Camping Les Catalpas **

Camping Les Catalpas
7,5

Weer vandaag10°-1°

7 reviews over Camping Les Catalpas in het Nederlands

Mooie locatie. Heel vriendelijke mensen.

Meta, 2-7-2017

Het kan er aan liggen dat het voorseizoen was maar er werd nauwelijks schoon gemaakt. Het sanitair was zeer matig. Eten hebben we er niet besteld, de menukaart zat al onder het vet.

Bij de linge heeft er een week lang dekbedden en zo van de camping gelegen. Bij de afwas was geen prullenbakje en de vloer werd er niet eens geveegd.

Ideaal gelegen voor een rustige vakantie

Anny en Ad, 2-8-2016

De camping ligt pal aan de Lot, waar je kunt kanoën en vissen, en ook aan de veloroute van het dal van de Lot ( 160 km. fietspaden ).De eigenaren Jean Philippe en Catherine doen er vanalles aan om het iedereen naar de zin te maken. Ze organiseren mosselavonden, jeux de boules toernooien, wijnproeverijen enz. Je kunt broodjes bestellen voor het ontbijt, en ook snacks worden verzorgd. De camping beschikt over chalets, mobile-homes, een gite en ook toerplaatsen. Er is ook een zwembad, en voor de kleintjes een mini speeltuin.Wij hebben genoten van de mooie ligging van de camping, en ook van de gezellige sfeer. Kortom een ideale camping voor een rustige vakantie.Een aanrader is het om de fietsen mee te nemen, om door de mooie natuur en leuke dorpjes te fietsen.Voor de boodschappen kun je naar Fumel, waar 3 grote supermarkten zijn.

toffe doorreis camping

jurgen en an , 26-7-2014

zeer goede ontvangst . Mooie plaatsen , rustig .

De eigenaar heeft ons zelf naar het restaurant gebracht aangezien onze camper reeds stond . Ze organiseren elke dag wel iets . Gaat van dansen tot wijnproeverij.Spijtig dat het eten niet op echt borden kan alsook de glazen zijn bekertjes .

Wij gaan volgend jaar zeker terug.

heerlijk en gastvrij

elly barten, 13-8-2013

Vriendelijke campingsechtpaar erg behulpzaam niets is teveel.Goede visplek en mooie rivier .En wat een rust , heerlijk gewoon.Veel uitleg van de omgeving. Wel erg fijn was dat hij engels sprak.Grote supermarkt is met de auto 5min.`s Morgens brood service en een gezellig restaurant voor een redelijke prijs. Bijna elke avond is er wel wat te doen ,maar hier heb je totaal geen hinder van.Ga zo door Jean Philippe en Catherine

Met vriendelijke groeten

elly

Prachtige plek

haakman, 24-5-2013

Beste gastheer ooiit gezien op een camping.Prima vissen in een prachtige rivier

Heerlijk rustige camping!

L.O.Jeekel, 8-8-2009

Mooie rustige camping direkt aan de rivier de Lot, wat hoge kanten. Eigenaar en zijn echtgenote zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Sanitair is oud maar wel schoon. Ruime campingplaatsen, schaduwrijk. Wij kwamen er echt tot rust.

Slechte ervaring

koch, 12-7-2009

We kwamen hier om te karpervissen.De foto's op de site van de camping zijn van de buurman van het aangrenzende bedrijf, die per dag 20 kilo voer in de Lot gooide naar zijn visstek. Die ving dus wel af en toe. De rest kan het vergeten. op de camping waren Franse vissers die de meerval vangsten dagen lang aan een touwtje lieten spartelen, daarna werden ze gevild en in mootjes mee naar huis genomen.Dit alles onder het toeziend oog van de camping eigenaar. We vonden dit schokkend om te zien. Toen ook nog het chemisch toilet van een van de vissers werd verschoond in de wasbak waar de handwas in moest worden gedaan (hij vond de schoonmaakplek van het toilet te ver lopen)was voor ons de maat vol en zijn we vertrokken. Een echte visser heeft hier niets te zoeken. Schandalig zoals het hier toegaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Catalpas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Catalpas in Fumel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Catalpas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Catalpas scoort een 7.48 uit 10 op basis van 10 reviews.