9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ramonjavel voor je op een rij gezet:

35 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel in het Nederlands

Super klantvriendelijk zeker de moeite waard

Jan en Silvia de feiter, 8-10-2017

Wij vonden alles goed en hebben heerlijk genoten

Nooit meer

Steef huiberts, 8-10-2017

Onze dochter, schoonzoon en twee kleinkinderen zijn hier geweest de laatste week van aug. en de eerste twee weken van sept.Wij zijn daar geweest de tweede helft van hun vakantie.

Het concept is prima .Een paradijs voor kleine kinderen maar in de praktijk viel het erg tegen.

Drie weken helemaal alleen,geen enkel ander gezin met kinderen.Werd nauwelijks iets georganiseerd.Zelfs niet na vragen van onze kleindochter.Niet voorlezen, niet met kastanjes knutselen terwijl Brigitte dat wel toezegde, etc.

De vijver vinden wij erg gevaarlijk voor kleine kinderen.Je kunt ze geen seconde uit het oog verliezen.

De tenten zijn primitief. Geen dubbelzijdig doek,vochtvlekken en geen stromend water.

De privé wascabine lag zeker 50 meter verder.

Het eten was eenvoudig, te duur en niet vers.

Veel kinderspeelgoed was kapot.denk hierbij o.a.aan de kinderfietsen en de speeltuin lag vol poep van de ganzen en eenden.

Daardoor ook veel last van vliegen .

Brigitte van der Linden, Eigenaar, 17-10-2017

Beste meneer Huiberts,

Wat spijtig om te lezen dat u uw verblijf bij Domaine Ramonjavel niet als prettig heeft ervaren.

Wij hebben een leuke tijd gehad met uw dochter, schoonzoon en kleinkinderen die ons gelukkig ook bevestigden dat zij hun verblijf bij ons wel als heel aangenaam hadden ervaren. Don heeft uw schoonzoon de mooie plekjes van de Lot et Garonne op de fiets laten zien.

We hebben met de kinderen gedanst, het welterusten liedje gezongen, marshmallows gebakken, de dieren gevoerd en wel zeker een uur met het paardje door de weilanden gelopen.

Domaine Ramonjavel is een glamping die vooral is ingericht op kinderen in de leeftijd tot 12 jaar. Om het meertje staan de tenten, waar we voor de veiligheid voor de kinderen een afsluitbaar hekje om de vlonder hebben geplaatst. De meeste kindjes die hier verblijven hebben geen zwemdiploma en daar horen wij nooit geen negatieve berichten van.

De ganzen zijn voor de kinderen enorm leuk om het brood uit het handje te laten eten, net zoals de ezeltjes, de pony’s, de geitjes, enz. Waar plezier met dieren is, is er ook wel eens een uitwerpsel, ja dat moet ik u toegeven.

Ook kan het best zijn dat er speelgoed kapot was. Voor het seizoen begint wordt alles gecheckt en zorgvuldig uitgezocht. Als er in die tussentijd iets kapot gaat en dat niet bij ons wordt gemeld dan kan het zijn dat een ander het zo aantreft.

Wij hebben u bij aankomst een keuzemenu overhandigd. U had gekozen voor de bbq (met vlees van de slager, zelfgemaakte pastasalade en salades), en voor frietjes met een broodje hamburger, ik begrijp daardoor niet goed uw mening over niet vers en eenvoudig..

We vinden het jammer uw ongenoegen hier op de website te lezen en dat u niet naar ons toe bent gekomen. Wij willen iedere gast een onvergetelijke vakantie bezorgen en hadden er alles aan willen doen het u naar uw zin te maken!

Vriendelijke groet,

Brigitte van der Linden

Geweldig

Bart, 21-8-2017

We kwamen hier terecht via een tip van mensen die in 2016 zijn geweest. En zij hebben echt niet overdreven. De glamping is een hele fijne plek voor de ouders om rust te hebben en voor de kinderen is het een speelparadijs.

Don en Brigitte doen er alles aan je een zo'n leuk mogelijke vakantie te bezorgen. De eerste week in een tent gezeten en dat was zonder kampeerervaring heel goed te doen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De tweede week hadden wij een familiekamer, na de vrijheid van een tent te hebben ervaren was dit wat minder maar als je niet beter weet dan is zo'n kamer ook perfect. De kinderen vragen nu nog steeds of we volgend jaar weer gaan!!

Wanneer je wilt genieten van een luxe tent / kampeervakantie in een heerlijke omgeving, dan is de Glamping van Don en Brigitte een absolute aanrader. Luxe kamperen in combinatie met een verrukkelijke keuken, gezellige horeca. En dit, gecombineerd met het voortreffelijke gastheerschap van Don en Brigitte, kan zo'n complete vakantie niet meer stuk. En als kers op de taart: een heerlijk zwembad. Echt, je kunt je niets beters wensen. Dat geldt ook voor de kinderen: een waar paradijsje tussen alle dieren en niet te vergeten: in de speelschuur! Don en Brigitte, jullie hebben er voor ons een feest van gemaakt. Dank jullie wel. Tot weerziens!! F & M

Wat een heerlijke plek is Ramonjavel! Echt een kleine luxe oase. Onze kids van 5 en 10 hebben er echt van genoten en wijzelf ook. De eerste vond de oneindige speelmogelijkheden geweldig en de laatste heeft spontaan een nieuwe hobby erbij: vissen in de mooie vijver.

