Camping Municipal Le Manoire

Camping Municipal Le Manoire

9,5

1 review over Camping Municipal Le Manoire in het Nederlands

super leuke kleine camping aan een mooi zwemwater

nannette
2-8-2010

camping gerund door een nederlander die al jaren in frankrijk woont.ligging is aan het water waar je kunt zwemmen.als je wat wilt eten kan dat ook,de nederlandse eigenaar staat zelf in de keuken.eten is uitstekend. wil je even lekker bijkomen op een leuke,geen mecha drukke camping,dan is dit een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Le Manoire

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Manoire in Fossemagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Manoire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.