Diusse

vakantie Diusse

Reviews over Diusse

prima uitvalsbasis voor de regio

Paul,
    16-6-2011

Vakantiewoning Au Jeantine in Diusse is een mooi gerenoveerde vrijstaande gîte, volledig ingericht met antieke meubelen. Het huis heeft 2 verdiepingen (2 grote slaapkamers op de 1e verdieping. Op de begane grond een grote woonkeuken, een woonkamer met o.a. grootbeeld flatscreen tv (ook Nederlandse en Vlaamse zenders), en een ruime badkamer met ligbad en aparte douche, toilet, en wastafel.

Heerlijk rustige omgeving, vrijwel geen verkeer. Huisje is erg goed bevallen als uitgangspunt voor trips naar Toulouse, Biarritz, de Pyreneeën en Spanje. De directe omgeving is erg mooi heuvelachtig wandel- en fietsgebied.

Bezocht in mei 2011. De eigenaar (Nederlandstalige Vlaming) is erg vriendelijk en heeft veel regionale kennis die hij graag deelt met zijn gasten.

Gereisd alleenreizend in mei 2011