Camping Chateau Guiton

• Onvoldoende: 1 - 5

Grote teleurstelling!

Ria en Marc
20-9-2017

Positief: de volledige rust in het groen en het prachtige mooie zonnige weer! Camping ligt dichtbij een mooie fietsroute, wat we als een pluspunt beschouwden!

Negatief: het hele domein is onderkomen en verwaarloosd, erg jammer, want het zou een prachtcamping kunnen zijn.

Het is nu zeker geen ster waard, laat staan 3!

De foto's op de website dateren beslist van veel jaren geleden, Wat we zagen is echt vergane glorie!

Ondanks de tekst op de website is er geen winkeltje, geen activiteiten en sauna wordt niet opgestookt!

Dit is de duurste naturistencamping die wij sinds onze jarenlange vakanties in Frankrijk bezochten, maar we komen hier nooit meer! Isabelle is niet vriendelijk en zeer afstandelijk, Filip daarentegen is erg hulpvaardig, waar nodig!

's Avonds branden er 2 lampjes op de hele camping, terwijl de ondergrond zeer ongelijk is door wortels en boomstronken. Echt onveilig, mede ook doordat de schaarse verlichting soms om 22u00 werd uitgedraaid!

Het sanitaire gedeelte is volledig vervuild en onhygiënisch en wordt beslist niet iedere dag schoongemaakt.

Vuilbakken in toilet en doucheruimten worden weinig of niet geleegd. Alles is oud, versleten en/of stuk.

Het zwembad is verwaarloosd en zeker niet proper, op de bodem liggen bladeren en ik zag ook een dode muis in het water! Verschillende tegels rondom het zwembad liggen ongelijk en los en zijn gevaarlijk ivm kans op struikelen. Voor de kinderen staat er een speeltoestel met schommel, maar de ondergrond zijn kiezelstenen en zeer ongelijk, wat onveilig en zelfs gevaarlijk is.

Ontspannen op een authentieke plek.

Marieke en Don
17-9-2017

Eenvoudige, gezellige naturistencamping met Philippe als bereidwillig middelpunt.

Oude reviews (archief)

Mooie camping bij een oud wijnkasteel.

origedoe
4-9-2016

Schitterend aangelegd met mooie bomen, afgebakende plaatsen en een heerlijk zwembad.

Sanitair is niet super de luxe maar is toereikend.

Heerlijk rustig en een mooie omgeving!

Een aanrader wat ons betreft!

Gezellig, klein, intiem: heerlijk.

Corné
22-3-2014

In 2012 hebben we een weekje in een van alle gemakken voorziene gîte Chai gezeten. Oké, 't is geen 5-sterren resort en er was geen NL-TV, maar verder hadden we er alles wat we nodig hadden.

Het was op dat moment ook rustig op de camping, maar dat kwam door het 'tegenvallende' weer. 't Schijnt er normaal 30+ graden te zijn, nu was het 'maar' 25+. Wij vonden het prima, maar kampeerders die er normaal wat langer staan, besloten vaak al snel net iets zuidelijker af te reizen.

Het is vooral een camping met een heel eigen charme. Niet iedereen zal daar van houden, maar hou je van rust en een beetje out-of-the-box vermaak, dan ben je op een prima adres.

Kunstenares Marie-Ange is prettig gestoord, en dat levert voor de kinderen dan ook weer een heel ander soort vertier op: het maken van kunstwerken. Apart en heel erg leuk.

Om nooit te vergeten zijn ook de pizza- en bbq-avond.

Niet voor niets gaan we komende zomer (2014) dan ook weer een weekje terug!

bezoeken we niet meer

eddy de block
3-7-2013

deze camping was moeilijk bereikbaar ,waarschijnlijk door regen ,plaatsen waren groot mooie bomen ,zwembad was koud, sanitair op zijn frans ,proper maar zeker geen luxe, prijs nogal duur 26€ voor buiten seizoen

goed om even op rust te komen

De Meirsman Artoos
14-6-2011

Héél rustigge camping, een echte aanrader voor wie op rust gesteld is, maar na een paar dagen hieden wij het toch voor bekeken.

Het sanitair is voldoende en er komt een bakker op de camping, in het winkeltje is niet veel te koop. Ik vind de camping nogal duur voor wat ze bied.Wij betaalde €21 per nacht voor twee pers. zonder elektra en in mei.

Els

Fantastisch !!

Martine Mosselmans
17-8-2009

Een kleine, maar superfijne camping. Echt iets voor mensen die op zoek zijn naar rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau Guiton in Frontenac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau Guiton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chateau Guiton scoort een 6.63 uit 10 op basis van 15 reviews.