Eugénie-les-Bains

We hebben een aantal aanbieders voor Eugénie-les-Bains voor je op een rij gezet:

Reviews over Eugénie-les-Bains

Prima verblijf

Erpee te Dee,
    3-10-2014

Rustig gelegen hotel. Koelkastje op de kamer, geen kluisje, airco aanwezig. Ondanks de late aankomst in de hotel werden we gelijk geholpen en alle bescheiden lagen kant en klaar gereed om ons te overhandigen. Het restaurant was op het late tijdstip al dicht, maar er werd voor ons nog een maaltijd klaargemaakt en op de kamer geserveerd. Ontbijt was prima met een normaal assortiment. TV met sommige "ruis"-zenders en helaas geen Ned. zender zoals BVN. Een goed Wifi-ontvangst op de hotelkamer.

Gereisd zakelijk in september 2014