Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ramonjavel voor je op een rij gezet:

42 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel in het Nederlands

Absoluut een aanrader!

Familie Goedhals
15-8-2018

Wat een fantastische plek, prachtige tent, heerlijk zwembad en zoveel te doen voor de kids. Brigitte en Don maakte er elke avond iets gezelligs van, lekker aanschuiven aan tafel en gekkigheid met de kids. Een fijne bar waar je zelf alles kunt pakken en opschrijven aan het einde van de rit afrekenen , super fijn. Grote speelschuur voor de kids als het regent, en buiten van alles, fietsjes, trampoline, tafeltennis etc etc en natuurlijk de dieren die los lopen. Elke ochtend vers brood. En een tip van de dag. De eetmarkten op dinsdag en donderdag zijn ook top. Als je info nodig hebt er liggen mappen maar Brigitte maakt ook graag tijd voor je. Nog een mega pluspunt is je eigen toilet huisje met prachtige inloopdouche toilet en wastafel, lekker je spullen laten liggen! Wij komen zeker nog eens terug! Houdoe en bedankt 😘

Geweldig!

Simon en Sabine
15-8-2018

Geweldige plek voor ons en voor onze jonge kinderen. Van alles te beleven, schitterende tenten, schoon, en wat een gastvrije en vriendelijke gastheer en dame. Een echte aanrader!

Zeker doen!

Barbara
8-8-2018

We hebben een heerlijke week gehad in een familiekamer. Het is een heerlijke plek om met jonge kinderen te vertoeven en vakantie te vieren. Voor de kinderen is er meer dan genoeg te doen en er zijn ook meer dan voldoende mogelijkheden in de buurt om op pad te gaan. We hebben genoten van de gastvrijheid!

Klein en heeeeeel fijn!

Jip Ole Daan en Niels
7-8-2018

Eigenlijk schrijven we liever dat je hier niet naar toe moet gaan, want we houden dit heerlijk, uniek plekje het liefst voor onszelf😁

Meteen bij aankomst voel je je thuis n vloeit alle evt stress weg.. je gaat zitten aan de prachtige lange tafel, neemt een koud biertje en de lange autorit er naartoe ben je vergeten.

Don n Brigitte zijn enorme leuke, lieve, gedreven mensen, waardoor t voelt alsof je met z’n allen een familie bent. De omgeving is prachtig, maar je zit net zo graag met je voetjes in t verkoelende water van t zwembad!

Na zo’n hrlijke week bij ramonjavel valt alles tegen!

Kortom niet doen, anders is r geen plek meer voor ons😉

En dan heb ik nog niks gezegd over de leuke water verrassingen van don😝

Genoten!

Fam Troost
1-8-2018

Twee weken mogen genieten van de gastvrijheid van Don, Brigitte en de meiden. Wat hebben wij genoten op Ramonjavel. Een waar paradijs om met jonge kinderen naar toe te gaan. Hele mooie/ ruime tenten, vissen vanaf de veranda, eigen sanitair op loopafstand, speelmogelijkheden voor de kinderen, dieren los op de camping en een heerlijk zwembad om in af te koelen.

Omgeving is erg mooi en vele leuke uitstapjes zijn mogelijk.

Ook zijn de gezamenlijke maaltijden een aanrader.

Een aanrader! Niet twijfelen: gaan! Een dikke 10!

Jeroen&Leonie
29-7-2018

Wát een paradijsje! Wat een prachtige en bijzonder fijne plek om vakantie te vieren! Don en Brigitte hebben een plek gecreëerd waar je op en top vakantie kunt vieren: zo gastvrij, zo’n geweldig mooi groen terrein met veel schaduwplekken, een heerlijk schoon zwembad met een fijne temperatuur, zalige ligbedden, gezellige vriendschappelijke sfeer, heerlijke kamer (wij zaten met onze dochters van 11 en 13 in een van de 3 familiekamers), fijn eigen schaduwplekje met picknicktafel, broodjesservice, pony’s Pleun en Sophie, ezeltje Coco, kippetjes, eenden, een riviertje met bootjes waar je altijd gebruik van kunt maken, fijne bonenkoffie en niet te vergeten: Brutus, de smoker waar chef Don de meest geweldige gerechten op klaarmaakt. Verder is de omgeving zo mooi, mensen zo vriendelijk en de eetfestijnen in Laparade en Fongrave megagezellig en lekker. We waren een week te gast op Domaine Ramonjavel: het was een topweek!

