Fompeyrine (Dordogne)

Vakantie in Fompeyrine (Dordogne)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantie Fompeyrine (Dordogne)

Reviews over Fompeyrine (Dordogne)

• 9Hendrik Maarschalkerweerd10-08-2012

Fantasische vakantie gehad!

Na weer terug te zijn in Nederland verlang ik meteen terug naar Fompeyrine. De kinderen vermaakten zich met andere kinderen terwijl mijn vrouw en ik lekker een boekje aan het lezen waren in de zon. In de buurt zijn veel dingen te zien en je kan er ook fantastische kano tochten maken. In Fompeyrine hangt een prettige sfeer en we hebben dankzij de goede zorgen van het personeel een heerlijke vakantie gehad. De huisjes zijn niet perfect en sommige dingen zouden beter kunnen, desniettemin komen wij volgend jaar zeker terug!

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

• 7Jork Aarts15-07-2012

Geweldig

Het is echt een geweldige omgeving!!!

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

• 7mariette Alewijnse18-05-2012

Hele mooie plek

Wij hebben heerlijk gewandeld, gekanood en kastelen bezocht. De kinderen hebben lekker gezwommen in het zwembad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2011

• 10Zoscha 13-01-2012

Prachtige lokatie geweldig voor het hele gezin!

Fompeyrine is met name zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Voor ieder wat wils. Natuur en rust, omgeven door sfeer van het dorp. Kinderen spelen naar hartenlust en vermaken zich iedere dag weer. De kinderen kunnen hier nog kind zijn. Er wordt aandacht besteed aan iedereen en extra aan kinderen. Een kindermiddag een bbq avond, sfeervol bij het zwembad, bar en het terras. Een hapje en een drankje worden verzorgd. Voor mij de ideale plaats om eens lekker tot rust te komen met het kroost. Ik kan deze lokatie een ieder aanbevelen. Uiteraard zullen er diverse meningen zijn over Fompeyrine, maar in principe is het daar goed vertoeven. Vooral als mens in de natuur voel je je daar thuis, iets wat we in Nederland nog weinig vinden. Hier staan de bomen gewoon in het bos en kun je je zorgen even vergeten door een wandeling te maken, te ontwaken met een concert van de natuur Heerlijk geen auto's langs je deur te horen zoeven en je geen zorgen te maken of dochterlief of zoonlief heeft gemorst.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

• 9maud evers13-01-2012

superb atmosphere in medieval surroundings

The attentive host really makes you feel welcome. He is very well informed and knows all the interesting sites for every age. Perfect place for your family to discover this area, rich in culture, as well as to relax in the pool and meet other people. My children loved the activities which gave us some free time to play jeu de bpules or relax at our cottage with a book. Mr Jaap, we definitely come back and bring some friends. Thank you.

• 8Sfeer in stad

• 9Jair Winkelman13-09-2010

zeer sfeervolle en rustgevende vakantieplek

Proef de cultuur van de Dordogne en geniet van de fabuleuze omgeving.

Fompeyrine is een kleinschalig vakantiedorp waar je volop van de vakantie kunt genieten. Een plek waar iedereen tot rust komt. De knusse huisjes zijn voorzien van bijna alles wat u nodig heeft en de kinderen kunnen heerlijk hun eigen gang gaan. Als u zoekt naar de klasse van een zeer chique vakantiebestemming of een resort dan bent u hier op het verkeerde adres. Dat past niet in de sfeer die het dorp uitstraalt.

Als u houdt van cultuur, gezelligheid en sfeer dan is dit de perfecte vakantieplek.

augustus 2010

• 9Betty Antierens08-08-2008

Als God in Frankrijk

Deze zomer Fompeyrine ontdekt.

Authentiek Frans dorpje waar de geschiedenis herleeft, waar vakantie iets is dat alle dagen gevierd wordt. Gezellige huisjes, gerestaureerd met respect voor traditie én comfort. Een man gezien die alle dagen in zijn tuintje zat te lezen. Ongestoord.
    Kinderen op schattenjacht in het grote achterliggende bos. Onder het zorgzaam oog van monitors en monitrices. Tieners die geanimeerd zaten te quizzen aan de bar.

En ja, er ligt al eens een steen los, er lekt al eens kraan. In elk dorp waar geleefd wordt toch? Euvel wordt gemeld, meneer Jaap lost het op. Leven als God in Frankrijk. Dat is vakantie in Fompeyrine. Voor mij erg inspirerend.

Alleen gereisd in juli 2008