Camping D'Iscoo

9,3

1 review over Camping D'Iscoo in het Nederlands

zeer rustig en eenvoudig, perfect voor ons dus.

Jongkind
15-8-2010

Heerlijke douches, grote plekken. 's ochtends brood op de camping vanaf een uur of 8. Niks bijzonders en daarin perfect.

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Iscoo in Eaux-Bonnes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Iscoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.