Vakantiehuis Domaine Vincent

Meer vakantiehuis info

31 reviews over Vakantiehuis Domaine Vincent

• 9Chabot leen08-09-2020

Zo heerlijk

Domaine Vincent is zo een plek waar je echt met hartezeer van vertrekt en thuis met weemoed aan terugdenkt. Je komt er echt helemaal tot rust, je kan hier gewoon 'zijn', in een zalige streek, met zijn bastide dorpje, akkerbouw - (zonnebloemen, hazelnoten,pruimen,sorghum..) en dit in een gite met een prachtig uitzicht, let zeker op de zonsondergangen, de prachtige sterrenhemels, de eenvoud en schoonheid van de natuur, maar toch met alle luxe (oven, wasmachine,afwasmach, privejacuzzi)...en zeker vermeldenswaardig en belangrijk een goede matras! Vincent is een prima gastheer, niet opdringerig, maar altijd aanwezig met raad, hulp en tips.

• 9Stijn Beer31-08-2020

Geweldige rustige plek om tot rust te komen.

Heerlijke week gehad bij Vincent. Hij is een fijne gastheer waarbij niks teveel gevraagd is. Het huis was van alle gemakken voorzien. Mijn vriendin moet glutenvrij eten, zij gebruikt regelmatig de oven. Erg fijn dat deze goed werkte! Wij raden deze plek zeker aan bij anderen.

• 10Jan Van Os21-08-2020

Vakantie

Wat een prachtige omgeving. Leuke gites. Verschillende huizen. Groot en klein. Van alle gemakken voorzien. Heerlijke rust. Een zwembad om af te koelen. Een spa/ jacuzzi. Grote tuin prachtig uitzicht! Een gezellige eigenaar.

• 9Céline24-07-2020

Super stek!

Heerlijke plek! Met een super gastvrij onthaal. Heel sfeervol huisje, van alle gemakken voorzien. Geweldig uitzicht vanuit de ruime, heerlijke tuin, verschillende zitjes..met de jacuzzi als luxe bonus! Mooie groene omgeving met leuke dorpjes. We hebben genoten en waren graag nog een weekje gebleven!

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Richard en Jolanda16-04-2020

Geweldige plek met prachtig uitzicht.

We zijn hier voor het 2 e jaar geweest.En hebben weer genoten van ons verblijf in Gite Cezanne. Wat een heerlijk huis met grote tuin en je eigen jacuzzi met zonsondergang als uitzicht ! En bij het zwembad met ligbedden hebben we heerlijk kunnen zonnen met af toe een verkoelende duik in het water. Aan het huis een gezellig overdekt terras waar we vaak gezeten hebben om te ontbijten of te genieten met een wijntje en spelletjes doen.De Eigenaren Vincent en Anne -Neel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    9Jacquelien, Robert, Jesper en Wende20-10-2019

Geweldig, rust, ruimte, sfeervol, mooie omgeving!

Het vakantiehuis waar wij verbleven was Gites Gaugain, een ruim 4 persoonshuis van alle gemakken voorzien: twee slaapkamers met tweepersoonsbedden, twee toiletten, douche, keuken met koelkast/vriezer, oven, magnetron, koffiezetapparaat, gasfornuis etc., bbq, prive jaccuzzi voor de liefhebbers, kachel, grote veranda zodat je altijd buiten kan zitten met prachtig uitzicht over de velden en heuvels. Ook in oktober nog kans op mooi weer, een paar dagen tussen de 25-30 graden! Aandachtspunt met kinderen is dat er veel gesloten is deze periode, maar wanneer je de websites bezoekt van bezienswaardigheden in de omgeving kom je toch nog genoeg leuke dingen tegen zoals; Chateau de Bridoire en les Milandes, Aquarium in Le Bugue en zijn er genoeg eetgelegenheden te vinden. Gastheer Vincent is supervriendelijk en gezellig, zorgt ervoor dat je een fijn verblijf hebt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Greet Pouders20-08-2019

Geweldige vakantieplek

Fijne gastheer en gastvrouw in een prachtige streek

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam De Bleeckere10-08-2019

Genieten in alle rust

We logeerden maar àl te graag een tweede keer op Domaine Vincent, in dezelfde gîte als vorig jaar : Gîte Monet. Dat uitzicht alleen al : àdembenemend. En die rust, de natuur (we zagen op een wandeling in de buurt - dichtbij de zonnebloemvelden - zelfs een paar reetjes lopen), ... En wat dacht je van een zonsondergang vanuit de privé jacuzzi ? Zalig ! Ook de kinderen maakten er maar al te graag gebruik van, net als van het zwembad. Het zout water bleek geen probleem. Inkopen (bakker, supermarkt) kun je op een 10-tal minuutjes rijden, in Castillonès. Ook aan (eet)markten in de buurt is er geen gebrek. Bergerac ligt vlakbij, voor als je wat uitgebreider wil shoppen. Kortom : alle ingrediënten voor de perfecte vakantie !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Lies06-07-2019

Genoten met een grote G

Wij zaten in Gaugin met 3 volwassenen en een kind. Buiten is er een ruime, smaakvol ingerichte overdekte eet- en zitkamer. Het zwembad is dicht genoeg buj het huis, zodat je je kind(eren) in de gaten kan houden. En toch ver genoeg , zodat je geen last hebt van het lawaai. De SPA vlak naast het buitenterras kan je zelf regelen. Heerlijk vertoeven daar op wat mindere dagen. Het huis is verder ruim en comfortabel ingericht. Ruime, moderne badkamer met grote douche. Twee ruime slaapkamers. Er is een vaatwasser in de keuken. Kook je graag veel zelf, dan is het handig om een extra pan en ovenschaal mee te hebben, vonden wij. Wij vonden het een grote luxe om niet aan beddegoed en handdoeken te moeten sleuren. Zijn ze vuil, dan krijg je gelijk nieuwe. Veel mooie, oude dorpjes en stadjes in de buurt. Ook veel markten en marchés gourmandes. Je hebt wel absoluut een auto nodig als je ergens wil geraken. Maison Vincent ligt afgelegen, maar dat geeft ook rust, vinden wij. Maison Vincent heeft een Vriendelujke, behulpzame eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Joke de Vries02-04-2019

Superfantastisch

Laurens en Joke de Vries uit Culemborg, Wat hebben wij een geweldige week gehad! In deze nieuwste gite Gauguin heeft eigenaar Vincent zichzelf overtroffen. Hij heeft 4 vakantie-elementen opgenomen in 1 huis: een strandpaviljoen met uitstekende bbq op het boventerras; een wellness-terras met spa, lounge hoekbank en ligbedden beneden; een chill- en eetkamer in de geweldige "buitenkamer" en in het huis zelf 2 fantastische slaapkamers met heerlijke grote bedden, een goede keuken, 2 toiletten en in de badkamer een lekkere grote inloopdouche! Verder overal een adembenemend uitzicht op het prachtige dal en het zwembad. Voor de koelere ochtenden en avonden in voor- en naseizoen is er in de kamer een prima pelletkachel. We waren al eerder met veel plezier in gite Cezanne en Van Gogh, maar Gauguin is nu onze favoriet waar we vast en zeker nog meer komen genieten!!!!! Vincent, heel veel dank voor je warme gastvrijhei

Gereisd met partner in oktober 2018

Vakantiehuis Domaine Vincent info