Eyrans

Reviews over Eyrans

Mooie B&B en zeer gastvriendelijk!

Mandy Ch,
    7-4-2015

Mooie B&B, kamers erg netjes en schoon, zo ook het mooie terrein (zwembad en grote tuin). Eigenaars zijn super gastvriendelijk en spreken zeer goed Engels. Gratis parkeren op het terrein. ontbijtje erg Frans: Croissants, stokbrood, andere soorten (verse) broodjes met diverse jam. Koffie, thee, jus d'orange en jus de pommes aanwezig. Eten in de buurt: Bill Et Vero (5 minuten lopen vanaf accommodatie) € 21,-- voor een 3-gangen menu (verse producten en huisgemaakte friet en chocoladegebak). Ligging is vanaf Bordeaux 45 min rijden, maar prima locatie om hier vandaan de streek te verkennen!

Gereisd met partner in april 2015