Tijdelijk €25 aanbetaling

Moulin de David

We hebben de beste aanbieders voor Camping Moulin de David voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 36 reviews
+19

8FantastischScore uit 36 reviews
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

36 Reviews over Moulin de David

• 8Alex23-11-2022

Fijne camping

Fijne camping, chalet op ruime plek gehhuurd, ook chalets op kleinere plekken gezien.... Zwembad en zwemvijver zijn heerlijk. Genoeg bedjes, alleen op echt drukke momenten waren ze vol. Restaurant is goed, alleen te weinig plek, afhalen ook moeilijk. Omgeving was mooi, maar dichter bij rivier de Dordogne vonden wij mooier. Diverse uitstapjes op ±1 uur rijden en erg leuke dorpjes/ steden in de omgeving. Mix Nederlands/ Frans op de camping is goed.

• 8judith15-08-2022

heerlijke ontspannen vakantie!

we hebben drie heerlijke weken gehad op deze camping. Het zwembad en het meertje waren heerlijk verfrissend. we hadden een mooie schaduwrijke plaats. de eigenaar is super vriendelijk. De kinderen (6-11 jaar) hebben zicht prima vermaakt. De camping is langgerekt, wij hadden een goede plaats, de xxl plaatsen zijn wel verder weg. Een xl plaats was groot genoeg voor onze vouwwagen met voortent en luifel. Een aanrader voor iedereen die ontspannen op vakantie wil, met genoeg uitstapjes in de buurt.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Peter15-08-2019

Kleine rustige langgerekte camping.

Langgerekte camping. Wij stonden op een XL plek. Deze plekken liggen aan het eind van de camping in de schaduw. De tent paste er net aan op. Standaard plekken zijn erg klein.

Zwembad aan de kleine kant. Op de website lijkt het net of de zwemvijver in een rivier ligt, maar dat is niet zo. Het is een betonnen bak. Tijdens de zomermaanden wordt deze vaak schoongemaakt, waardoor er deze twee dagen buiten gebruik is.

Vriendelijk personeel. Wordt elke avond genoeg georganiseerd. Gaat tot 23.30 door.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Renee Stoffers07-03-2019

Hele fijne camping

Een heel fijn, kleinschalige camping. Vriendelijke eigenaren/personeel, met hart voor de zaak. Ook s'avonds was er veelal entertainment. In de directe omgeving niet heel veel te doen. Overige uitstapjes plusminus drie kwartier/uur rijden. We hebben genoten!

• 9Bart Verzijde11-08-2018

Geweldig

Heerlijke vakantie gehad. Mooi zwembad, zeker voor de kinderen. Met een perfect baby/peuter bad. De camping is mooi ruim opgezet. De faciliteiten zijn super. Van een lekker voetbalveldje, een super mooie Jeux des Boules baan (‘s avonds verlicht) tot en met heerlijke pizza’s in het restaurant. Wij hebben ons hier 2 weken prima vermaakt. Bedankt!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Nick Smeenk06-08-2018

Heerlijke, gastvrije camping een prachtige streek.

Fraai aangelegde camping die wordt gerund door een vriendelijke gastvrije familie. De sfeer is heel relaxed. Er is een natuurbad met allerlei speelmateriaal en een mooi zwembad met apart peuterbadje. Verder zijn er tafeltennistafels, een grote trampoline, een basketbalveld, twee volleybalveldjes en een groot voetbalveld met belijning en doeltjes. Er kabbelt een smal beekje door de hele camping. De bar is van 's ochtends vroeg (ontbijt) tot 00.00 uur geopend en bij het restaurant kan je onder meer heerlijke pizza's eten. De animatie 's avonds is afwisselend en Frans georiënteerd. Live muziekavond, quiz-avond, karaoke en pizza-avond met disco. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad. Onze dochter van 14 had leuke aansluiting; oudste dochter van 16 had het wat minder naar haar zin.

