Vakantiehuis Domaine Vincent

VakantiehuisWeer vandaag25°16°
Vakantiehuis Domaine Vincent
9,1

15 reviews over Vakantiehuis Domaine Vincent in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar !

Kurt & Isabel
4-8-2018

Een adembenemend uitzicht, hartelijke gastheer-en vrouw, ruim verblijf met alles erop en eraan (handdoeken, bedlinnen, wasmachine, ...), jacuzzi (!), zwembad, ... Wat wil een mens nog meer ? Heerlijk genieten....

Geweldig!

Thijs, Daphne en Tim
25-7-2018

Fantastische plek op het Franse platteland. Vincent en Anne-Neel zijn fantastische gastheer en -vrouw en zullen er alles aan doen om je welkom te laten voelen. Privé jacuzzi is heerlijk en het uitzicht evenzo. Huis is lekker koel en buiten kun je kiezen tussen zon of schaduw op je riante terras. Onze zoon van 2,5 heeft zich uren vermaakt in het zwembad en in de grote tuin. Kortom, wij komen zeker terug!

De glooiende heuvels van zuid Frankrijk

Zantvliet Elisabeth van
22-7-2018

Het was fantastisch. Nu is ook de vierde gite klasr. Wat een ruimte rn wat een comfort. Prachtig uitzicht prachtige omgeving en rust. Meer dan genoeg uitstapjes te maken in deze prachtige omgeving.

Handdoeken, keukendoeken en lakens inbegrepen!

Een vriendelijke gastheer en gastvrouw. Was weer een topweek! Bedankt.

Jan en Els

Heerlijk vakantie adres!

Ton
19-9-2017

Verscholen in de Aquitaine ligt een orgineel verbouwde boerderij. Opgedeeld in drie gites met jacuzzie. Het uitzicht is adembenemend en de reeën, vossen, dassen lopen langs. Wow dit is zo gaaf.Er is genoeg te doen en diverse heerlijke restaurants zoals bijvoorbeeld de Lion d'or, in Lauzun. De altijd vrolijke en gastvrije eigenaar geeft graag tips. Ook een tip voor de kunst liefhebbers, om de hoek woont de beroemde kunstenaar Armando Bergallo die graag een rondleiding geeft door zijn kunst complex. Als laatste hebben wij super genoten van de beroemde Franse eet markten. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen graag nog eens terug.

Super!

Aukje, Lis en Iris
29-8-2017

Paradijsje op een prachtige plek. Nederlandse eigenaar Vincent heeft zijn Domaine voelbaar en zichtbaar met heel erg veel liefde en aandacht vorm gegeven. Vincent en Anne-Neel doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Fijne prive jacuzzi, fijn zwembad. Domaine is omgeven door zonnebloemvelden, opeens snap je helemaal waarom Van Gogh schilderde :-). Gite Van Gogh is van alle gemakken voorzien, veel privacy. Absolute aanrader! Wij komen in ieder geval nog eens terug.

Domaine Vincent - onthaasten: dé plek bij uitstek!

Henk en Caroline
17-6-2017

Voor ons een inmiddels jaarlijks terugkerend rustmoment. Na een gastvrij onthaal door eigenaar Vincent is het genieten van het uitzicht, of om direct te ontspannen even in het zwembad en/of spa. De zonsondergang is zo’n mooi dagelijks moment, om naar uit te kijken.

De ligging van het domaine maakt het uitstekend geschikt voor wandelaars – in de naaste omgeving is er een keur aan wandelroutes. Zie je er niet tegen op om een stukje te rijden dan is de omgeving van de Dordogne (circa 45 minuten rijden) of de Lot-et-Garonne (circa 30 minuten) een prima omgeving voor verder vertier, zoals het kanoën of het bezoeken van een chateau.

De gite is eenvoudig, maar knus en behoorlijk compleet ingericht. Ook zeker geschikt voor kinderen: Op de zeer ruime domaine kunnen zij zich uitstekend vermaken voetballen, badmintonnen of een wedstrijd met waterpistooltjes (wel allemaal zelf meenemen) dan is het helemaal niet erg dat Vincent er voor gekozen heeft om geen speeltuin aan te leggen.

Kortom een aanrader!

Heerlijk

Suzanne
2-6-2017

We verbleven in een mooie gite die van alle gemakken voorzien was. Alles was tot in de puntjes geregeld. Het uitzicht is spectaculair en je ontdekt elke keer weer iets anders. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt,hoewel er geen speeltuin is hebben ze heerlijk kunnen voetballen, badmintonnen en kunnen ravotten buiten. Ze vonden het geweldig. Dus zeker ook een aanrader voor mensen met kinderen die niet op een hele drukke camping willen zitten. Het zwembad is ook zeer toegankelijk. We gaan hier zeker volgend jaar terug komen.

Heerlijke vrije en comfortabele plek

Anneke
2-6-2017

In een heel mooi stuk Frankrijk. Wat een uitzicht elke ochtend en wat een prettig verblijf. Voldoende ruimte voor het aantal personen waar je de gite (s) voor huurt. Fijne bedden en in de keuken vanalles aanwezig. Je kunt direct op de service van Vincent rekenen indien nodig. Hij voorziet je van de beste tips in de omgeving. Wij hebben er twee maal een heerlijke week vakantie kunnen vieren. Een aanrader!

Rust tussen de heuvels van Douzains

Free
2-6-2017

Mooi gezellig aangekleed appartement bij vriendelijke, behulpzame eigenaar "Vincent". Alles was aanwezig in appartement. Vragen werden direct beantwoord of opgelost. Vanuit appartement vrij uitzicht over het landschap. Dit vanuit de jacuzzi bezien was het een feest hier één week te mogen verblijven.

In één woord: geweldig!

Janneke
30-5-2017

Een plek om ieder jaar weer terug te komen! Prachtig uitzicht, iedere avond zonsondergang, rust, ruimte en bovenal ontzettend gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Vincent in Douzains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Vincent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Vincent scoort een 9.07 uit 10 op basis van 15 reviews.