Vakantiehuis Au Jeantine

VakantiehuisWeer vandaag22°12°
Vakantiehuis Au Jeantine

1 review over Vakantiehuis Au Jeantine in het Nederlands

prima uitvalsbasis voor de regio

Paul
16-6-2011

Vakantiewoning Au Jeantine in Diusse is een mooi gerenoveerde vrijstaande gîte, volledig ingericht met antieke meubelen. Het huis heeft 2 verdiepingen (2 grote slaapkamers op de 1e verdieping. Op de begane grond een grote woonkeuken, een woonkamer met o.a. grootbeeld flatscreen tv (ook Nederlandse en Vlaamse zenders), en een ruime badkamer met ligbad en aparte douche, toilet, en wastafel.

Heerlijk rustige omgeving, vrijwel geen verkeer. Huisje is erg goed bevallen als uitgangspunt voor trips naar Toulouse, Biarritz, de Pyreneeën en Spanje. De directe omgeving is erg mooi heuvelachtig wandel- en fietsgebied.

Bezocht in mei 2011. De eigenaar (Nederlandstalige Vlaming) is erg vriendelijk en heeft veel regionale kennis die hij graag deelt met zijn gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Jeantine in Diusse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Jeantine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Jeantine scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.