• 9Menting03-08-2018

Aanrader!

Een hele mooie, ruime camping. Veel te doen. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Zeker een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10De Jong27-07-2018

Fantastische camping

Wat een super fijne camping! Heel rustig gelegen, maar genoeg te doen op de camping zelf en in de omgeving. Prima zwembad maar vooral het zwemmeertje vonden onze kinderen geweldig omdat daar een leuk speelkussen in ligt en je met luchtbedden enz in mag. Verder een grote trampoline, volleybalveldjes, een basketbalveld, een tennisbaan, jeux de boules banen, kinderspeeltuin voor de kleintjes, ping pong tafels en een groot voetbalveld. Echt heel veel vermaak dus. Prima restaurant met voornamelijk pizza's en ook een bar en klein winkeltje waar je lekker brood kunt bestellen. Het personeel is heel behulpzaam en attent en spreekt aardig Engels. De mobile homes van de camping zijn erg netjes en goed onderhouden (type Sencilo). Ze staan verspreid over de camping tussen kampeer plaatsen in. Leuke mix van Nederlanders, Fransen, Belgen en Engelsen. Echt een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Jan Henk Veldman23-08-2017

Topvakantie gehad in deze prachtige streek

Afgelopen augustus met onze eigen caravan vakantie gevierd op deze nette camping. Bij aankomst vriendelijk in het Engels ontvangen. We hadden XL plek gereserveerd en bij aankomst was er een ruime plek voor ons. De plek was aan het begin van de brede camping waardoor we niet ver hoefden te lopen voor de faciliteiten. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en zwemmeertje. Het zwembad is klein maar groot genoeg voor de camping en we hadden geen last van “handdoekleggers”. Hierdoor was er altijd wel een bedje beschikbaar om even lekker bij het zwembad te liggen. De camping wordt in Augustus ook druk bezocht door Fransen en de camping animatie is ook vooral op hun gericht. Voor de supermarkt en het tankstation moet je een kwartiertje rijden naar VillaReal. In de omgeving is genoeg te zien en te doen maar voor alles moet je wel minimaal 20 minuten rijden. We hebben de volgende activiteiten ondernomen : Paardrijden in de bossen (Audrix), grotten bezocht van rouffignac en proumeyssac, gezwommen in de Dordogne, shoppen in Agen, mountainbiken in de omgeving, de markt van Monpazier en chateau de Biron bezocht. Het sanitair was redelijk schoon maar af en toe stonden we onder een koude douche. Op warme dagen rook je de septic tank op onze staanplek en dat was enige minpunt van onze vakantie. We hebben een topvakantie gehad in deze prachtige streek, het land van de kastelen, rivieren, natuur, cultuur en grotten.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Wessel22-08-2017

Leuke camping geschikt voor kleine kinderen

De langgerekte camping licht in het zuidelijke gedeelte van de Dordogne. Reken er op dat wanneer je van de snelweg af bent, je nog wel anderhalf uur onderweg bent over lokale wegen om de camping te bereiken. De camping heeft een groot voordeel: Doordat het een zwemmeertje heeft en een zwembad, is het bij beiden niet overmatig druk. Het zwemmeertje wordt overigens op zaterdag leeggemaakt, schoongemaakt en opnieuw gevuld met water uiter het beekje wat langs de camping loopt. Zaterdag is een wisseldag, dus nog steeds niet veel campinggasten bij het zwembad. Ideaal trouwens dat er ook wisseldagen zijn op woensdag en zondag!

Nadeel is overigens wel dat er op de camping zelf geen telefoonbereik is, alleen bij de receptie. Toch lastig als je contact moet houden met het thuisfront. Snelheid van de wifi is te verwaarlozen en niet altijd even stabiel. Camping is met erg geschikt voor rustzoekers met kleine kinderen. Verdeling nationaliteiten: Fransen: 70%, NL: 20%, Engelsen: 10%

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar