Camping Moulin de Caudon

Camping Moulin de Caudon
8,7

1 review over Camping Moulin de Caudon in het Nederlands

Aanrader voor liefhebbers van eenvoudige campings

WarnerJan Veldhuis
28-7-2009

Deze camping is eenvoudig en erg rustig. Veel ruimte: 100m2 per perceel. Sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt. Een campingwinkel is er niet. Je moet dus zelf voor je eten zorgen. Geen nood, op 10 minuten rijden ligt Sarlat, en daar is een grote Casino-supermarkt. Visje, barbecuetje, heerlijk :)

Er is voor de kinderen geen zwembad, maar wel een speelplaats. Zwemmen hebben wij gedaan in het gemeentelijke zwembad voor 1 euro. Ook een teil water doet wonderen.

Goedkoop is het ook. Komt natuurlijk deels door de eenvoudige voorzieningen, maar het is zeker waar voor je geld.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Caudon in Domme (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Caudon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.