Wij zaten niet in één van de safaritenten, maar hadden de chambres d'hôtes op de begane grond. Er zijn er ook 2 op de eerste verdieping in het huisje. Elke chambres d'hôtes heeft zijn eigen plekje met picknick tafel en 2 lekkere stoelen achter het huisje. Helaas geen eigen terrasje of zo, maar dat hebben we uiteindelijk helemaal niet gemist.

Wij zaten met alleen Nederlanders op Ramonjavel. Niet iets waar we direct warm voor lopen op vakantie, maar uiteindelijk heel erg gezellig. Vooral met de gemeenschappelijke (optionele) diners, waar we met 57 man aan tafel zaten. Hulde voor Don en Brigitte die met hun tomeloze energie, vrolijkheid en gastvrijheid er een onvergetelijke week van hebben gemaakt voor ons.

Wat een top camping!

Richard, 10-8-2017

Wat een topcamping! We zijn hier 2 weken geweest met onze kinderen van 5 en 7 jaar. Alles klopte: heel ruim opgezette camping in een prachtige natuur, veel speelmogelijkheden voor de kinderen, een mooi zwmebad met lekkere ligbedjes. Je kunt, als je zin hebt, mee eten 's avonds aan de grote tafels in de schuur. Heerlijk vlees van de super smoker bbq.

De eigenaren Don en Brigitte maken er ook een feestje van. Ze zijn heel behulpzaam en organiseren leuke dingen voor oa de kinderen: dieren voeren, voorlezen en de kinderdisco.

Het hele plaatje is gewoon goed, lekker ongedwongen en

Geweldig!

Familie Nooijen-van der Wijst, 8-8-2017

Heerlijk kleinschalig, absolute ruimte en privacy indien gewenst. Daarnaast alle mogelijkheden tot gezelligheid en sociaal samenzijn door de etentjes aan de lange tafels met alle campinggasten. Mooie tenten, sfeervol ingericht op een eveneens mooi terrein. Prettig zwembad, en een fijn strandje aan de rivier de Lot nabij. Geen hysterisch animatieteam maar wel een leuk speeltuintje, speelkamer, vlotje of bootje varen, ponyrijden en gezellige avondjes voor zowel ouders als de kids. Don en Brigitte zijn geweldig als gastvrouw en -heer, en zeker ook hun hulp voor het hoogseizoen, Martin en Fanny.

Wij hebben geweldig genoten.

Zalig vertoeven!

Griet Baele, 8-8-2017

Prachtige locatie, prima ontvangst, mooie tenten met alles erop en eraan! Heerlijke plaats om te verblijven waar kinderen gewoon kinderen kunnen zijn. Beter met iets oudere kindjes die kunnen zwemmen.

De table d hotes waar lekker, doch vrij prijselijk. Verder een plaats om naar terug te keren!

Geweldig!!!!

Kitty, Lex en Julian., 27-7-2017

Wauwwwww, wat hebben wij een heerlijke week gehad bij Don en Brigitte!

We zaten in een luxe tent, gingen voor het eerst glamperen, en we kwamen niets te kort.

De tent is compleet ingericht, kleding in de kast en klaar....heerlijk!!!!

Ik ben slecht ter been en kon met mijn scootmobiel goed uit de voeten daar, alles is vlak dus goed te rijden.

De mannen konden heerlijk heel de dag vissen in het meertje dat voor onze tent lag, ze hebben ongelofelijk veel vissen gevangen en een heleboel daarvan zijn weer uitgezet in de rivier de Lot.

De tenten staan ruim uit elkaar en je hebt alle ruimte, niet op elkaars lip of zo.

Aan de tent zit een fijne veranda waar je lekker kunt zitten en eten. Ook lekker dat je je eigen douche/toilet ruimte hebt, kun je gewoon je spullen laten staan en hoef je niet met een wc rolletje over de camping, fijn!!!!

Lekker zwemmen in het zwembad. Varen met bootjes over het meertje, kampvuur, zingende kinderen, marshmallows, plezier.

Wij hadden elke ochtend een lekker ontbijt, alles was mogelijk, en 's avonds aten we mee bij Don en zijn supersmoker Brutus. Hij tovert daar de lekkerste dingen uit!!!! Grote stukken vlees, pizza's, confit de canard, spare-ribs, het houdt niet op, zalig!!!!

De omgeving is ook heel mooi, niet overlopen door toeristen, veel fietsen en wandelen. Mooie dorpjes, lekker shoppen, mogelijkheden te over.

2 x in de week zijn er (vr)eetmarktjes in de omgeving. Echt....DOEN!!!!! zalig gegeten en een hoop streekproducten die ter plekke klaar worden gemaakt. Zelf je vlees uitzoeken, af laten snijden en het wordt ter plekke zalige gegrild.

Gewoon heengaan en heerlijk genieten!!!!!

Kortom.....wij gaan volgend jaar weer, maar nu gaan we 2 weken want we willen meer, veel meer en meer van alles en meer genieten.

Heerlijke plek, gericht op kinderen.

Loes, 9-7-2017

Mooi plekje in Frankrijk, waar de kinderen zich prima kunnen vermaken! En erg gastvrij ontvangen, mooie tenten en fantastisch eten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel in Fongrave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel scoort een 9.1 uit 10 op basis van 35 reviews.