Mooie camping

Helsloot
29-7-2018

Heerlijke camping. Tent was heel netjes, omgeving is prachtig. Mooi en schoon prive sanitair. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Mooi zwembad met ligbedden. Er worden leuke dingen georganiseerd. Precies wat we zochten!

Super klantvriendelijk zeker de moeite waard

Jan en Silvia de feiter
8-10-2017

Wij vonden alles goed en hebben heerlijk genoten

Nooit meer

Steef huiberts
8-10-2017

Onze dochter, schoonzoon en twee kleinkinderen zijn hier geweest de laatste week van aug. en de eerste twee weken van sept.Wij zijn daar geweest de tweede helft van hun vakantie.

Het concept is prima .Een paradijs voor kleine kinderen maar in de praktijk viel het erg tegen.

Drie weken helemaal alleen,geen enkel ander gezin met kinderen.Werd nauwelijks iets georganiseerd.Zelfs niet na vragen van onze kleindochter.Niet voorlezen, niet met kastanjes knutselen terwijl Brigitte dat wel toezegde, etc.

De vijver vinden wij erg gevaarlijk voor kleine kinderen.Je kunt ze geen seconde uit het oog verliezen.

De tenten zijn primitief. Geen dubbelzijdig doek,vochtvlekken en geen stromend water.

De privé wascabine lag zeker 50 meter verder.

Het eten was eenvoudig, te duur en niet vers.

Veel kinderspeelgoed was kapot.denk hierbij o.a.aan de kinderfietsen en de speeltuin lag vol poep van de ganzen en eenden.

Daardoor ook veel last van vliegen .

Brigitte van der Linden, Eigenaar, 17-10-2017

Beste meneer Huiberts,

Wat spijtig om te lezen dat u uw verblijf bij Domaine Ramonjavel niet als prettig heeft ervaren.

Wij hebben een leuke tijd gehad met uw dochter, schoonzoon en kleinkinderen die ons gelukkig ook bevestigden dat zij hun verblijf bij ons wel als heel aangenaam hadden ervaren. Don heeft uw schoonzoon de mooie plekjes van de Lot et Garonne op de fiets laten zien.

We hebben met de kinderen gedanst, het welterusten liedje gezongen, marshmallows gebakken, de dieren gevoerd en wel zeker een uur met het paardje door de weilanden gelopen.

Domaine Ramonjavel is een glamping die vooral is ingericht op kinderen in de leeftijd tot 12 jaar. Om het meertje staan de tenten, waar we voor de veiligheid voor de kinderen een afsluitbaar hekje om de vlonder hebben geplaatst. De meeste kindjes die hier verblijven hebben geen zwemdiploma en daar horen wij nooit geen negatieve berichten van.

De ganzen zijn voor de kinderen enorm leuk om het brood uit het handje te laten eten, net zoals de ezeltjes, de pony’s, de geitjes, enz. Waar plezier met dieren is, is er ook wel eens een uitwerpsel, ja dat moet ik u toegeven.

Ook kan het best zijn dat er speelgoed kapot was. Voor het seizoen begint wordt alles gecheckt en zorgvuldig uitgezocht. Als er in die tussentijd iets kapot gaat en dat niet bij ons wordt gemeld dan kan het zijn dat een ander het zo aantreft.

Wij hebben u bij aankomst een keuzemenu overhandigd. U had gekozen voor de bbq (met vlees van de slager, zelfgemaakte pastasalade en salades), en voor frietjes met een broodje hamburger, ik begrijp daardoor niet goed uw mening over niet vers en eenvoudig..

We vinden het jammer uw ongenoegen hier op de website te lezen en dat u niet naar ons toe bent gekomen. Wij willen iedere gast een onvergetelijke vakantie bezorgen en hadden er alles aan willen doen het u naar uw zin te maken!

Vriendelijke groet,

Brigitte van der Linden

Geweldig

Bart
21-8-2017

We kwamen hier terecht via een tip van mensen die in 2016 zijn geweest. En zij hebben echt niet overdreven. De glamping is een hele fijne plek voor de ouders om rust te hebben en voor de kinderen is het een speelparadijs.

Don en Brigitte doen er alles aan je een zo'n leuk mogelijke vakantie te bezorgen. De eerste week in een tent gezeten en dat was zonder kampeerervaring heel goed te doen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De tweede week hadden wij een familiekamer, na de vrijheid van een tent te hebben ervaren was dit wat minder maar als je niet beter weet dan is zo'n kamer ook perfect. De kinderen vragen nu nog steeds of we volgend jaar weer gaan!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel in Fongrave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de Ramonjavel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.