8,1

Gereisd anders in augustus 2018

camping in het bos

W.de Jong,
1-7-2017

De camping ligt mooi in de bossen. Het zwembad is mooi maar meer een tropisch zwemparadijs. Jammer en niet praktisch ingedeeld. Tussen de middag (voorseizoen camping dicht). Storend zijn de loslopende honden. Espelette is een klein sfeervol stadje.

Gereisd met partner in juni 2017

wel aardige camping

Janneke Veldhuizen
8-8-2009

Leuke omgeving, waar veel te bekijken is. Camping vonden we niet zo. Erg veel lawaai, bijv een karaoke avond, een avond met baskische muziek (soort baskische Andre Hazes schalde toen over de camping) Weinig tot geen Nederlanders (dit kan natuurlijk een voordeel zijn, maar kinderen vinden het toch wel gezellig om Nederlandse kinderen tegen te komen...)Wel een handig winkeltje, en ook een lekker restuarantje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Biper Gorri in Espelette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Biper Gorri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.