Vakantiehuis Fompeyrine

50 reviews over Vakantiehuis Fompeyrine in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad!

Pieter Jan de Groot
12-12-2017

Door de prachtige omgeving en ligging van het vakantiedorp is een vakantie in Fompeyrine zeker de moeite waard. Er zijn veel andere gezinnen en onze kinderen vonden al bijna direct aansluiting met de andere aanwezige kinderen. Er heerst een ongedwongen en fijne sfeer in het dorp en we hebben ons erg vermaakt. De huisjes zijn sfeervol en authentiek zonder overbodige luxe (wie daarnaar op zoek is komt bedrogen uit). Volgend jaar zeker weer!

Super!

Louis Kok
9-11-2017

Fompeyrine is een karakteristiek dorp in de Dordogne. De authentieke huisjes maken het typisch Frans. Wij hebben hier een week met een stel vrienden in het huis de Bouffe gelogeerd en hebben enorm genoten. Naast de fijne accommodatie hebben we leuke avonden doorgebracht aan de bar met Jaap Conijn, de eigenaar. Tevens hebben we op het terras een leuke barbecue gehad tot diep in de nacht. Op de erg warme dagen is het ook prettig dat er een zwembad aanwezig is. Ik kan Fompeyrine iedereen aanraden die gezellig met vrienden of het gezin een huisje in de Dordogne willen huren. Ik ga hier zeker terugkomen.

Franse charme a la campagne

Friso de Ronden
14-10-2017

Fompeyrine is een mooi oud dorpje, gelegen in de prachtige natuur in de Dordogne. In Fompeyrine heb ik altijd een ultiem gevoel van vrijheid. Lekker buiten zijn, buiten eten, gezelligheid bij de buitenbar bij het zwembad. Ik ben verliefd geworden op de charme van het dorp en de omgeving.

Achterstallig en vies

Fam met 3
16-9-2017

Helaas, wat een tegenvaller was dit. De foto's op de website zijn zeer oud en komen niet overeen met de werkelijkheid. Niet schoon. Vieze kapotte toilet. Vieze vaatwasser het filter was zwart. Geen waterkoker, geen afzuigkap, geen beker of theeglas om thee uit te drinken. Vies zwembad incl Losse lamp en losse stenen er omheen. Ook een gesprek met de eigenaar leverde niets op. Nooit gedacht en verwacht om de eerste vakantiedag een boodschappen lijstje met de volgende inhoud te hebben:

- 2 thee mokken

- een vergiet

- bezem

- wasrek/waslijn

- cloor

Nooit meer.

Gezin met drie kinderen
15-8-2017

Oud en gedateerd.Dit is niet erg als het maar schoon is en functioneert. Niet schoon dus. Voorbeelden: haren in het douche putje. Vloer niet schoon. Bij aankomst eerst de stortbak van de wc moeten repareren. Lekkage vanuit de douche in de woonkamer. En bij regen kans dat het dak lekt. Twee mokken voor vijf personen. Geen mogelijkheden om de vloer te vegen of te zuigen. Deksels ontbraken op de pannen. En in de gordijnen ontbraken haakjes en ga zo maar door. Je kunt mensen echt niet zo in een huisje stoppen.Dan nog de speeltoestellen waar je je kinderen nog niet op durft te laten spelen. En het zwembad waar al vier jaar lang een kapotte lamp in lag en tegels los langs het zwembad lagen.Teveel om op te noemen Een gemiste kans voor de verhuurder om mensen het naar hun zin te maken. Voor ons als gezin een echte misser en ons vakantieplezier was hiermee ook direct over, waardoor we eerder naar huis zijn terug gegaan.

Voor ons in ieder geval nooit meer.........En een tip voor de verhuurder pas de foto's aan op je website en de prijs, kwaliteit verhouding is niet juist. Vraag geen borg en schoonmaakkosten als je al niet in staat bent om een huisje schoon op te leveren.

geweldig

karin
14-8-2017

Een zeer mooie omgeving waar je helemaal tot rust komt.Ideaal voor kinderen, en de wekelijkse BBQ is erg gezellig. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

NOOIT MEER

Gustaaf Vanhecke, Valentine, Jurgen, Aline, Maelys
8-8-2017

HUISJE IS SCHAMEL EN ARMTIERIG ; bedden met onder matras losliggende eigen gemaakte plankjes. Toiletten blijven doorlopen, regent binnen op een slaapkamer. 1 kleerkast voor 5 personen, frigo veel te klein. Op de deur moet hard gestampt worden of ze kan niet vast en valt bijna uiteen. WIFI heel weinig beschikbaar, 5 min./dag. Boven kraakt de vloer enorm en piepen en kraken sommige deuren enorm. Vloer rond zwembad heel gevaarlijk, losliggende leistenen.

Mooie herinneringen

Van Zomeren
17-5-2017

Vijf jaar in een rij hebben we genoten van de rust en authenticiteit in Fompeyrine. De kinderen hebben er elk jaar weer naar uit gekeken. De kleinschaligheid van het vakantiedorp maakt contact met anderen laagdrempelig. Bij het zwembad en de bar kan altijd een praatje gemaakt worden. Ook op de wekelijkse BBQ sluit iedereen aan alsof men elkaar al jaren kent. Ook is er een keer per week een kindermiddag, waar de kinderen laagdrempelig kunnen aansluiten. Zoek je rust, dan liggen de huisjes zodanig, dat je die rust ook prima weer op kan zoeken.

Verwacht geen luxe bungalow. Sfeervol is het zeker!

Wij hebben fijne herinneringen aan de afgelopen 5 jaar!

Een oase in een hectische wereld

Jan van Mastbergen
12-5-2017

Dit jaar gaan we weer naar Fompeyrine, een klein vakantiepark in de Perigord-noir. Het is opgebouwd uit een authentieke groep boerenwoningen, die geleidelijk aan omgebouwd zijn tot vakantiehuisjes, soms wat Spartaans maar over het algemeen heel comfortabel. Op het park een klein zwembad met een bar, die het sociale middelpunt van het park vormt.

Wij kwamen hier voor het eerst toen onze zoon, nu 31, nog in de luiers liep en zijn steeds, wel met wat onderbrekingen voor de afwisseling, blijven terugkomen. Wat me als eerste aantrok was de streek met zijn magistrale historie en wortels tot in de pre-history, waar me op de middelbare school al meeslepend van verteld werd.

Als je dan ook nog een parkje als dit vindt, dat werkelijk ideaal is voor kleine kinderen en in een streek waar voor jong en oud van alles te beleven is, dan ben je eigenlijk wel onder de pannen.

Geweldige tijd

Geert
9-5-2017

Ideaal als je met kinderen bent. Heel veel te doen in de omgeving, middag en avond lekker aan het zwembad en de bar. Geweldige gezamenlijke bbq met groot vuur voor de kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fompeyrine in Fompeyrine (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fompeyrine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fompeyrine scoort een 6.81 uit 10 op basis van 50 reviews.