Camping Les Catalpas

Camping Les Catalpas

7.8Goed

Frankrijk, Aquitaine, Fumel

Op vakantie geweest naar Les Catalpas?

7.8Goed

• 7.2Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

Meer camping info

11 reviews over Camping Les Catalpas

• 2018
    8Coby de Goffau17-06-2018

Rustige camping met wandel- en fietsmogelijkheid.

Zeer vriendelijk welkom, uitleg over de camping en uitgebreide informatie over de omgeving. Geen "mover" maar beide eigenaren helpen mee om onze caravan op z'n plaats te duwen. Na enkele dagen stopt onze koelkast ermee; bij de eigenaar advies gevraagd en onmiddellijk wordt een tafelmodel koelkast schoongemaakt en bij ons onder de luifel geplaatst; super !! Bij het afrekenen wordt voor deze service niets in rekening gebracht (dit echtpaar voelt exact aan wat het begrip service betekent). Het sanitair wordt keurig schoongehouden, warme douches en heet ! afwaswater. De sfeer op de camping is "frans" en daar houden we van. Rustige fantastische ligging, ruime gevarieerde plaatsen, Lidl, Intermarché en Hypermarkt Leclerc op enkele kilometers afstand. Neem fietsen mee! Zowel in Oostelijke- en Westelijke richting 80 km vlakke fietsroute. In de omgeving is zo veel te ontdekken; stadjes, gehuchtjes, burchten enz. enz. Wij komen terug !!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

5Meta02-07-2017

Mooie locatie. Heel vriendelijke mensen.

Het kan er aan liggen dat het voorseizoen was maar er werd nauwelijks schoon gemaakt. Het sanitair was zeer matig. Eten hebben we er niet besteld, de menukaart zat al onder het vet. Bij de linge heeft er een week lang dekbedden en zo van de camping gelegen. Bij de afwas was geen prullenbakje en de vloer werd er niet eens geveegd.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Anny en Ad02-08-2016

Ideaal gelegen voor een rustige vakantie

De camping ligt pal aan de Lot, waar je kunt kanoën en vissen, en ook aan de veloroute van het dal van de Lot ( 160 km. fietspaden ).De eigenaren Jean Philippe en Catherine doen er vanalles aan om het iedereen naar de zin te maken. Ze organiseren mosselavonden, jeux de boules toernooien, wijnproeverijen enz. Je kunt broodjes bestellen voor het ontbijt, en ook snacks worden verzorgd. De camping beschikt over chalets, mobile-homes, een gite en ook toerplaatsen. Er is ook een zwembad, en voor de kleintjes een mini speeltuin.Wij hebben genoten van de mooie ligging van de camping, en ook van de gezellige sfeer. Kortom een ideale camping voor een rustige vakantie.Een aanrader is het om de fietsen mee te nemen, om door de mooie natuur en leuke dorpjes te fietsen.Voor de boodschappen kun je naar Fumel, waar 3 grote supermarkten zijn.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10jurgen en an 26-07-2014

toffe doorreis camping

zeer goede ontvangst . Mooie plaatsen , rustig . De eigenaar heeft ons zelf naar het restaurant gebracht aangezien onze camper reeds stond . Ze organiseren elke dag wel iets . Gaat van dansen tot wijnproeverij.Spijtig dat het eten niet op echt borden kan alsook de glazen zijn bekertjes . Wij gaan volgend jaar zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9elly barten13-08-2013

heerlijk en gastvrij

Vriendelijke campingsechtpaar erg behulpzaam niets is teveel.Goede visplek en mooie rivier .En wat een rust , heerlijk gewoon.Veel uitleg van de omgeving. Wel erg fijn was dat hij engels sprak.Grote supermarkt is met de auto 5min.`s Morgens brood service en een gezellig restaurant voor een redelijke prijs. Bijna elke avond is er wel wat te doen ,maar hier heb je totaal geen hinder van.Ga zo door Jean Philippe en Catherine

Met vriendelijke groeten

elly

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2013

• 8haakman24-05-2013

Prachtige plek

Beste gastheer ooiit gezien op een camping.Prima vissen in een prachtige rivier

Alleen gereisd in januari 2013

• 7L.O.Jeekel08-08-2009

Heerlijk rustige camping!

Mooie rustige camping direkt aan de rivier de Lot, wat hoge kanten. Eigenaar en zijn echtgenote zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Sanitair is oud maar wel schoon. Ruime campingplaatsen, schaduwrijk. Wij kwamen er echt tot rust.

Gereisd met partner in juli 2008

• 1koch12-07-2009

Slechte ervaring

We kwamen hier om te karpervissen.De foto's op de site van de camping zijn van de buurman van het aangrenzende bedrijf, die per dag 20 kilo voer in de Lot gooide naar zijn visstek. Die ving dus wel af en toe. De rest kan het vergeten. op de camping waren Franse vissers die de meerval vangsten dagen lang aan een touwtje lieten spartelen, daarna werden ze gevild en in mootjes mee naar huis genomen.Dit alles onder het toeziend oog van de camping eigenaar. We vonden dit schokkend om te zien. Toen ook nog het chemisch toilet van een van de vissers werd verschoond in de wasbak waar de handwas in moest worden gedaan (hij vond de schoonmaakplek van het toilet te ver lopen)was voor ons de maat vol en zijn we vertrokken. Een echte visser heeft hier niets te zoeken. Schandalig zoals het hier toegaat.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2009