, etc. Het is erg rustig omdat de huisjes omgeven zijn door velden en een bos dat ook behoort tot zijn gebied. Het was erg schoon, en ze checken elk huisje voor de nieuwe mensen aankomen.

Eric en Michèle, Gerant, 4-9-2014
Dank u voor uw vriendelijke en gedetailleerde beoordeling. Wij proberen eigenlijk zoveel mogelijk Nederlanders en Vlamingen aan te trekken om ons Nederlands niet te vergeten (wij zijn Belgen, Franstalig, en zijn 10 jaar geleden in Gavaudun verhuisd). De Dordogne-Lot streek is zo mooi en zo interessant, we zijn altijd blij onze passie voor de regio met onze gasten te delen.

• Onderkomen9

Ideale locatie. Ongeveer 2 uur van Bordeaux. Heel veel te doen. De eigenaar Eric Schlosser spreekt Nederlands, Frans, and Engels. Aan het begin van de week organiseert hij een welkomst drankje, en gaat hij heel precies beschrijven wat er te doen is in de omgeving. Wat wij gedaan hebben heb ik hieronder aangegeven (zie TIPS). Ze hebben een zwembad en een tennis baan. Het is heel erg rustig omdat de huisjes omgeven zijn door velden en een bos dat allemaal behoort tot zijn gebied. Hij organiseert ook zelf een hele leuke kano tocht.

Eric en Michèle, Gerant, 4-9-2014
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inderdaad nu uitstekend goed sportfaciliteiten, met verlichting en verwarmt zwembad, en in juli-augustus organiseren we veel activiteiten. De kanotocht is zeker aan te raden met zwemmen, picknick en ongelooflijk uitzichten.

Mooi gelegen

VERBIEST HUGO
19-12-2013
  • Activiteiten9

Weliswaar wat afgelegen maar ideaal om uitstappen te maken in de dordogne en de lot. Propere huisjes en vriendelijk onthaal. Meertalige directie.

Eric en Michèle, Gerant, 3-9-2014
Dank u voor uw beoordeling. Het was een plezier jullie hier te kunnen ontvangen. Wij zouden graag de gelegenheid nemen om een bijkomende uitleg te geven : natuurlijk lijkt het domaine volledig anders gedurende de zomervakanties, met alle kinderen rond en alle georganiseerde activiteiten, en buitenseizoen waar de ligging zeer rustig is en je zult meer tijd spenderen om onze geschiedenisrijke streek te bezoeken.

Droomplek, authentieke vakantie in de Dordogne

Ronald Krop
24-1-2013
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

een rustig domaine; mooie gelegen ten opzichte van veel bezienswaardigheden: domaine zelf is groots veel natuur en Puur genieten van het leven zelf.

Eric en Michèle, Gerant, 3-9-2014
Bedankt voor uw beoordeling. Het vakantiepark is nog steeds heel rustig maar met enkele nieuwe huisjes kunnen we nu nog meer activiteiten aanbeiden voor de kinderen van alle leeftijden ...

Fijne plek in prachtige omgeving

krempost
2-1-2013
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi park, natuurlijk in de omgeving opgenomen. Kleinschalig en daarmee nog overzichtelijk, gezellig en vriendelijk. Gastheren doen hun best om er iets goeds van te maken.

Eric en Michèle, Gerant, 3-9-2014
Bedankt voor uw beoordeling. Wij werken inderdaad hard om ieder jaar nog te verbeteren. Zie onze nieuwe website.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de Gavaudun in Gavaudun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de Gavaudun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.