Douzains

Reviews over Douzains

Voor herhaling vatbaar

Marjolein en Jos,
    4-10-2018

We zijn hier weer voor het 4e jaar geweest en zullen volgend jaar ook weer terugkomen. Huisje Cézanne, voor 2 personen knus en van alle gemakken voorzien. In de zon, uit de zon, je kan de hele dag kiezen waar je wilt zitten en relaxen, want er is een leuke veranda aan de zijkant, en een geweldig uitzicht op het dal met zonnebloemen.

Bijtanken en genieten!

Martin,
    29-9-2018

Voor rust en ontspanning is dit de place to be!

Prachtige omgeving , schitterende vergezichten, heerlijk verwarmd zwembad, per gite een heerlijke Spa, waterkwaliteit zowel van Spa als van zwembad worden gecontroleerd en wordt door de eigenaar met zorg onderhouden.

Dat geldt ook voor de Gites die van alle gemak voorzien zijn.

Daarnaast is er genoeg te doen in de omgeving en is zowel het bruisende gebied van de Dordogne als de Lot, goed bereikbaar.

Het terrein is minder geschikt voor kinderen .

Wij komen volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke uitvalsbasis in la douce France

Emma Reddingius,
    22-9-2018

De domaine is een fijne plek om van alle rust en natuur te genieten, maar is ook de perfecte uitvalsbasis om nabijgelegen dorpjes en steden te bezoeken. De Gite biedt alle comfort, je voelt je als een God in Frankrijk. In de twee weken dat wij in Gite Cezanne verbleven voelde het bijna alsof het ons eigen huis was, maar dan mét jacuzzi in de tuin. De eigenaren zijn vriendelijk, toegankelijk en gastvrij- staan altijd open voor je vragen.

Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een top week!

Maurice en Janneke,
    11-9-2018

We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad in de nieuwste woning van Domaine Vincent, Gite Gaugin. Wij verbleven hier een week bij mijn ouders. Wat een ruimte. Bij het openen van de schuifdeuren van onze slaapkamer kijk je de wereld in, wat een uitzicht! Keuken is van alle gemakken voorzien, ook een vaatwasser!! Badkamer heeft een hele ruime douche. Buiten kun je op verschillende plekjes vertoeven. Aan het huis vast zit een hele grote overkapping waar je aan tafel kan zitten maar ook kan loungen op de set. Niet aan het huis vast bevinden zich nog een louncheset en tafel voor wie in de zon wil zitten. Het huisje heeft ook een jacuzzi. Heerlijk! Het is een prachtige locatie. Wil je iets ondernemen? Een auto heb je wel nodig. Verschillende markten die de moeite waard zijn oo zon 15 tot 30 min rijden. Een top week!

Gereisd met partner in september 2018

Rust, prachtig uitzicht, voldoende te ondernemen!

Guusje,
    7-9-2018

Huisjes die écht van alle gemakken zijn voorzien! Orginele details zijn behouden en qua inrichting echt super gezellig! Allemaal anders. Gelegen in een prachtig glooiend landschap in volkomen rust! Maar met genoeg leuke dorpen/stadjes in de omgeving! Dus je hoeft je niet te vervelen! Heb je vragen, Vincent en Anne Neel zijn er om die te beantwoorden!

Douzains scoort een 8,6 uit 10, op basis van 4 reviews