Vakantiehuis La Pompogne

1 review over Vakantiehuis La Pompogne in het Nederlands

Heerlijke plek!!

Elizabeth
7-8-2013

Soms ontdek je zomaar een paradijsje... Dit is het geval met La Pompogne in de Dordogne. Het huis heeft een gezellige brocante inrichting die heel goed past bij de mooie dikke muren van dit huis uit de 17e (?) eeuw. Alle moderne voorzieningen zijn goed geintegreerd. Het heeft een heerlijk ruim zwembad met een leuke koperen buitendouche. Maar het fijnste waren nog al die verschillende heerlijke plekjes om te zitten. Wij waren met z'n 10'en en het was super om op het mooie terrein toch je even terug te kunnen trekken met je partner of een boek of van het werkelijk panoramisch uitzicht te genieten. Wij hebben twee geweldige weken gehad!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Pompogne in Florimont-Gaumier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Pompogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.