Vakantiehuis Domaine Vincent

21 reviews over Vakantiehuis Domaine Vincent in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Marjolein en Jos,
4-10-2018

We zijn hier weer voor het 4e jaar geweest en zullen volgend jaar ook weer terugkomen. Huisje Cézanne, voor 2 personen knus en van alle gemakken voorzien. In de zon, uit de zon, je kan de hele dag kiezen waar je wilt zitten en relaxen, want er is een leuke veranda aan de zijkant, en een geweldig uitzicht op het dal met zonnebloemen.

Bijtanken en genieten!

Martin,
29-9-2018

Voor rust en ontspanning is dit de place to be!

Prachtige omgeving , schitterende vergezichten, heerlijk verwarmd zwembad, per gite een heerlijke Spa, waterkwaliteit zowel van Spa als van zwembad worden gecontroleerd en wordt door de eigenaar met zorg onderhouden.

Dat geldt ook voor de Gites die van alle gemak voorzien zijn.

Daarnaast is er genoeg te doen in de omgeving en is zowel het bruisende gebied van de Dordogne als de Lot, goed bereikbaar.

Het terrein is minder geschikt voor kinderen .

Wij komen volgend jaar weer terug.

Heerlijke uitvalsbasis in la douce France

Emma Reddingius,
22-9-2018

De domaine is een fijne plek om van alle rust en natuur te genieten, maar is ook de perfecte uitvalsbasis om nabijgelegen dorpjes en steden te bezoeken. De Gite biedt alle comfort, je voelt je als een God in Frankrijk. In de twee weken dat wij in Gite Cezanne verbleven voelde het bijna alsof het ons eigen huis was, maar dan mét jacuzzi in de tuin. De eigenaren zijn vriendelijk, toegankelijk en gastvrij- staan altijd open voor je vragen.

Een absolute aanrader.

Een top week!

Maurice en Janneke,
11-9-2018

We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad in de nieuwste woning van Domaine Vincent, Gite Gaugin. Wij verbleven hier een week bij mijn ouders. Wat een ruimte. Bij het openen van de schuifdeuren van onze slaapkamer kijk je de wereld in, wat een uitzicht! Keuken is van alle gemakken voorzien, ook een vaatwasser!! Badkamer heeft een hele ruime douche. Buiten kun je op verschillende plekjes vertoeven. Aan het huis vast zit een hele grote overkapping waar je aan tafel kan zitten maar ook kan loungen op de set. Niet aan het huis vast bevinden zich nog een louncheset en tafel voor wie in de zon wil zitten. Het huisje heeft ook een jacuzzi. Heerlijk! Het is een prachtige locatie. Wil je iets ondernemen? Een auto heb je wel nodig. Verschillende markten die de moeite waard zijn oo zon 15 tot 30 min rijden. Een top week!

Huisjes die écht van alle gemakken zijn voorzien! Orginele details zijn behouden en qua inrichting echt super gezellig! Allemaal anders. Gelegen in een prachtig glooiend landschap in volkomen rust! Maar met genoeg leuke dorpen/stadjes in de omgeving! Dus je hoeft je niet te vervelen! Heb je vragen, Vincent en Anne Neel zijn er om die te beantwoorden!

Fantastisch en pure rust!

Arian en Mirjam,
21-8-2018

Het is de natuurlijke ontspanning die als een deken om je heen valt. Het eindeloze uitzicht over het dal biedt je als bezoeker een blikveld om thuis van te dromen. De directe omgeving biedt prachtige dorpjes en dito landschappen. Domaine Vincent en de geboden gastvrijheid maakt deze stek een vakantietopper en echte aanrader. De jacuzzi, de BBQ en diverse terassen per huisje biedt de vakantieganger de perfecte vakantie.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Kurt & Isabel,
4-8-2018

Een adembenemend uitzicht, hartelijke gastheer-en vrouw, ruim verblijf met alles erop en eraan (handdoeken, bedlinnen, wasmachine, ...), jacuzzi (!), zwembad, ... Wat wil een mens nog meer ? Heerlijk genieten....

Geweldig!

Thijs, Daphne en Tim,
25-7-2018

Fantastische plek op het Franse platteland. Vincent en Anne-Neel zijn fantastische gastheer en -vrouw en zullen er alles aan doen om je welkom te laten voelen. Privé jacuzzi is heerlijk en het uitzicht evenzo. Huis is lekker koel en buiten kun je kiezen tussen zon of schaduw op je riante terras. Onze zoon van 2,5 heeft zich uren vermaakt in het zwembad en in de grote tuin. Kortom, wij komen zeker terug!

De glooiende heuvels van zuid Frankrijk

Zantvliet Elisabeth van,
22-7-2018

Het was fantastisch. Nu is ook de vierde gite klasr. Wat een ruimte rn wat een comfort. Prachtig uitzicht prachtige omgeving en rust. Meer dan genoeg uitstapjes te maken in deze prachtige omgeving.

Handdoeken, keukendoeken en lakens inbegrepen!

Een vriendelijke gastheer en gastvrouw. Was weer een topweek! Bedankt.

Jan en Els

Heerlijk vakantie adres!

Ton,
19-9-2017

Verscholen in de Aquitaine ligt een orgineel verbouwde boerderij. Opgedeeld in drie gites met jacuzzie. Het uitzicht is adembenemend en de reeën, vossen, dassen lopen langs. Wow dit is zo gaaf.Er is genoeg te doen en diverse heerlijke restaurants zoals bijvoorbeeld de Lion d'or, in Lauzun. De altijd vrolijke en gastvrije eigenaar geeft graag tips. Ook een tip voor de kunst liefhebbers, om de hoek woont de beroemde kunstenaar Armando Bergallo die graag een rondleiding geeft door zijn kunst complex. Als laatste hebben wij super genoten van de beroemde Franse eet markten. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Vincent in Douzains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Vincent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.